Po wymianie cylka – tragedia :/

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Po wymianie cylka – tragedia :/

Ten temat zawiera 19 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 10 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 20 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #237225

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam! Dzisiaj pojechałem po skuter Kymco Super 8 na Tartakową. Miał być wymieniony cylinder na 80 ccm. Koleś mi mówi, że nic prędkość ani przyspieszenie się nie poprawiły. A ja w szok o_O. Jak to ? Daje ponad 4 stówy a to nic nie daje ? Przejechałem się. Na pierwszy rzut oka gorsze przyspieszenie i gorszy o wiele v-max. Kur… coś nie tak… Mówię kolesiowi, żeby sprawdźił z inną sprężyną centralną lub większą dyszą. Odpowiedział że to może tylko zmniejszyć prędkość lub zalewać świece O_O ? Koleś gada mi jeszcze, że to przez mój sportowy wariator NARAKU HS SPORT ExclamationExclamation Zmieniliśmy wario na seryjne i jechał tak samo. Później powiedział, że to może przez moduł. No spox spox za tydzień będzie. Biorę skuter i jadę do domu. Około 9 km od serwisu skuter zaczyna się dusić i szarpać pomiędzy pewnymi prędkościami. LoL przecież to są objawy za małej dyszy ExclamationExclamation Przyjechałem do domu z prędkością 55 (bo tyle max jechał). Wkurw… mówię mamie żeby ona coś do nich zadzwoniła i im coś powiedziała. Powiedzieli, żebym przyjechał jutro to coś pokombinują (zmiane cylindra kombinowali 4 dni ExclamationExclamationExclamation). 15 min temu chciałem odpalić skuter… Bez efektu…. Iskra jest, świeca nie zalana..
    Proszę o pomoc we wszystkich sprawach …

    #237226

    Anonimowy
    • Postów: 0

    niech ci te cymbały gaźnik dobrze wyreguluja bo dostaje za mało wachy niech podniosą iglice
    aha i do tego cylka wg mnie pownieneś dać storzek 😉

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #237227

    Anonimowy
    • Postów: 0

    niech gaźnik wymienią na większy albo niech dobrze wyregulują ten na większej dyszy 😉

    #237228

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Dzięki wielkie. A Panowie macie może jakąś propozycję, jak go uruchomić ? Iskra jest(sprawdzałem i aż mnie popieściło ;p), świeca nie jest zalana, choć końcówka jest czarna(świeca NGK). Czy to normalne w wymienionej dzień wcześniej świecy ?

    #237229

    Anonimowy
    • Postów: 0

    pietrucha, jak świeca czarna jest tzn elektroda jest czarna to dostaje za dużo wachy 🙂

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #237230

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Za dużo paliwa ?? No to ja już całkowicie nie rozumiem 🙁 Skuter rwie w pewnej prędkości, myślałem, że to od za małej dyszy, ale skoro dostaje za dużo paliwa to już nie wiem ocb… :/

    #237231

    Anonimowy
    • Postów: 0

    pietrucha, no jeśli świeca jest czarna to nie spala całej mieszanki i się osadza sadza na świecy
    jutro ci zapodam zdjęcie jak powinna wyglądac świeca przy idealnie wyregulowanym gaźniku i jak przy źle 😉

    #237232

    Anonimowy
    • Postów: 0

    jak nie chce odpalić i wszystko dochodzi to może być tylko kompresja a właściwie jej brak. Po prostu mówiąc mógł się zatrzeć. Jak po tym co opowiadasz ten mechanik się tak zna to pewnie nie umiał założyć cylindra!!

    #237233

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witajcie znowu. No to tak: skuter odpala tylko jak jest zimny. Jak ciepły to za cholere nie da rady. Rano jak był zimny to odpaliłem go, przejechałem się około 200 metrów (30km/h) słysząc jakieś dziwne dzwięki (wydaje mi się, że z przekładni, taki lekki chromot), zawróciłem, postawiłem skuter, przeczekałem 5 min i chciałem odpalić. I nic …

    Panowie a mam jeszcze jedno pytanie. To możliwe, że cylinder 80 ccm nic nie daje do przyspieszenia i v-maxu ??

    #237234

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Nie ma opcji, żeby nie dawał, Siwy co Ty pierdzielisz że się zatarł jakby mu się zatarł to by rozrusznikiem w ogóle nie przekręcił ani nie kopnął w kopnik w ogóle….sama zmiana cylindra mało Ci da, pogorszy osiągi jeśli nie masz tłumika dedykowanego pod cylindry 80 ccm, Pasuje również większy gaźnik, filtr stożkowy, po tych zmianach skuter będzie chodził jak rakieta, a skoro ten typek twierdzi, że to przez vario to pożal się Boże… 🙄 :573: 😯 :572: napisz nam jaki masz tłumik(czy seria czy coś zmieniane) ile mm gazior, póki co lepiej żebyś się nim nie bawił bo szkoda nowego cylka, Siwy co z tego jak to zostało założone do góry nogami raczej nie założył, tylko od tego w jaki sposób motor zostanie dotarty zależy generowana w przyszłości moc przez ten silniczek(taki mówi pan MotoMan 😀 )

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 20 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie