Pierścienie wytrzymały tylko 120 km

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Pierścienie wytrzymały tylko 120 km

Ten temat zawiera 15 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 10 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 16 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #261061

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Kupiłem cały zestaw cylinder tłok pierścienie. Ale po kilku dniach od założenia już nie odpalał tak jak wcześniej a potem praktycznie to miał wielkie z tym problemy.
    Rozłożyłem go z powrotem a pierścienie (szczególnie olejowe) już do dalszego użytku się nie nadawały a wytrzymały tylko 120 km!
    Nalany był nowy olej pół-syntetyk.
    Od czego to się mogło stać po takim krótkim czasie?

    #261062

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A w jakim stanie zawory?
    Jak docierałeś?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #261063

    Anonimowy
    • Postów: 0

    jak kopiłeś ten zajebioza cylinder z allegro za 70zeta tungowy 🙂 to i tak długo ci wytrzymał 120 km to już coś 🙂

    #261064

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Zawory na pewno dobre są.
    A cylinder kosztował aż 89 zł xD.
    I tylko właśnie te pierścienie złe.
    Już zadzwoniłem do kolesia aby reklamował.
    Ma mi przysłać nowe.

    #261065

    Anonimowy
    • Postów: 0

    japier….
    🙄 🙄 🙄
    nie ma co po takim cylku.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #261066

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Ej no… do chinola to taki kupiłem…nie ma co w niego drogie części dawać

    #261067

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No pewnie lepiej co tydzien wydawac 100 na nowy cylinder ;]

    #261068

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Przecież reklamowałem… to za darmo przysyłają.

    [ Dodano: 2008-11-17, 19:05 ]
    A tak w ogóle… na jakich [u:02c9e5bd08]obrotach[/u:02c9e5bd08] się powinno docierać?

    #261069

    Anonimowy
    • Postów: 0

    cinek-93 napisał:

    Przecież reklamowałem… to za darmo przysyłają.

    [ Dodano: 2008-11-17, 19:05 ]
    A tak w ogóle… na jakich [u:f4a71e4774]obrotach[/u:f4a71e4774] się powinno docierać?

    No nie zdziw się zbytnio jak się z tego wycfania, bo to roznie z tym bywa. Silnik powienno się docierac na roznych obrotach, nie na samych niskich i nie na wysokich, musza byc zroznicowane zeby ten silnik pozniej byl elastyczny w miare. Podczas jazdy jak jedziesz to czasem daj gazu więcej wkrec go trochę na obroty i odpusc, nie zamulaj go i tez nie przesadzaj. Tematow dot. docierania jest cale multum takze opcja szukaj i do dziela.

    #261070

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Jak kupiłeś cylinder + tłok + pierścienie za 89zł gdzie sam tłok dobry kosztuje ponad 120zł to pomyśl jaki materiał musiał być użyty te pierścienie to prawie jak papier pewno xd

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 16 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie