Po wymianie filtra spadek mocy.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #164111
    deejw
    Użytkownik
    • 2
    • 2Postów:

    Cześć, wczoraj wymieniłem w skuterze 2t filtr powietrza z zwykłego na stożek, po jeździe próbnej doszedłem do wniosku, że skuter jest słabszy, niż przed wymianą filtra. Co może być tego przyczyną, macie może jakieś sugestie w tej sprawie?
    Pozdrawiam.

    #164115
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 730Postów:

    bo po takiej zmianie trzeba wyregulowac silnik. Albo nawet silnik (gaźnik) i napęd.

    #164116
    Vezyr
    Użytkownik
    • 18
    • 2 406Postów:

    To ty myślałeś, że osiągi wzrosną?Haha dobre sobie, chłopie, zmień dyszę i wyreguluj gaźnik to MOŻE będą takie jak w seryjnym.

    #164119
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • 3 133Postów:

    …a gdy to już zrobisz przejedź się w piękny wiosenny deszcz – najlepiej po paru kałużach. Efekt murowany 🙂

    A tak na poważnie: Pomyśl – Kupując CHIŃSKI skuter producent robił go jak najmniejszym kosztem. Myślisz, że zamontowali by wielką puchę plastiku, gumową rurę ustawioną pod specjalnym kątem, gdyby nie była ona potrzebna, i zamiast tego można by zamontować kawałeczek gąbeczki zaraz przy gaźniku? Tuż to specjalne działania zaprojektowane przez „inżynierów”.
    Taka pucha ma za zadanie – min. dokładna filtracja powietrza, stłumić dźwięk, ograniczyć powietrze względem pojemności cylindra.
    Zdziwisz się, ale usunięcie zwężki z filtra powietrza prowadzi do nie wyregulowania gaźnika, i po takim czymś nawet na dyszy 0,90 mm świeca będzie BIAŁA. Tam jest wszystko dokładnie przewidziane, i zaprojektowane!!

    #164139
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    A ja głupi myślałem kiedyś, że wsadzę sobie stozkowy filtr powietrza i nie będę już musiał czyścic tak jak gąbkowego. To były straszne dzieje…

    #164152
    Kristop
    Uczestnik
    • 38
    • 1 164Postów:

    deejw napisał:

    Cześć, wczoraj wymieniłem w skuterze 2t filtr powietrza z zwykłego na stożek, po jeździe próbnej doszedłem do wniosku, że skuter jest słabszy, niż przed wymianą filtra. Co może być tego przyczyną, macie może jakieś sugestie w tej sprawie?
    Pozdrawiam.

    Mam jedną sugestie, wywal g..no w ch..a;)

    #164182
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • 3 133Postów:

    tzn. napiszę tak – stożek jest dobry, ale np. przy cylindrach 90 cm3 52,4mm, kiedy potrzebny jest większy gaźnik, dysza powyżej 1 mm, i seryjny filtr nie wystarcza, chociaż i w takiej sytuacji wolałbym kupić większą puchę, o większej średnicy gumy, i większej przepustowości. Tym bardziej jeżeli ktoś taki jak np. ja – robi sobie wyprawy skuterem.

    #164184
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 730Postów:

    stożek jest dobry przy wysokich i bardzo wysokich prędkościach obrotowych gdzie znaczenie ma dostarczenie odpowiedniej ilości mieszanki mimo wysokich obrotów – czyli małe opory ssanie z pominięciem wszelkich zjawisk rezonansowych które generuje fabryczna pucha.
    Przy 50 tez jest dobry tylko trzeba wiedzieć jak i kiedy

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button