Po wymianie cylka - tragedia :/
- This topic has 19 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 11 years, 9 months temu by
Anonim.
-
AutorWpisy
-
16 lipca 2009 dnia 18:11 #237225
Anonim
Gość- Postów: 89 724
Witam! Dzisiaj pojechałem po skuter Kymco Super 8 na Tartakową. Miał być wymieniony cylinder na 80 ccm. Koleś mi mówi, że nic prędkość ani przyspieszenie się nie poprawiły. A ja w szok o_O. Jak to ? Daje ponad 4 stówy a to nic nie daje ? Przejechałem się. Na pierwszy rzut oka gorsze przyspieszenie i gorszy o wiele v-max. Kur… coś nie tak… Mówię kolesiowi, żeby sprawdźił z inną sprężyną centralną lub większą dyszą. Odpowiedział że to może tylko zmniejszyć prędkość lub zalewać świece O_O ? Koleś gada mi jeszcze, że to przez mój sportowy wariator NARAKU HS SPORT ExclamationExclamation Zmieniliśmy wario na seryjne i jechał tak samo. Później powiedział, że to może przez moduł. No spox spox za tydzień będzie. Biorę skuter i jadę do domu. Około 9 km od serwisu skuter zaczyna się dusić i szarpać pomiędzy pewnymi prędkościami. LoL przecież to są objawy za małej dyszy ExclamationExclamation Przyjechałem do domu z prędkością 55 (bo tyle max jechał). Wkurw… mówię mamie żeby ona coś do nich zadzwoniła i im coś powiedziała. Powiedzieli, żebym przyjechał jutro to coś pokombinują (zmiane cylindra kombinowali 4 dni ExclamationExclamationExclamation). 15 min temu chciałem odpalić skuter… Bez efektu…. Iskra jest, świeca nie zalana..
Proszę o pomoc we wszystkich sprawach …16 lipca 2009 dnia 19:13 #237226Anonim
Gość- Postów: 89 724
niech ci te cymbały gaźnik dobrze wyreguluja bo dostaje za mało wachy niech podniosą iglice
aha i do tego cylka wg mnie pownieneś dać storzek 😉Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.
16 lipca 2009 dnia 20:34 #237227Anonim
Gość- Postów: 89 724
niech gaźnik wymienią na większy albo niech dobrze wyregulują ten na większej dyszy 😉
16 lipca 2009 dnia 22:49 #237228Anonim
Gość- Postów: 89 724
Dzięki wielkie. A Panowie macie może jakąś propozycję, jak go uruchomić ? Iskra jest(sprawdzałem i aż mnie popieściło ;p), świeca nie jest zalana, choć końcówka jest czarna(świeca NGK). Czy to normalne w wymienionej dzień wcześniej świecy ?
16 lipca 2009 dnia 23:11 #237229Anonim
Gość- Postów: 89 724
pietrucha, jak świeca czarna jest tzn elektroda jest czarna to dostaje za dużo wachy 🙂
16 lipca 2009 dnia 23:13 #237230Anonim
Gość- Postów: 89 724
Za dużo paliwa ?? No to ja już całkowicie nie rozumiem 🙁 Skuter rwie w pewnej prędkości, myślałem, że to od za małej dyszy, ale skoro dostaje za dużo paliwa to już nie wiem ocb… :/
16 lipca 2009 dnia 23:49 #237231Anonim
Gość- Postów: 89 724
pietrucha, no jeśli świeca jest czarna to nie spala całej mieszanki i się osadza sadza na świecy
jutro ci zapodam zdjęcie jak powinna wyglądac świeca przy idealnie wyregulowanym gaźniku i jak przy źle 😉17 lipca 2009 dnia 07:24 #237232Anonim
Gość- Postów: 89 724
jak nie chce odpalić i wszystko dochodzi to może być tylko kompresja a właściwie jej brak. Po prostu mówiąc mógł się zatrzeć. Jak po tym co opowiadasz ten mechanik się tak zna to pewnie nie umiał założyć cylindra!!
17 lipca 2009 dnia 09:27 #237233Anonim
Gość- Postów: 89 724
Witajcie znowu. No to tak: skuter odpala tylko jak jest zimny. Jak ciepły to za cholere nie da rady. Rano jak był zimny to odpaliłem go, przejechałem się około 200 metrów (30km/h) słysząc jakieś dziwne dzwięki (wydaje mi się, że z przekładni, taki lekki chromot), zawróciłem, postawiłem skuter, przeczekałem 5 min i chciałem odpalić. I nic …
Panowie a mam jeszcze jedno pytanie. To możliwe, że cylinder 80 ccm nic nie daje do przyspieszenia i v-maxu ??
