po ilu km

Witam po ilu km moge sciagnac blokady i juz jezdzic szybciej ?
i po ilu najlepiej robic jakies zmiany zeby szybciej jezdzil skuter?

ja pierwsze blokady ściągnalem od razu po zakupie.
blokady możesz ściągnąc w każdym momencie, najlepiej jak najszybciej bo pozniej przy 45 km/h moze ci sie tak sztucznie silnik blokowac i powoli dochodzil do wyzszych predkosci. przynajmniej tak mi mowil facet ktory mi sprzedawal w profesjonalnym salonie:)

po 1000km, kiedy dotrzesz cylinder. Zmiany i wszelki tuning podobnie po 1000km

Pod żadnym pozorem nie sciągaj od razu blokad, dopiero po 500-1000 km, gdy dobrze dotrzesz.

po 500 starczy juz sciagnac blokady?

Dotrzyj go lepiej dobrze, a potem baw się w tuning i ściągnij blokady.

NedERq napisał:

Pod żadnym pozorem nie sciągaj od razu blokad, dopiero po 500-1000 km, gdy dobrze dotrzesz.

dlaczego?

nie pytam się aby się kłocic, tylko dlatego ze mi tak polecono i mialem sciagniete od poczatku a mam juz zrobione 750km

dopierozaczy... napisał:

po 500 starczy juz sciagnac blokady?

lepiej nie jak już nie wytrzymasz to chociaż 800km. zresztą zrobisz jak chcesz, ale konsekwencje mogą nie być dobre dla twojego silnika jeżeli słabo dotrzesz to potem będzie miał dużeee problemy z osiągami

dobrze czyli ile km ? bo meczy mnie ta jazda 30 km/h :/

nie łatwiej po prostu ściągnąć blokady i jeździć z v-max 45km/h???

Masz blokadę do 30 km/h ? Dobre docieranie polega na tym, aby jeździć te 40-45, ale nie przegrzać silnika.

brylant1717 napisał:

nie łatwiej po prostu ściągnąć blokady i jeździć z v-max 45km/h???

myślisz że przez cały ten czas go nie rozpędzi do tych 70km? daj spokój nikt nie wytrzyma takiej presji hehe. Fakt jest Faktem ,że nie powinno się tak robić ze względu na żywotność slinka. Jeżeli się nie mylę i nasz kolega zdejmie blokadę z modułu to wzrosną mu obroty co też nie jest dobre dla nowego cylindra, ale mogę się mylić ;)

czy ktoś z was czytał o docieraniu???? - polecam sobie poczytać -no a blokady to możesz ściągnąć i nawet przejechać się przez minutę na 5 km 60 km/h ( 80% prędkości)- ale z rozwagą żeby do 300 km silnika nie zagrzać po 300 można już ostrzej - a po 500 bez większego opamiętania ( chyba że masz 2t to wtedy docieranie trwa do 1000 a nie do 300 km)

no ja docierałem dokładnie tak jak Jurek pisze..

po prostu wrzucałem na rózne obroty i nie grzałem..

Ściągaj kiedy chcesz, tylko dobrze docieraj.

Blokadę z wariatora możesz ściągnąć od razu - nie będzie żadnego negatywnego wpływu na docieranie. Tak naprawdę możesz zdjąć wszystkie blokady tylko staraj się nie jeździć z maksymalnymi obrotami silnika na początku - silnik w fazie docierania lubi zmienne obroty...

brylant1717 napisał:

ja pierwsze blokady ściągnalem od razu po zakupie.
blokady możesz ściągnąc w każdym momencie, najlepiej jak najszybciej bo pozniej przy 45 km/h moze ci sie tak sztucznie silnik blokowac i powoli dochodzil do wyzszych predkosci. przynajmniej tak mi mowil facet ktory mi sprzedawal w profesjonalnym salonie:)

Co ty odwalasz?;p jesli gosciu sciagnie blocki przed dotarciem to go nie dotrze a zatrze;D

Prezessso napisał:

brylant1717 napisał:
ja pierwsze blokady ściągnalem od razu po zakupie.
blokady możesz ściągnąc w każdym momencie, najlepiej jak najszybciej bo pozniej przy 45 km/h moze ci sie tak sztucznie silnik blokowac i powoli dochodzil do wyzszych predkosci. przynajmniej tak mi mowil facet ktory mi sprzedawal w profesjonalnym salonie:)

Co ty odwalasz?;p jesli gosciu sciagnie blocki przed dotarciem to go nie dotrze a zatrze;D

jak sie ma troche oleju w glowie to sie nie wrzuca nowego skutera na maxymalne obroty, a jak masz odblokowany silnik to mozesz jechac z mniejszymi obrotami 45 km/h i nie widze w tym nic dziwnego.

bez przesady najważniejsze jest aby nie trzymać cały czas np. na wysokich obrotach i nie cisnąć v-maxem przez 5km

ja (wtedy młody głupi) jak przywieźli skuter pierwsze co zrobiłem to rozpędziłem go do 55 km/h lecz na szczęście jechałem taką prędkością może z 5 sekund a cała wyprawa na szczęście po rozgrzaniu silnika trwała może 3km

skuterek ma teraz 9800 przebiegu i kompresja cylindra wynosi 11,
od początku wymieniłem tylko pasek kilka dni temu ale jeszcze spokojnie ze 3 tysiące mógłbym zrobić, oprócz tego częsta wymiana oleju

najważniejsze to nie katować na zimnym i go nie przegrzać

Popatrzymy na to też z tej strony że odblokowany skuter jest znacznie łatwiej przegrzać. Mimo wszystko Ja (nie wiem jaki inni) nie zamierzam ściągać blokad przed 1000km. Każdy zrobi jak chce