Po serwisie w Motor-Land

Wbrew moim projekcjom opisanym w wątku "Serwisowa żenada w Warszawie", w tzw. realu nie było źle.
Mechanicy Motor-Landu w liczbie dwóch byli mili i pomocni. Po kolei:
- Nie zlokalizowaliśmy miejsca wycieku płynu chłodzącego, wszystko wskazywało na to, że jego za duża ilość przelewała się spod korka wlewu. Przetarliśmy wszystko od środka, uzupełniliśmy układ, rozgrzaliśmy silnik i spawdziliśmy na wszystkie sposoby, włącznie z przechylaniem skutera na wszystki możliwe strony - wycieku brak. Obiecałem rewizytę, jeżeli sytuacja się powtórzy.
- Po porządnym rozgrzaniu silnika, z zasłoniętą chłodnicą okazało się, że czujnik temperatury działa. Mechanicy stwierdzili, że widzieli już takie akcje w B&W, podobno czujnik uaktywnia się przy temperaturze otoczenia wyższej niż 10 C. Zobaczyłem, uwierzyłem.
- Ze stanem licznika 275 km wykonaliśmy pierwszy przegląd i zdjęliśmy wszystkie trzy blokady. Mieliście rację, to teraz trochę inny skuter :lol:
- Wiem już, jak zdejmować osłony - w życiu się ciągle uczę i uczę i uczę :lol:
Podsumowując - polecam serwis w Motor-Land. Wprawdzie mechanicy nienajlepiej komunikują się przez telefon, ale swoją robotę wykonują dobrze. A o to przecież chodzi.

To fajnie :D Będziesz na rozpoczęciu sezonu?

HugoBoss napisał: Będziesz na rozpoczęciu sezonu?

Spróbuję, ale szanse są marne - weekendy poświęcam rodzinie, oczywiście z radością :lol:

a jak cenowo ? ... ale z takim stanem licznika to naprawa byla pewnie w ramach gwarancji :wink:

mario_78_78 napisał:

a jak cenowo ? ... ale z takim stanem licznika to naprawa byla pewnie w ramach gwarancji :wink:

Naprawy jako takiej nie było, ale gdyby było coś do wymiany, to tak, w ramach gwarancji.
Za przegląd (w tym olej) +zdjęcie blokad w sumie 339 PLN.

Się cenia ...szlak by trafil te serwisy (ale jestem cięty na nich) :? .W moim samochodzie wymiana oleju + filtr + kasowanie serwisu 350 zł .
A to samochód nie skuter

no to cena naaaaprawde spora za taka usługę 8O

mario_78_78 napisał:

no to cena naaaaprawde spora za taka usługę 8O

Bo ja wiem? Koszt blokad w tej cenie to bodajże 180 PLN, człowiek nie tylko wymieniał elementy, ale ciął, spawał i malował tłumik.
Zatem przegląd wyniósł niecałe drugie tyle, dla mnie to akceptowalne.

PS. Nie od dziś wiemy, że za samo odpowiedzenie "dzień dobry" ASO kasują klientów 50 PLN :lol:

chaffinch spoko zależ ci na Gwarancji ,może i serwis jest kompetentny lecz cena, takie moje subiektywne odczucie spora.
Ja także kozystałem z serwisu ,także zależało mi na gwarancji ale non stop mówiono mi : a to nie podlega gwarancji , a to też itd.
Konia z rzędem temu kto mi napisze co objęte jest gwarancją w Ince sprint .
- silnik? wg serwisu NIE
- akumulator Wg serwisu nie
Wiec po cholerę mi gwarancja i wydawanie kolejnych setek .
-Wymieniam olej sam
-Przeglądy robię sam (często i wiem że nic nie zgubię )
- I liczę koszty takich usług w serwisie ' już niedługo oszczędności będą znaczne ,a skuterek o dziwo bez ingerencji panów z serwisu sprawuje się coraz lepiej .
Ale to takie moje gadanie dostałem po prostu fioła na punkcie słowa Serwis ,od razu budzą się we mnie reakcje obronne,i agresor ... :evil:

ragaz napisał:

Konia z rzędem temu kto mi napisze co objęte jest gwarancją w Ince sprint .

Serwis Motor-Land był gotów za free wymienić mi dowolny element, związany z niedziałającym wskaźnikiem temperatury lub wyciekającym płynem chłodniczym. Na tym m.in. polega gwarancja...

W ince sprint pisałem , twój skuter to coś innego pewnie jakieś normalne usługi gwarancyjne :lol:

mimo wszystko , gwarancja czy nie ale Kymco to nie Yamaha czy Honda zeby miec takie ceny , z drugiej strony to "ASO" ale 150 zl za przeglad netto to sporo

chaffinch mógłbyś konkretnie napisać co robili Ci na tym przeglądzie?

chaffincz a powiedz jak się skuter sprawuje po odblokowaniu- jak Twoje wrażenia???

@HugoBoss: z rzeczy konkretnych to wymienili olej przekładniowy, poza tym wykonali mnóstwo czynności serwisowych pod hasłem "sprawdzenie", w tym najbardziej chyba praco i energochłonne sprawdzenie klaksonu :lol: Śmieję się, ale takie chyba jest życie, tak naprawdę serwisowanie w ASO polega na zapłaceniu pewnej kwoty za pieczątkę w gwarancji, a owa pieczątka może (choć nie musi) podnieść wartość pojazdu przy sprzedaży.

@roomcajz: moje główne obserwacje:
- delikatnie zmieniony, niższy ton pracy silnika;
- vmax licznikowo lepsza o ok. 20 km/h, osiągnąłem jakieś 71-72 km/h (przy wadze własnej prawie 100 kg.) :lol:
- lepsze przyspieszenie, choć "w fotel nie wciska" :wink:
Generalnie, skuter dopiero teraz nadaje się do jazdy bez kompleksów i obaw o wyprzedzenie przez rowarzystę :lol:

w nosie mam ten serwis kupiłem motorower i po polowie roku serwisowania siadł prawie calkowicie
nie wliczając tego ze gwarancja niby wszystko prawie obejmuje ale trzeba za robocizne zapłacic na dodatek cylinder niedokręcony co spowodowało wydmuchanie uszczelki przednia lampa nie pasowała to ugieli lag :** pozatym silnik słabo sie zbierał to zdjeli całkowicie filter teraz brak jednym słowem nie polecam motorlandu a jak juz cos tam kupujecie wozcie ze sobą wózek na odpadające części pozdro

Ja tam nie wiem, ja tam tylko lusterka kupowałem...

Jaki niby motorower kupiłem i o który serwis chodzi? Coś mi się widzi, że to post konkurencji...

@MichałWujak serwis Motor Land na Wale Miedzeszyńskim w Warszawie.

nie pisze ze wszystkie serwisy motorlandu odstawiają taką fuszerke ale rzeszów na lewakowskiego tak a co lepsze wymiana uszczelki pod głowicą kosztuje na gwaracjii tylesamo co bym naprawiał bez gwarancjii to sami przyznajcie po hu... mi ta gwarancja? ps niewszystko można samemu zrobic jeżeli nie posiada się odpowiednich narzędzi :p moto zumico gr 500