Podczas jazdy gasnie

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #248140 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Dzisiaj koledze w keewayu matrixe zalozylismy nowy gaźnik i na poczatku palic niechcial w ogóle wyregulowalismy i bylo git super w ogóle a tu podczas jazdy zgasl i do tej pory niechce zagadac co mu jest wszystko dobrze waha leci wszystko a on zapalic niechce wczesniej bardzo ciężko palil obecnie ma dysze 90 i stozek

    #248141 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    a sprawdź swiece 😛 czasami to koze byc nawet taka drobnostka ;/

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #248142 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    gaźnik był nowy ze sklepu?
    Jeśli używany, to rozkręć na części pierwsze i przeczyść, sprawdź czy wszystko ok.
    Sprawdź też ssanie.
    Może zapomnieliście podpiąć wężyka od dozownika i zatarliście?
    Spróbuj włożyć mniejszą dyszę i seryjny filtr.

    Musisz powoli, krok po kroku sprawdzać wszystkie możliwe opcje.

    #248143 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    gaźnik jest nowy ssanie sprawdźilismy jest git swieca tez wezyk od dozownika podpiety kranik jest git filtr paliwa tez git co jeszcze moze byc z nim nie tak

    #248144 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    może świece zalewa ❓

    #248145 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    swieca jest sucha

    #248146 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    przytknij reke do gaznijka zeby nie dostal powietrza i wtedy sprobuj odpalic czasmi tak jest ze jak wypali wszystko to ciężko mu zassac pozdro 😉

    Nie prościej wstrzyknąc zupę pod świecę?? Idea ta sama…

    #248147 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    problem rozwiazany zatarl mu się 😆 juz ma polini sport jutro będzie jezdzil temat do zamkniecia

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Podczas jazdy gasnie
Twoje informacje:




Back to top button