Pierwszy motocykl – problemy

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Pierwszy motocykl – problemy

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 8 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #202426

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam. Kupiłem wczoraj nowy motor dla siebie romet crs 50 typu enduro. Dostałem bardzo ubogą instrukcję obsługi. Próbowałem odpalić go ale coś mi nie wychodziło za dobrze. Z 2 biegu na popych odpalił. Miał zrobiony przegląd zerowy, dealer przejechał nim 2km. Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak dla laika i nooba jak uruchomić normalnie motor by nie zgasł na biegu jałowym i jak najlepiej uczyć się jeździć? Dodam, że nie znam nikogo kto by jeździł podobnym pojazdem tylko skutery.
    pozdrawiam

    #202427

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Siadasz, chowasz stopke, przekrecasz zaplon, wrzucasz luz, właczasz ssanie i :
    1. Jeśli ma rozrusznik to krecisz aż odpali (najwyzej lekko dodać gazu, tylko lekko bo zalejesz)
    2. Kopniakiem. Chyba nie muszę tłumaczyć jak
    Pochodzi chwile, wylaczasz ssanie i powinien jeździć

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #202428

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Po odpaleniu gaśnie ci na luzie ?
    Używasz ssania ? Taka wajcha przy gaźniku (nie kranik, żeby paliwo leciało – to co innego).

    Jak najlepiej nauczyć się jeździć ? Hmm… no głównie jeździć, jeździć i jeździć 🙂 Wszystko wpada same. Biegi będziesz z czasem wrzucał coraz sprawniej, a o sprzęgle nawet nie będziesz myślał 🙂 Np. jak dojeżdżasz do skrzyżowania, świateł lub wjazdu – gdzieś gdzie musisz się zatrzymać – to wciskasz sprzęgło, żeby Ci nie zgasł, wrzucasz jedynkę przez ten czas co czekasz – cały czas trzymając sprzęgło – jak zrobi się wolne to jedziesz 😉

    #202429

    Anonimowy
    • Postów: 0

    dzięki za informację. Motor już odpaliłem. Sprawa wyglądała tak:
    1. włączałem czerwony guzik elektrykę
    2. ustawiałem na neutral bieg
    3. włączałem ssanie wajchę koło gaźnika, u mnie złota wajcha w dół
    4. załączałem starter lub przez kopniaka ale nie odpalał gdyż AKUMULATOR był za słaby

    Napompowałem przez wajchę do kopniaka paliwo i udało mi się go uruchomić, pogazowałem trochę i naładowałem aku i teraz odpala od ręki. Post można zamknąć. Pozdrawiam

    #202430

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Yyy wajchą się nie pompuje 🙂
    Ssanie po prostu załączasz i ono jest 🙂

     
    Czytaj
    REKLAMA

    SUZUKI TRAVEL PACK EDYCJA SPECJALNA

    Wybierz wymarzony motocykl Suzuki. Teraz ze specjalnym pakietem wyposażenia Travel Pack.Advertisement
    #202431

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Gratuluję motorka, ale chciałbym Cię ostrzec, że jeżeli przewrócisz się na nim (albo sam się przewróci) to jest on na tyle delikatny że kierownica się skrzywi. Wiem co mówię, miałem CRS’a przez koło tydzień, miałem problemy z odpaleniem, później przewróciłem się na trawie, kierownica zamiast wbić się w ziemię po prostu się złamała.

    Sam motorek wygląda jak dla mnie bardzo fajnie, gorzej jest z wykonaniem.
    Ja swój wymieniłem za dopłatą na Keewaya TX50 i leżałem już kilka razy a plastiki dalej całe. Jednak dalej podoba mi się bardziej CRSka z wyglądu :<

    #202432

    Anonimowy
    • Postów: 0

    stachu1609 napisał:

    przewróciłem się na trawie, kierownica zamiast wbić się w ziemię po prostu się złamała.

    No bez kur*a jaj … Jak chinole mogą w ogóle coś takiego wypuszczać o_O
    NA TRAWIE ?!

    stachu1609 napisał:

    wymieniłem za dopłatą na Keewaya TX50

    Nie oszukujmy się ale Keeway to też jest zdecydowanie dolna półka …
    Miałbyś Derbi Sende / Yamaha DT 50 to byś dopiero zauważył wykonanie, wytrzymałość i odrobinę mocy (odpowiednią jak na 50 – a nie to co te chinolce pokazują) 🙂
    Zresztą jak wszyscy i Tobie klaudinek i Tobie stachu polecam jak najszybsze sprzedanie swoich sprzętów i kupienie używanej markowej maszyny 🙂
    I nie pomyślcie sobie czegoś w stylu „ta kuwa ma Yamahe pewnie bogaty jest to mówi tak” bo wcale tak nie jest … Za cenę nowego chinolca 50 można mieć 30x lepszy markowy sprzęt używany paro letni – około 3000-4000zł
    To jest zdanie każdego kto miał styczność z chinolami i trochę się zna na temacie …

    #202433

    Anonimowy
    • Postów: 0

    RudY, chciałbym zaznaczyc ze w moim supermoto obylo się bez gleb a kiera i tak się pokrzywila pozdro dla konstruktorow 😀

    #202434

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Niby od czego ?! 😀

    #202435

    Anonimowy
    • Postów: 0

    porobilem pare stopali pare razy wyrywany na gume 😀 Nawet emil pare razy probowal no i się pogla hahaha taka miekka

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie