Pierwsze moto -125 ccm.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #161451
    dodge
    Użytkownik
    • 52
    • 612Postów:

    Siemka, dawno mnie tu nie było..
    Od dwóch lat jeżdżę skuterkiem i postanowiłem w nie długim czasie zapisać się na prawo jazdy A1, a co za tym idzie kupić 125ke.

    Tu moje pytanie.. Co byście mogli polecić dla mnie (190cm,80kg)?
    Fajnie by było gdyby moto nie rozpędzało się 17s do 100/h.

    Moje dwa typy to:

    Honda Varadero 125
    i
    Honda NSR 125

    Wiem, że są to dwie zupełnie różne bajki, ale wytypowałem ja na podstawie opinii użytkowników, obydwa mają coś w sobie:
    Varadero: Spalanie, wygoda, dźwięk
    NSR: Moc, wygląd, niższe koszty remontów

    Chciałbym, żeby każdy z Was wypowiedział się na ten temat, i gdy uważa inaczej dorzucił swój typ. 🙂 (Za Made in China dziękuje z góry;))

    LwG!

    #161453
    Chinol_180
    Uczestnik
    • 2
    • 638Postów:

    Każdy, powiadasz? 😀

    Edit:
    Uściśliłeś wpis i od razu jest totalny spokój. 😀

    #161458
    dodge
    Użytkownik
    • 52
    • 612Postów:

    Co Twój post wnosi do tematu?
    Bez sensu nabijasz posty, czy jak?

    #161459
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    no widzisz, i też masz po uszach 🙂

    #161461
    Chinol_180
    Uczestnik
    • 2
    • 638Postów:

    Jego czy mój? Pogubiłem się trochę, a Ty piszesz tak rozlegle tutaj. ;D

    A co ten Twój wpis wnosi tutaj? Oczywiście, poza próbą pouczania innych i na zasadzie tzw. kontry?

    Dawaj dalej z tym, poszperamy tam sobie po wpisach na forum. Forum musi być żywe. 😛

    Edit:
    Mam czas, niech staje do walki na dwa miecze. Pokonam, albo polegnę w boju i już żadna białogłowa nie zatęskni za cnym rycerzem w czarnej zbroi i ze złotym pieścieniem na palcu i długim złotym łańcuchem na szyi.
    Światłości przybywaj, wszak walczę w godnej sprawie i dla niej godnym jest polec. 😀

    Dodżu, rwij szaty za moją niegodziwość tutaj. Rwij, jeśli tylko zdołasz.

    #161463
    Chinol_180
    Uczestnik
    • 2
    • 638Postów:

    To rwiesz moje szaty Dodżu czy mam iść po jakąś białogłowę? ;D

    Lewa w górę, mówisz? I zawsze podnosisz? A to jest nawet dość ciekawe. 😛

    #161470
    dodge
    Użytkownik
    • 52
    • 612Postów:

    Nie wiem, dlaczego jeszcze się udzielasz..
    Nie odpowiadasz na moje pytanie w żaden sposób.
    Mój wpis nie musi wnosić nic, ponieważ był odpowiedzią na Twój bez sensowny komentarz 🙂
    Wracając do wcześniejszego wpisu, jedynie uściściśliłem swoje kryteria poszukiwań, a Twój post dotyczył czego innego.

    Tak, na ogu staram się podnosić.

    Tak więc, jeśli nie masz zamiaru w wartościowy sposób się udzielić, proszę, opuść ten temat 🙂

    #161476
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • 988Postów:

    Varadero ledwo łapie się na a1, NSR już nie więc polecam Varadero.

    #161477
    macharis
    Użytkownik
    • 4
    • 16Postów:

    Varadero, maszynka ma pancerne plastiki, spalanie niskie, silnik w układzie V 😀
    Tylko koszty remontów mogą przerażać.

    #161491
    dodge
    Użytkownik
    • 52
    • 612Postów:

    @degename, NSR załóżmy, że się łapie.
    W takim przypadku co sądzisz?

    @macharis, Ale podobno w przypadku wiadra te remonty są bardzo rzadko. (?)

    #161527
    benekpe
    Użytkownik
    • 11
    • 1 620Postów:

    Varadero to niezniszczalna konstrukcja. Kultowy nie do zajechania silnik w układzie V. Idealny jako wstęp do poważnej turystyki. A i klimaty enduro też nim ogarniesz. Mój kolega w pracy właśnie kończy kurs kat A i na początek zdecydował się właśnie na to Varadero – większe pojemności zostawi sobie na później.
    W klasie motocykli 125ccm Honda Varadero jest bezdyskusyjnym liderem – każdy CI to powie.
    Poszukaj zadbanego doposażonego egzemplarza – posłuży Ci na długie lata.
    Sam na co dzień jeżdżę Hondą Transalp – i powiem jedno te turystyki są zajeb..te! 🙂
    No i wygląd – to wiaderko wygląda jak rasowa duża 600-tka – to dla młodych ma też duże znaczenie 🙂
    Będziesz na nim wyglądał jak na dużym turystyki – a i osiągi ma przyzwoite – prędkość przelotowa 90-100km/h przy naszych drogach w zupełności wystarczy. W tych motocyklach osiągi są elementem drugorzędnym. Niesamowity komfort jazdy, uniwersalny jej charakter – o to w tym chodzi.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button