Początkujący kierowca skutera Junak 607

Cześć od niecałego miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem skutera Junak 607 50cc 4t z 2019 roku. Sprzęt kupiłem używany z przebiegiem 2066 km dnia 28 maja 2020. Dzisiaj (18 czerwca) ma na liczniku prawie 4600 km bezawaryjnego przebiegu. Przy przebiegu około 2500 km zdjąłem blokady i teraz ten potwór pędzi około 65-68 km/h max a średnia przelotowa to 60 km/h (według wskazań licznika). Zaznaczę, że przebieg ten został zrobiony przeze mnie przede wszystkim w długich trasach (około 120 – 140 km dziennie z krótkimi przerwami na kawę). Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi ogólnie o mechanikę oraz skutery i motocykle stąd kilka pytań.

  1. Czy podczas takich długich podróży dawać często przerwę ? Chodzi głównie o to, żeby się nie przegrzewał. Podczas pierwszej mojej dłuższej wycieczki zaczął tracić moc i zgasł jednak po około 15 min odpalił i leciał dalej z pełną prędkością.
  2. Czy w jakiś sposób można poprawić chłodzenie tego skutera ?
  3. Czy w tym motorku jest wtrysk ? (myślę, że tym pytaniem zaznaczyłem moje niesamowite umiejętności mechaniczne :))
  4. Jeśli jest wtrysk to czy można ten silnik jakoś wzmocnić ?