Po co są 2 uszczelki ?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #635474 Reply
    Czaki
    Uczestnik
    • 38
    • Postów: 329
    • Postów: 367

    https://gmoto.pl/cylinder-nicasil-jog-3kj-ac-47mm-power-force,85353.html

    Którą uszczelkę trzeba zastosować z dych dwóch jedna jakaś aluminiowa druga to chyba papierzana :/

    #635475 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 387
    • Postów: 21 442

    słabsza pod cylinder i mocniejsza pod głowice

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #635477 Reply
    Czaki
    Uczestnik
    • 38
    • Postów: 329
    • Postów: 367

    A pod głowice nie powinna być mniejsza ?

    #635478 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 387
    • Postów: 21 442

    nie popaczałem w linka.
    jak mówisz o tych dwu uszczelkach z wycięciami ewidentnie pod cylinder to składasz na papierowej, przymierzasz i jeżeli widzisz że tłok bedzie walił o głowice to możesz się ratować dopychając tam jeszcze tą alu jako przekładkę

    #635479 Reply
    Czaki
    Uczestnik
    • 38
    • Postów: 329
    • Postów: 367

    A jak to sprawdzić czy będzie bil o głowicę ?

    #635480 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 387
    • Postów: 21 442

    założyć cylinder i zobaczyć jak wysoko jest tłok ale nalepić na tłok kulke z plasteliny i patrzeć jak się rozpłaszczy o głoice. czasem sie wsuwa gruby drucik z cyny lub ołowiu przez otwór świecy i patrzy jak się spłaszcza

    #635481 Reply
    Czaki
    Uczestnik
    • 38
    • Postów: 329
    • Postów: 367

    Na srodku tloka ? Ile ma byc przerwy ?

    #635482 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 387
    • Postów: 21 442

    wszędzie ma być odstęp. popatrz na kształt denka tłoka i głowicy to zobaczysz gdzie może uderzać.. chyba że po prostu wystaje nad cylinder

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Po co są 2 uszczelki ?
Twoje informacje:




Back to top button