Pierwszy motocykl, kategoria A2

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #661714 Reply
    vlc
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 2
    • Postów: 3

    Witam, obecnie jestem w trakcie robienia kursu A2 i powoli przymierzam się do zakupu pierwszego motocykla. Czytam trochę fora i przeglądam ogłoszenia w internecie żeby zapoznać się z tematem i jedyne co do tej pory mi to daje to miętlik w głowie. Początkowo chciałem zacząć od GSa 500 jako że jest zachwalany przez wiele osób jako dobry startowy motocykl. Problem w tym, że jest pełno zajechanych i zaniedbanych egzemplarzy które oszuści próbują opychać na olx po zawyżonej cenie. Z ogłoszeń które patrzyłem tylko nieliczne miały przebieg który wydawał się autentyczny ( 60000km+ ) albo przynajmniej opis budzący zaufanie. Podobnie jest z innymi starszymi alternatywami, dlatego mocno się boję zakupu używanej maszyny. Chciałbym zainwestować w coś co solidnie posłuży mi na przynajmniej 5 lat ( obejmując oczywiście okresową konserwację czy wymianę opon ), nie chcę szybko wymieniać pierwszego motoru. Dlatego też myślałem o kupnie silniejszej maszyny, przyblokowaniu i odblokowaniu po pewnym czasie, aż przywyczaje się trochę i zdam prawko A. Co o tym sądzicie? Czy to w ogóle opłacalne? Mój obecny budżet to 10 000 zł, ostatecznie mógłbym odłożyć do 15-16 tys. Wymarzony model to Sv 650 z 2017 r. ale to narazie za wysoka półka więc chciałbym przynajmniej coś w podobnym stylu 🙂 Pozdrawiam i proszę o pomoc

    #661717 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 387
    • Postów: 21 442

    to blokowanie to wydaje mi sie słabym pomysłem – dziwne, kłopotliwe, kosztowne i bez sensu

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #661721 Reply
    vlc
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 2
    • Postów: 3

    mógłbyś trochę rozwinąć? Czemu bez sensu i kłopotliwe? czy maszyna może na tym ucierpieć jakoś?

    #661725 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 387
    • Postów: 21 442

    a mogłbys rozwinąc co masz na myśli pisząc „zablokować”? tzn dokładnie jak?

    #661726 Reply
    vlc
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 2
    • Postów: 3

    ograniczyc moc silnika do 35 kw, wiem ze są rożne sposoby na to, najczęściej gdzies w warsztacie się to zleca, można też samemu. Potem troche latania z papierkami no ale maszyna zblokowana i można jezdzic

    #661727 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 387
    • Postów: 21 442

    ja wiem co znaczy „zablokować” że ograniczyć. Tylko konkretnie jak? Ty sobie to wyobrażasz jako wizyte w warsztacie i zlecasz „zablokuj mie pan to” a pan mechanik wyciąga „blokadator” i blokuje :).
    Kompletna bzdura i kompletnie nie tak to wygląda.
    „Troche latania z papierkami” to zmiana homologacji pojazdu a nie wycieczka po stempelek.

    Już nałatwiej to kupić pojazd fabrycznie zablokowany, z odpowiednim wpisem homologacyjnym i to taki o którym jest wiedza że łatwo i że JAK sie go odblokowywuje.
    Wtedy nic nie zmieniasz, nie cudujesz tylko sciągasz blokady i jeździsz. Zdjąc jest 30x łatwiej jak założyć i jeszcze to potem formalizować.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Pierwszy motocykl, kategoria A2
Twoje informacje:




Back to top button