Pierwsze 50 km nowy, Bartonem i mam pytanie

Witam
Zrobiłem pierwsze 50 km moim Bartonem i max predkosc jaka mi wskoczyla narazie to 60km/h, czy to znaczy ze on ma Blokady, czy poprostu na dodatriu tak jest że stopniowo można nim wieksze predkosci rozwijac?

Nie ma blokad. I docieraj skuter bo go zniszczysz !!!

Motor recz nabyta, zawsze mogę sobie drugi kupic ;)
W serwisie niemal dali sobie głowe uciąc ze on ma blokady

Aha jeszcze jedno, nie wie ktos czy można w wydechu jakąs dziure zrobic co by poprawiło jego dzwiek? :) Chodzi mi o bardziej bass

Odkręć cały tłumik to będziesz miał bass :>

to jest 50 tu nie da sie uzyskac dzwieku takiego jak w 600

A później piszecie "chińskie g..." . Człowieku - z takim podejściem nic Ci nie posłuży długo, pierwsze kilometry i sprawdzasz prędkość maksymalną, lub chcesz przewiercać tłumik? No i piszesz że możesz sobie drugi kupić - dotrzyj dobrze ten i nie denerwuj otoczenia niepotrzebnym hałasem z przewierconego wydechu. Zastanów się czy niszcząc ten motorower dostaniesz kasę od rodziców na drugi - na pewno mają ważniejsze wydatki i potrzeby niż kupowanie drugiego skutera, którego syn i tak nie uszanuje. Lepiej zrobisz jak napiszesz co było przyczyną że nowy motorower nie odpalał - na pewno to się innym przyda w podobnych przypadkach.

Na każdą rzecz sam ciężko pracuję, nie biorę od rodziców, swoje lata mam!!

Apropos tego ze nie odpałał to sprawa śmieszna, gociu z serwisu musiał nową świecę dac, bo tamta biła po ramie czy coś ku temu, wymienił świecę i za pierwszym kopem chodził

Pzy okazji nie orientuję sie ktoś czy w Fighterze wskaźniki paliwa w bambuko człowieka robią? Wlałem 4 litry paliw a on poniżej rezerwy pokazywał :O Dziś jadę zatankowac do pełna i zobaczymy co wtedy... lecz wolał bym się dowiedziec czy to już tak jest fabrycznie czy mój egzemplarz coś świruje

Najlepiej spuścić paliwo i wykręcić czujnik paliwa, wtedy zobaczysz czy pływak schodzi do samego dołu. U mnie było tak że schodził do połowy zbiornika i przez to pokazywał pusty jak było jeszcze pół zbiornika. Wyjąłem i podgiąłem drucik z pływakiem dzięki czemu schodzi do samego dołu.

Paliwo ciezko spuscic bo wezyka wyjąc wogole nie mozna

To spróbuj zdjąć od strony kranika - zakręć go zdejmij wężyk i spuść paliwo. Jak odpowiednio podregulujesz pływak to będzie w miarę rozsądne wartości pokazywać, chociaż wskaźnik paliwa nigdy nie będzie super dokładny. Odkąd swój wyregulowałem to po osiągnięciu czerwonego pola mam jeszcze nieco ponad litr paliwa w baku - przy tych silniczkach ilość idealna - akurat na około 70-80km jazdy w poszukiwaniu stacji.