17 lipca 2009 dnia 09:41 #237234Anonim
Gość- Postów: 89 724
Nie ma opcji, żeby nie dawał, Siwy co Ty pierdzielisz że się zatarł jakby mu się zatarł to by rozrusznikiem w ogóle nie przekręcił ani nie kopnął w kopnik w ogóle….sama zmiana cylindra mało Ci da, pogorszy osiągi jeśli nie masz tłumika dedykowanego pod cylindry 80 ccm, Pasuje również większy gaźnik, filtr stożkowy, po tych zmianach skuter będzie chodził jak rakieta, a skoro ten typek twierdzi, że to przez vario to pożal się Boże… 🙄 :573: 😯 :572: napisz nam jaki masz tłumik(czy seria czy coś zmieniane) ile mm gazior, póki co lepiej żebyś się nim nie bawił bo szkoda nowego cylka, Siwy co z tego jak to zostało założone do góry nogami raczej nie założył, tylko od tego w jaki sposób motor zostanie dotarty zależy generowana w przyszłości moc przez ten silniczek(taki mówi pan MotoMan 😀 )
17 lipca 2009 dnia 10:05 #237235Anonim
Gość- Postów: 89 724
Tłumik seria, bo to 4T. Ale kopci niemiłosiernie bardziej niż kopcił za czasów 50 ccm z tłumika.
Zobaczymy dzisiaj mi go zabiorą to albo zrobią porządnie ten skuter, albo kasa do zwrotu cała.17 lipca 2009 dnia 10:07 #237236Anonim
Gość- Postów: 89 724
kopci na niebiesko ❓
a poza tym to jest chinski 4T wiec co ty się spodziewales po tuningu za 400zl
cyl pewnie taki z allegro za 60zł + jakieś duperele i robocizna i to wszystko17 lipca 2009 dnia 10:27 #237237Anonim
Gość- Postów: 89 724
Wypraszam sobie ! Kymco to nie chinol tylko Tajwańczyk
Tak kopci na szaro-niebiesko17 lipca 2009 dnia 10:28 #237238Anonim
Gość- Postów: 89 724
sam jestes chinski 4T. Po 1. to Kymco ..
Jak ci kopci na niebiesko to benzyna idzie mu w nadmiarze , podreguluj gaźnik,
A jak masz wątpliwości co do części niech ci fakture wydadzą a na drugi raz zamówisz sobie sam części i zapłacisz tylko za montaż …ps. ja bym się sprzeczal czy ten mechanik dobrze zalozyl pierscienie jak po paru km nie chce odpalac .. albo no tez ta swieca moze byc przyczyna . :573:
17 lipca 2009 dnia 10:36 #237239Anonim
Gość- Postów: 89 724
Już go wzięli na lawetę, zobaczymy co zrobią. Mogę się chyba upomnieć o zwrot pieniędzy i zamontowanie starego cylka, jeżeli efektów brak a tym bardziej jest skuter słabszy ?
17 lipca 2009 dnia 10:47 #237240Anonim
Gość- Postów: 89 724
tak. tylko trzeba z nimi się klucic, bo to sa paly.
17 lipca 2009 dnia 19:22 #237241Anonim
Gość- Postów: 89 724
Witajcie. Wymienili mi cylinder ma mój stary 50 ccm i chodzi tak jak chodził, czyli normalnie ;p
W poniedziałek mam się zgłosić po rozliczenie. Tylko jak mi kur… nie oddadzą pełnej kasy za cylinder i robocizne to chyba pierdziolnę komuś… Teraz kupię 80 ccm Naraku i sam zamontuję, bo sobie w kulki lecą…17 lipca 2009 dnia 21:11 #237242Anonim
Gość- Postów: 89 724
Całej kasy ci nie oddadzą bo już jeździłeś na tym cylu…
17 lipca 2009 dnia 21:29 #237243Anonim
Gość- Postów: 89 724
A zaworów nie ustawialiż?? To jest 4t i pierwsze co to zawory i gaźnik powinni ustawić.
17 lipca 2009 dnia 21:38 #237244Anonim
Gość- Postów: 89 724
Kowal, Sami przyznali, że z tym cylkiem nie było w pełni ok, a po pytaniu czy wkładają części chińskie zamiast oryginalnym Kymcowskich facet mechanik się tylko uśmiećhnął. Spieprzyli to niech kase całą oddadzą
Nie mam pojęcia czy zawory ustawiali. Znając ich to nie ;p Gaźnik sobie sam wyregulowałem bo oni zostawili bez regulacji. -
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.