Po wymianie tłoka kpl coś stuka od strony magneta 4t

Witam wszystkich mam problemik dziś wymieniłem tłok 80(47) z pierścieniami na nowy i po złożeniu wszystkiego skuter działał normalnie przez parę godzin potem coś od strony magneta stuka przy niskich obrotach i przy odpalaniu pogorszyło się odpalanie z startera i z kopa i nie trzyma obrotów gaśnie

co robić ??????

Dodaje do opisu filmik

https://www.youtube.com/watch?v=HyqRFk6WQ7A

głowica była za lekko przykręcona i tak stukało albo ja nie dokręciłem albo same się odkręciły

Zmieniałeś głowicę na dedykowaną do większego cylindra, czy zostawiłeś oryginalną od 50-tki? Jeżeli zostawiłeś oryginalną, to nie wróżę przyszłości temu silnikowi.

nie jest ten zestaw z allegro

http://allegro.pl/cylinder-glowica-skuter-4t-80-ccm-47-mm-promocja-i3978504332.html

Witam ponownie problem powrócił znów się odkręciły śrubki i znów stuka

pasek waśćpanie nie do wymiany:D

a co ma pasek do odkręcających się śrubek ?

Czym Ty to dokręcasz?Palcami?

Napisz jakim kluczem dokręcasz, może gwinty nie trzymają od szpilek?

kluczem dynamometrycznym

allegro.pl/toptul-klucz-dynamometryczny-1-2-z-zmiennymi-glowi-i3993909713.html

Ile nm dokręciłeś?

Na 99% masz zjechany gwint/gwinty.

9 nm