Podłączania kabli/sprzętu grającego

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #233620 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506

Witam, na samym początku powiem iż temat pośrednio dotyczy scooter audio, lecz pozwoliłem sobie na otworzenie nowego tematu, iż mój problem jest specyficzny (ze zdjęciami itp) i nie chciałbym zawalać tamtego tematu, gdzie pytania są ogólne. Jeżeli popełniłem błąd to przepraszam i proszę o przeniesienie…

A więc przechodząc do tematu: Właśnie przyszedł do mnie wzmacniacz THA 275 PnP wraz z zestawem kabli (wszystko jak na zdjęciu). Moim problemem natomiast jest kłopot iż nigdy wcześniej z czymś takim nie miałem styczności (szczególnie, że nie znam się na elektronice…)
    A więc moim pytaniem jest: Co gdzie podłączyć??!!

Chodzi mi głównie o to, że jak jest jakaś osoba która się na tym zna i jest skora do pomocy, mogłaby mi pomóc w uruchomieniem tego cuda. Głownie chodzi o to jaki kabel do czego ma pójść, jak go zamontowac, który do aku, wzmaka, głośnika itp itd…

Dobra, czas na zdjęcia:

#233621 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506

mam nadzieje że wszystko jasne

REKLAMA

SCORPION EXO 520 AIR

Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

#233622 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506

siwy_fact napisał:

Obrazek

mam nadzieje że wszystko jasne

o0 wielkie dzięki za rozrywowanie 🙂

Mógłbyś mi jeszcze powiedzieć jaki kabel ma isc pod które wejście, bo tych kabli jest sporo i nie wiem który do czego odpowiada

Ponadto mam jakiś dziwny kabel, po którego stronach są 2x chinche. Domyślam się, óże jedna strona idzie pod mp3 do tego wejścia line in, ale jak 2 chinche mają wejść do otwarzacza mp3?? Ponadto do czego jest ten „LOW PASS on-off” i jak najlepiej ustawić te 3 pokrętła pod wzmakiem:

LEVEL, HI PASS, LOW PASSą

Z góry dzięki i poleci pomógł 🙂

#233623 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 506

Musisz kupić kabel żeby z jednej strony były chinche a z drugiej wejście do MP3 (mini jack 3,5mm).

#233624 Reply
    Anonim
    Gość