Po dodaniu gazu gasnie
- This topic has 39 odpowiedzi, 10 głosów, and was last updated 9 years, 4 months temu by
nygus.
-
AutorWpisy
-
23 marca 2013 dnia 19:22 #110177
Witam mam problem otóż mój skuter na zwykłych obrotach normalnie chodzi ale gdy da mu sie gazu to traci moc i gaśnie.
Link do filmiku
http://www.youtube.com/watch?v=Z7wXZ599VfQ&list=HL1364066211&feature=mh_lolz23 marca 2013 dnia 19:25 #110179sprobuj wyczyścić gaznik moj kolega mial podobnie
23 marca 2013 dnia 19:35 #110181już czyściłem filtr paliwa wymieniłem
23 marca 2013 dnia 19:54 #110184no to albo gaznik albo paliwo do dupy 🙂
23 marca 2013 dnia 20:02 #110187paliwo ok lałem 98 i 95 i tak samo
23 marca 2013 dnia 20:06 #110189moze tez być źle gaznik wyregulowany
23 marca 2013 dnia 20:07 #110190ja miałem tak w simsonie. Dysza głowna zatkana. Wyczyść i wyreguluj dokładnie gaźnik. Zobacz też czy jak zatkasz filtr powietrza czy coś sie zmieni
23 marca 2013 dnia 20:14 #110196a świeca jaki ma kolor? kawa z mlekiem czy nie ?
23 marca 2013 dnia 20:22 #110197sucha czarna
23 marca 2013 dnia 20:31 #110199regulacja gaźnika się kłania 🙂
23 marca 2013 dnia 21:00 #110207regulowałem go juz z 2 razy poświeciłem na to 2 godz i nic
23 marca 2013 dnia 21:06 #110210I przeczyść dokładnie dyszę wolnych obrotów. To ona może być winna.
23 marca 2013 dnia 21:51 #110228na wolnych dobrze działa tylko jak gaz sie da do końca to gaśnie
23 marca 2013 dnia 22:33 #110251U mnie też tak było i miałem przypchaną dyszę wolnych obrotów, a nie główną. Odkręcałem gaz, a tu buuu… A wolne obroty były dobre!
Żeby to sprawdzić wkręć do oporu śrubę regulacji mieszanki w gaźniku. Jeśli silnik nie zgaśnie to na bank dysza wolnych obrotów zapchana.
23 marca 2013 dnia 22:48 #110258mam ja wykręcić jak chodzi a nie plunie benzyna lub będzie lać benzyna ?
bo jak kręcę śrubką od mieszanki nie ma różnicy23 marca 2013 dnia 23:03 #110259Musisz WKRĘCIĆ czyli pokręcić W PRAWO śrubą od mieszanki. WKRĘĆ ją do końca. Do oporu. Tak, przy pracującym silniku. Nic nie plunie i nie będzie się lać. Jeśli zdechnie to znaczy, że dysza jest ok. Jeśli nie będzie różnicy po wkręceniu (odczekaj przynajmniej z pół minuty) spróbuj się przejechać i sprawdź ewentualną różnicę.
24 marca 2013 dnia 10:05 #110289wkręciłem do końca odczekałem 3 min przejechałem się z 100m i nic nie ma różnicy anie nie chce zgasnąć
24 marca 2013 dnia 11:07 #110291Moim zdaniem jest to wina nieumiejętnej regulacji gaźnika. W jaki sposób go regulujesz?
24 marca 2013 dnia 13:16 #1103091. trzeba wiedzieć jak zbudowany jest gaźnik żeby wszystko dokładnie wyczyścić
2. umiejętność regulacji gaźnika24 marca 2013 dnia 13:19 #110312Wykręć więc dyszę wolnych obrotów i wyczyść drucikiem, przedmuchuj aż powietrze będzie mogło przepływać swobodnie. Wtedy wkręć, złóż do kupy, przejedź się i spróbuj wyregulować.
Jak masz ustawioną iglicę? Pisałeś, że dość wysoko… Daj na środkowy ząbek.
24 marca 2013 dnia 13:27 #110315Wykręć więc dyszę wolnych obrotów i wyczyść drucikiem, przedmuchuj aż powietrze będzie mogło przepływać swobodnie. Wtedy wkręć, złóż do kupy, przejedź się i spróbuj wyregulować.
Jak masz ustawioną iglicę? Pisałeś, że dość wysoko… Daj na środkowy ząbek.
24 marca 2013 dnia 13:30 #110317może najpierw ktoś mu wytłumaczy gdzie znajduje się dysza wolnych obrotów ( bo chłopaczek nie kumaty )
24 marca 2013 dnia 13:34 #110318az tak nie kumaty to nie jestem a czy to napewno gaźnik bo moge kupić nowy wyregulowany za 40 zl odblokowany
24 marca 2013 dnia 13:35 #110319jak nie pomoże przedmuchanie dysz
24 marca 2013 dnia 13:48 #110320ok. to zacznijmy od regulacji świecy ( odpowiednia przerwa ) , następnie ze względu iż to silnik 139 QMA lub QMB ( tak myślę ) to one mają na króćcu takie 2 wężyki podciśnieniowe – jeden do zaworku paliwa a drugi ( już nie pamiętam ) właśnie ten pierwszy co idzie od króćca do zaworku może być popękany i tam dostaje lewe powietrze – w ten sposób nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa , nie do końca pozwala otworzyć zawór paliwa – sprawdź i ewentualnie zmień lub skróć końcóweczkę wężyka przy króćcu ( bo to tam najczęściej pęka ), potem zobaczymy dalej
24 marca 2013 dnia 14:02 #110323To możesz też sprawdzić. Jak nie pomoże to możesz sobie kupić ten gaźnik, bo to są śmieszne pieniądze i warto mieć na zapas. Choć z drugiej strony gaźnik może najwyżej skorodować, a nie się zepsuć.
Ja miałem tak niedawno, że do 30 km/h szedł ładnie, a gdy odkręcałem manetkę do pewnego położenia to silnik dusił się i prawie gasł. Dumałem nad tym. Wszystko wskazywało na dyszę główną – zbyt małą ilość doprowadzanego paliwa. Tu możesz poczytać więcej i porównać ze swoimi objawami:
24 marca 2013 dnia 15:49 #110344loj porzadne dmuchanie tu pomoze kompresorem i po zawodach
dmuchnij z pistoleta kanal skladu mieszanki i po rezkreceniu gaznika kanaly wraz z dyszami od powietrza po paliwo MUSI DZIALAC
chyba ze masz trzasnieta membrane lub filtr powietrza zawalony na amen
sprawdz jeszce stan sczelnosci weza podcisnienia otwierajacego paliwo czy nie jest spekany i prze to moze ciagnac falszywe powietrze24 marca 2013 dnia 16:20 #110350ale mój skuter nawet jechać nie chce gaz ruszy przejedzie 10 metrów i klęka przeczyszczę oby dwie dysze idealnie i powiem wam czy chodzi czy nie zaraz przeczyszczę bo gaźnik mam w domu to pójdę do garażu przedmucham kompresorem i przewiercę drucikiem
24 marca 2013 dnia 16:24 #110351przedmuchałem i co i nic nadal to samo gaz na maxa a on wkręca się i za chwile spada z obrotów jeszcze jakieś sugestie wężyki ok bo prawie jak nowe membrana w gaźniku jak nowa
24 marca 2013 dnia 16:47 #110356mam nadzieje ze nie tylko dysze- masz porzadnie dmuchnac wszystkie kanaly ktore sa w gazniku
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.