Po zmianie wydechu skuter się dławi

Siema mam taki problem który występuje od kiedy zmieniłem cylinder i głowice na 80cc,dysza gaźnika na 85 i moduł na odblokowany.Wcześniej czułem jak przy pewnych obrotach go coś muli jakąś nie przejmowało mnie to chociaż próbowałem coś z tym zrobić po przez regulacje gaźnika ale nic to nie dawało.Ale ostatnio zakupiłem sportowy wydech po którym zauważyłem że skuter przerywa nieco bardziej [wprost się dławi] a świeca była biała i miała zapach takiej spalenizny,noto zacząłem podnosić mu dawkę paliwa,kolor świecy nie wiele się zmieniał a skuter wraz z większą dawką paliwa bardziej przerywał.Aktualnie w gaźniku znajduje się dysza 90 i iglica podniesiona o jeden ząbek,kolor świecy jak taki minimalnie bardziej brązowy.Teraz skuter o wiele bardziej przerywa po szybszym wciśnieciu manetki [np z 1/4 na 2/4 manetki] i przy w pełni otwartej przepustnicy chwilami przerywa i strzela w wydech.Zawory i rozrząd dobrze ustawione,nie łapie lewego powietrza,gaźnik czyszczony.Te przerywanie do wydaje się jakby skuter się zalewał ale jak patrze na świece to prawie że biała.

sportowy wydech do 4T??? czyli konkretnie co - daj linka.
Może kompletnie zapchany jest ten wydech ale to jakis mega szajs. Wiec z jednej strony dysza za mała a z drugiej wydech co psuje wszystko. Bo to i tak może być. Wydech w 4T daje prawie nic i ma głównie nie przeszkadzać.
Wiec skoro po zmianie wydechu masz takie jazdy to raczej stawiam na to że przeszkadza a nie pomaga.

https://allegro.pl/tuning-sportowy-tlumik-wydech-skuter-gy6-4t-139qm-i7340522350.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&ev_campaign=_mtrzcj_pla_motoryzacja_all_rest&ev_adgr=Części+i+akcesoria+motocyklowe&ev_ln=PRODUCT+GROUP&gclid=CjwKCAjwh9_bBRA_EiwApObaOMSiqjM-vNRKMsWrs5FiS_g0mguM1_pJI_KfP1CrPyGTlgx-fWG2lRoCJo0QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds&dclid=CIaU182299wCFZXjGwodwKYEaQ

Wyczyściłem gaźnik i trochę się polepszyło zauważyłem bardziej że na średnich obrotach mu brakuje paliwa gdyż na wolnych obrotach jest ok a na wysokich chyba nawet go zalewa [kolega który jechał za mną powiedział że jak mu przycisnę to aż benzyną czuć na kilometr] czyli na dyszy 85 było dobrze tylko że właśnie tak przy średnich obrotach dostaje zbyt dużo powietrza.Przy tym wydechu chciałbym zaznaczyć że jak porównywałem to on bym powiedział ma o wiele większą wewnętrzną średnice kolanka niż seryjny wydech.Teraz ta średnica przynajmniej równa się średnicy przy wylocie z głowicy.

średnica wydechu to nie wszystko. za duża to też nie dobrze - chyba że ci sie silnik kręci do 16000 i jeździsz w zakresie 11-16 tys.
Za srednie zakresy obrotowe odpowiada iglica - ale nie tylko na którym jest ząbku ale też jaki ma kształt (skos iglicy to własnie średnie zakresy - czasem sie tylko podnosi/opuszcza a czasem trzeba ja wymienic). To i średnica dyszy

Czyli mam założyć inną iglice? tylko że jaką? próbowałem jakąś inną iglice,niby była dedykowana do tego gaźnika lecz okazała się zbyt długa.A moja aktualna iglica jest w dobrym stanie [nie krzywa ani nic z tych rzeczy]

Szczerze to ja już sam przestaje być pewien przy jakich obrotach to się dzieje i wgl.Ale czy może chodzić oto że po zmianie wydechu silnik ma większe zapotrzebowanie na mieszankę paliwowo-powietrzną? Możliwe że mój gaźnik 18,5mm nie wyrabia? no zaczęło dziać się coś dokładnie wtedy gdy zmieniłem cyla i głowice na większą,jeszcze gorzej się stało po zmianie wydechu wgl świeca zrobiła się biała.Jeżeli tak to był by sens zakładać tradycyjny gaźnik pz22?

to 4T GY6 tak?
to tam w wiekszości wypadków wystarcza seryjny gaźnik z większa dyszą. ten twój 19mm to chyba jest dużo za duży.
Wejdź na forum np. mielocha, poczytaj kilka watków jak chłopaki zestroili swoje 4T w chińczyku i na czym i bdziesz miał jakis punkt odniesienia

Dziwne wczoraj zauważyłem że na głowicy dziura przy dolocie jest przesunięta bardziej do tyłu.Króciec dokładnie pasuje wtedy kiedy obróce go o 180 stopni [gaźnik wystaje do przodu].a inaczej dziura w króćcu się nie schodzi do końca z tą na głowicy,ale byłem w sklepie i nikt tam nie słyszał o takim króćcu jak potrzebuje.Czyżbym kupił głowice bubla? Myślałem żeby go rozszlifować ale bardziej się nie da.Czy to może być powód mojego problemu? Tyko co mam teraz zrobić nie znalazłem nigdzie takiego króćca.