Piagiio NRG pytanie (dlaczego taki wolny)

  • Ten temat ma 12 odpowiedzi, 1 odpowiedź, a ostatnio został zaktualizowany 9 years, 7 months temu przez Anonim.
Oglądasz 12 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #205645 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 719

      Witam jestem posiadaczem piaggio NRG EXTREME rok 2000. Moj kolega rowniez ma PIaggio rok 2002 takie samo jak moje praktycznie niczym się nie rozni poza osiagami moj 75km/h jego 110km/h przekladalem caly jego naped sprzeglo wariator pasek… wyczyscilem gaźnik, myslalem ze to moze tłumik mialem stary zakrecony do dolu nie wiem jak dalej to opisac. odcialem czesc nic to nie zmieńilo wiec sprobowalem jazdy bez tłumika i wciaz bez zmian. czego to moze byc wina proszę o pomoc

      Zmieniłem nazwe tematu i przenosze do serwisu następnym razem uważaj gdzie dajesza temat // wrona

    • #205646 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 719

      diki3121 napisał:

      jazdy bez tłumika

      w 2t tłumik jest bardzo wazny , jezda bez pogarsza tylko osiagi

      opcji jest wiele
      -regulacja (pomimo identycznych części itp regulacja może wyglądac nieco inaczej)
      -cylek się przyciera
      -może masz jescze gdzieś blokade np na module
      -może pasek albo sprzęgło jest zużyte

      opcji jest naprawde wiele

      REKLAMA

      Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

      Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.

    • #205647 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 719

      o co chodzi z regulacjaż

    • #205648 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 719

      Jest to dobór odpowiednich rolek, sprężynek i sprężyn a także poprawna regulacja gaźnika .. dużo z tym roboty od razu mówię 😉

    • #205649 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 719

      Moze ma ktos jakis poradnik gotowy byl bym wdzieczny

    • #205650 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 719

      na regulacje napędu gotowca nie znajdziesz.. tu trzeba metodą prób i błędów… co za tym idzie ogromna kasa 😀 za 2 tyg. bede 60km od Ciebie 😀 chcesz to wpadaj do sławatycz 😀 to się pobawi 😀

    • #205651 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 719

      Jest temat podklejony o regulacji, poczytaj, popytaj i gra :mrgreen:

    • #205652 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 719

      kolego. 110 seryjny skuter nie pojedzie. Kolega zapewne ma cylinder sportowy jakiś zalożony

    • #205653 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 719

      Licznikowe wszystko jest możliwe xD

    • #205654 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 719

      bez kitu teraz zaskoczyłem , jeżeli to są seryjne skutery to nie pojedzie 110 za chuja 🙂

      i wtedy twoj licznik pokazuje realna predkosc a jego sooolidnie przekłamuje

    • #205655 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 719

      właśnie on mowil ze oddal go do serwisu i pozdejmowali mu blokady. gdzie nrg moze mieć blokady? Dalo by rade samodzielnie je zdjac?

    • #205656 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 719

      kopnijcie się i sprawdźcie czy wam tak samo liczniki chodzą

    • #205657 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 719

      ziomek . więcej jak 80km/h seryjne p/g nie pojedzie , albo u niego coś siedzi , albo licznik ooostro przekłamuje.

      a blokady masz tuleje za wario

      kiche na wydechu

      być może moduł

      i to chyba wszystko

      edit

      http://www.jednoslad.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=91:rodzaje-blokad&catid=3&Itemid=20

Oglądasz 12 odpowiedzi wątku
Odpowiedz na: Piagiio NRG pytanie (dlaczego taki wolny)
Twoje dane:




Back to top button