pierwszy skuter mnóstwo pytań...

Witam wszystkich!

Właśnie nabyłam swój 1 skuterek, romet 717 2t jeszcze czekam na odbiór, ale chciałabym się Was zapytać, prosić abyście mi napsali co powinnam wiedzieć użytkując skuter /wiem, że pytanie ogólne i wydaje się bez sensu, ale nawet nie wiem o co dokładnie mam zapytać/. Czy są jakieś blokady, zabezpieczajace przed kradzieżą? Jak zabezpieczyć go zostawiając przed sklepem, jak dbać oniego? Jakaś konserwacja na zimę? Napiszcie mi cokolwiek bo jestem zielona jak wiosenna trawa :D

Z góry dziękuję i pozdrawiam~!

Witam! Cieszę się, że nowa posiadaczka skuterka ;) Dodatkowo w Krk ;)