pierwszy Skuter do 4000zł

Witam mam 23 lata (176cm) i przymierzam się do kupna pierwszego skutera. Głównym celem będą dojazdy do pracy (15 km w jedną stronę) ale czasem zdarzy się jakas wycieczka. Skuter może być używany bo z tego co czytałem takie rozwiązanie będzie lepsze. Chciałbym żeby skuter wyciągnął około 70km/h (przy okazji czy jest mozliwosc zainstalowania blokady na jakiś ukryty przycisk? chciałbym czasem pozyczyc skuter młodszemu bratu, zeby nie mial zadnych nieprzyjemnosi z policją)

Mój budżet to 4000zł (ale musi sie w nim zmiescic sam skuter, kask, blokada i niezbedne oplaty)

Raczej przymierzam się do silnika 4T ale nie jest to mus.

Swoją drogą osobiście nie znam się na motocyklach i w najbliższym otoczeniu nie mam kogos kto moglby pomoc, co polecacie zrobic aby nie kupić używki-bubla?

Pozdrawiam i z góry dziekuje wszystkim za odpowiedzi

Kymco Agility 4T. - Bez blokad pojedzie te 70km/h licznikowe - jednak jest to chiński silnik 139QMB GY6. Jak zależy Ci na większej dynamice jazdy to weź Kymco Agility 2T lub Kymco Vitality 2T.

blokada obrotów (prędkości): http://allegro.pl/blokada-obrotow-ogranicznik-predkosci-hit-2t-i-4t-i3920217874.html

@marcinb przeczytaj artukuł na skuterowo o zakupie skutera używanego. Proponuję też zrobić listę rzeczy do sprawdzenia podczas oględzin. Nie zapomnij o sprawdzeniu numerów ramy i tabliczki znamionowej przed zakupem!

Dziekuje za wszystkie porady.

Czy ktos może polecic jakies konkretne modele używanych skuterków? (Od jakiego rocznika i z jakim przebiegiem szukac?)

@izdebski12 - skutery kymco to w sumie jedyna opcja dla mnie na kupno nowego egzemplarza, ale nie wiem czy nie lepiej wziąć markowej używki

@serafinq - czy z taka blokada nie bedzie problemow w przypadku jakiejs kontroli policji?

@Rurek, dzieki za pomoc napewno skorzystam