Piagiio NRG pytanie (dlaczego taki wolny)

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #205645 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    Witam jestem posiadaczem piaggio NRG EXTREME rok 2000. Moj kolega rowniez ma PIaggio rok 2002 takie samo jak moje praktycznie niczym się nie rozni poza osiagami moj 75km/h jego 110km/h przekladalem caly jego naped sprzeglo wariator pasek… wyczyscilem gaźnik, myslalem ze to moze tłumik mialem stary zakrecony do dolu nie wiem jak dalej to opisac. odcialem czesc nic to nie zmieńilo wiec sprobowalem jazdy bez tłumika i wciaz bez zmian. czego to moze byc wina proszę o pomoc

    Zmieniłem nazwe tematu i przenosze do serwisu następnym razem uważaj gdzie dajesza temat // wrona

    #205646 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    diki3121 napisał:

    jazdy bez tłumika

    w 2t tłumik jest bardzo wazny , jezda bez pogarsza tylko osiagi

    opcji jest wiele
    -regulacja (pomimo identycznych części itp regulacja może wyglądac nieco inaczej)
    -cylek się przyciera
    -może masz jescze gdzieś blokade np na module
    -może pasek albo sprzęgło jest zużyte

    opcji jest naprawde wiele

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #205647 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    o co chodzi z regulacjaż

    #205648 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    Jest to dobór odpowiednich rolek, sprężynek i sprężyn a także poprawna regulacja gaźnika .. dużo z tym roboty od razu mówię 😉

    #205649 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    Moze ma ktos jakis poradnik gotowy byl bym wdzieczny

    #205650 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    na regulacje napędu gotowca nie znajdziesz.. tu trzeba metodą prób i błędów… co za tym idzie ogromna kasa 😀 za 2 tyg. bede 60km od Ciebie 😀 chcesz to wpadaj do sławatycz 😀 to się pobawi 😀

    #205651 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    Jest temat podklejony o regulacji, poczytaj, popytaj i gra :mrgreen:

    #205652 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    kolego. 110 seryjny skuter nie pojedzie. Kolega zapewne ma cylinder sportowy jakiś zalożony

    #205653 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    Licznikowe wszystko jest możliwe xD

    #205654 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    bez kitu teraz zaskoczyłem , jeżeli to są seryjne skutery to nie pojedzie 110 za chuja 🙂

    i wtedy twoj licznik pokazuje realna predkosc a jego sooolidnie przekłamuje

    #205655 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    właśnie on mowil ze oddal go do serwisu i pozdejmowali mu blokady. gdzie nrg moze mieć blokady? Dalo by rade samodzielnie je zdjac?

    #205656 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    kopnijcie się i sprawdźcie czy wam tak samo liczniki chodzą

    #205657 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    ziomek . więcej jak 80km/h seryjne p/g nie pojedzie , albo u niego coś siedzi , albo licznik ooostro przekłamuje.

    a blokady masz tuleje za wario

    kiche na wydechu

    być może moduł

    i to chyba wszystko

    edit

    http://www.jednoslad.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=91:rodzaje-blokad&catid=3&Itemid=20

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Piagiio NRG pytanie (dlaczego taki wolny)
Twoje informacje:




Back to top button