Plusy i minusy cylindra 70

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Plusy i minusy cylindra 70

Ten temat zawiera 15 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 11 lata, 6 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 16 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #243099 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Podawajcie plusy i minusy cylindrów 70. Jakie cylindry polecacie a jakie nie. Jakie macie osiągi przy jakim setupie itp.

    [sprawa tyczy się wyłącznie cylindrów klasy SPORT]

    A tak w ogóle chciałbym się ze wszystkimi przywitać, gdyż jestem nowy na forum 🙂

    #243100 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Plusy:
    – większa wytrzymałość
    – większa moc
    – lepsze wykonanie
    Ale to dotyczy się tylko cylindrów tych z wyższej półki np. Malossi Hebo Polini Metrakit…

    Minusy:
    – droższe pierścionki i tłok (bo większe)

    Ja polecam Malossi Sport 70ccm według mnie najlepszy z Sportowych cylków 70ccm… na nim osiągniesz jakieś 110km/h chyba że jeszcze jakiś większy tun typu wydech wario sprzęgło gazior 19mm to około 120km/h 😎 jak już to weź Malossi super wykonanie! dobre osiągi… Polini sport jest nieco słabszy ale też dobry.. chociaż ja straciłem zaufanie do Polini.. a zdobyłem do małossi…
    70 ma większą wytrzymałość ??

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #243101 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Metrakit Hand Made jest najlepszy podobno. (Najmocniejszy)

    #243102 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    nom 70 sport ma większą wytrzymałość i można na nim więcej km zrobić… nie wiem jak w innych silnikach ale akurat w moim i w innych silnikach puga tak 🙂

    #243103 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Adverion, skoro tak zachwalasz tego małossiego, to chciałbym się dowiedzieć więcej opinii na temat tego cylka 😛

    Na razie posiadam seryjną s9 (prawie) – niestety AC :-/ i chciałbym aby była „tuningowa” 😛

    Jak na razie nie chce pakować w nią dużo siana, ale chciałbym przedstawić setup, który planuję zakupić 🙂

    -Malossi spor 70/ Airsal Sport 70 (na raning-planet.pl nie ma więcej cylków klasy sport do AC)
    -Tecnigas RS/ może coś innego?
    -Dysza seryjna to 92, czyli do 70 coś pewnie koło 105 😛

    A więc tak gaźnika na razie nie planuję kupować. Gdy uzbieram trochę siana to zakupię gaźnik 17,5 oraz stożek. Wału także nie planuję zmieniać, bo słyszałem opinie, że podobnież kymco bo super mocne wały.

    Coś jeszcze do tego setupu? A może byście kupili inne częścię Czekam na odpowiedzi, pozdrawiam 😉

    PS. posiadam już wario malossi 😛

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #243104 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Tłumior

    #243105 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Łożyska koniecznie wzmacniane.

    #243106 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Otóż właśnie łożyska 😛

    Tylko pytanie jakieś? Jakiś rozmiar czy coś?? A najlepiej jakby ktoś podał link do dobrych i w miarę tanich 😉

    #243107 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    o lol czy ja wiem czy duza wytrzymalosc ??? na seryjnym cylku zrobisz z 15-20 tys. na loozie a zrob tyle na 70ccm to będziesz dobry 🙂 ja mam s6racing i jak zrobie 1000zl bez żadnej awari to będzie dobrze 😛 heh pozdro dobry jest cylinder metrakit sp cos kolo 15 koni i można zawsze szlif zrobić 🙂

    #243108 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Z MK możesz pomarzyć o 15KM. Na cylindrze polini sport i malossi sport powinieneś spokojnie zrobić 10k km nawet zaryzykował bym stwierdzenie ze do 15k dobijesz przy normalnej jeździe a nie non top ciskając!!

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 16 łącznie)
Odpowiedz do: Plusy i minusy cylindra 70
Informacje o Tobie: