Piagiio NRG pytanie (dlaczego taki wolny)

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #205645
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Witam jestem posiadaczem piaggio NRG EXTREME rok 2000. Moj kolega rowniez ma PIaggio rok 2002 takie samo jak moje praktycznie niczym się nie rozni poza osiagami moj 75km/h jego 110km/h przekladalem caly jego naped sprzeglo wariator pasek… wyczyscilem gaźnik, myslalem ze to moze tłumik mialem stary zakrecony do dolu nie wiem jak dalej to opisac. odcialem czesc nic to nie zmieńilo wiec sprobowalem jazdy bez tłumika i wciaz bez zmian. czego to moze byc wina proszę o pomoc

    Zmieniłem nazwe tematu i przenosze do serwisu następnym razem uważaj gdzie dajesza temat // wrona

    #205646
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    diki3121 napisał:

    jazdy bez tłumika

    w 2t tłumik jest bardzo wazny , jezda bez pogarsza tylko osiagi

    opcji jest wiele
    -regulacja (pomimo identycznych części itp regulacja może wyglądac nieco inaczej)
    -cylek się przyciera
    -może masz jescze gdzieś blokade np na module
    -może pasek albo sprzęgło jest zużyte

    opcji jest naprawde wiele

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #205647
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    o co chodzi z regulacjaż

    #205648
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Jest to dobór odpowiednich rolek, sprężynek i sprężyn a także poprawna regulacja gaźnika .. dużo z tym roboty od razu mówię 😉

    #205649
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Moze ma ktos jakis poradnik gotowy byl bym wdzieczny

    #205650
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    na regulacje napędu gotowca nie znajdziesz.. tu trzeba metodą prób i błędów… co za tym idzie ogromna kasa 😀 za 2 tyg. bede 60km od Ciebie 😀 chcesz to wpadaj do sławatycz 😀 to się pobawi 😀

    #205651
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Jest temat podklejony o regulacji, poczytaj, popytaj i gra :mrgreen:

    #205652
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    kolego. 110 seryjny skuter nie pojedzie. Kolega zapewne ma cylinder sportowy jakiś zalożony

    #205653
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Licznikowe wszystko jest możliwe xD

    #205654
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    bez kitu teraz zaskoczyłem , jeżeli to są seryjne skutery to nie pojedzie 110 za chuja 🙂

    i wtedy twoj licznik pokazuje realna predkosc a jego sooolidnie przekłamuje

    #205655
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    właśnie on mowil ze oddal go do serwisu i pozdejmowali mu blokady. gdzie nrg moze mieć blokady? Dalo by rade samodzielnie je zdjac?

    #205656
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    kopnijcie się i sprawdźcie czy wam tak samo liczniki chodzą

    #205657
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ziomek . więcej jak 80km/h seryjne p/g nie pojedzie , albo u niego coś siedzi , albo licznik ooostro przekłamuje.

    a blokady masz tuleje za wario

    kiche na wydechu

    być może moduł

    i to chyba wszystko

    edit

    http://www.jednoslad.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=91:rodzaje-blokad&catid=3&Itemid=20

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button