Piaggio Zip SP 1 (fast rider)

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Piaggio Zip SP 1 (fast rider)

Ten temat zawiera 18 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 1 miesięcy temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 19 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #242439

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Kopiłam Piaggio Zip Sp LC i chce go tuningować za 4 500zl ale żeby miął ponad 16KM najlepiej jak najwięcej.

    – Jaki Cylek?
    – Jaki Wydech?
    – Jaki Wal?
    – Jaki wariator?
    – Jaki gaźnik?

    Ja zrobiłam sobie taki zestaw powiedzcie czy dobry:
    – Cylinder Hebo Manston Replica 70cc (930zl)
    – Wał korbowy Hebo Racing HPC (760zl)
    – Wydech Hebo Manston Racing V (1 930zl)
    – Króciec ssący Hebo (90zl)
    – Zawór membranowy Hebo (122zl)
    – Gaźnik Dell’orto 19mm – Metrakit (326zl)
    – Pasek Polini Kevlar (130zl)

    lub

    – Cylinder Polini Evolution II 70cc (1 300zl)
    – Wał korbowy Polini Evolution (900zl)
    – Wydech Polini Evolution 8 70cc (1 357zl)
    – Zawór membranowy Polini Evolution (275zl)
    – Króciec ssący Polini Evolution (260zl)
    – Filtr powietrza Polini Evolution 39mm (160zl)
    – Pasek Polini Kevlar (130zl)
    – Gaźnik Dell’orto 19mm – Metrakit (326zl)

    😀

    #242440

    Anonimowy
    • Postów: 0

    niunia > nie zapomniałeś o sprzęgle ? 🙄 ❓

    #242441

    Anonimowy
    • Postów: 0

    sprzęgło i dzwon żeby to jakoś się lepiej chłodziło 😛 ja bym wybrał 1 zestaw bo nei chciał bym evo.. i zmieniać praktycznie co tydzień tłok i pierścionki to nie jest do jazdy na co dzień nonsens … a monston replica idzie znieść ten 1 zestaw jest lux tylko gaźnik za mały 🙄 najlepiej jakiś 24-26mm i będzie istna torpeda 🙄

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Wybierasz stylowe dwa koła czy mocarne trzy? Peugeot Django 125 i Metropolis 400 na prawo jazdy B!

    Dzięki Peugeot możesz się wyróżnić. Wybierz Peugeot Django 125 lub trójkołowy skuter Metropolis 400. Do prowadzenia obu wystarcza jedynie prawo jazdy kategorii B.
    #242442

    Anonimowy
    • Postów: 0

    pierwszy zestawik :mrgreen: a jeśli chodzi o sprzegło to polecam Stage6 Racing Torque Control wiem, ze dobre bo kumpel ma ;]

    #242443

    Anonimowy
    • Postów: 0

    niunia, nie wiem czy ty sobie zdajesz sprawę jaki jest koszt utrzymania takiego skutera z takim tuningiem.

    Ja bym się skłonił do pierwszego zestawu ale dałbym większy gaźnik i do tego sprzęgło i dzwon s6 R/T

    Albo coś takiego:

    Hebo manston replica
    wał korbowy top racing evolution
    łożyska skf c4 teflon
    wariator malossi OR
    wydech yasuni c21
    sprzęgło i dzwon s6 R/T
    pasek jakiś kevlar
    gaźnik della co najmniej 26mm
    jakis kruciec
    zawór S6 VForce3

    nie wiem czy się zmieściłem w kwocie :/

    #242444

    Anonimowy
    • Postów: 0

    siwy_fact, Jak ma na taki tuning to i na utrzymanie będzie miała. Sprzęgło polecam Polini 2G evo

    #242445

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Chce skuter który mi poleci kolo 140km/h Zadko będę tyle jeździć ale chce mieć moc jak by co…

    #242446

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Nie lepiej za tę kasę kupić silnik P/G 180? Chyba kosztuje 4500zł na skutercentrum.

    #242447

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Nie pasuje on jest od piaggio Hexagona a ja nie mam czasu ani zamiaru kombinować z mocowaniami…
    Zależy ile ma koni i v-max na piaggio zip SP1 jak v-max ponad 150km/h to się zastanowie

    #242448

    Anonimowy
    • Postów: 0

    wkładając silnik P/G 180ccm 2T musisz tylko wzmocnić mocowania a tak to podejdzie bez problemu.

    Moc jaką ten slinik dysponuje to ok 22KM i v-max ok 150km/h

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 19 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie