Piaggio zip nie odpala w zimnie!!!

  • This topic has 25 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 9 years temu by Anonim.
Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #203271
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Witam.Mam piaggio zip z 1998 roku z przebiegiem 16800.Nie chce odpalać przy temperaturze 0 stopni.Mam go 3 lata i wcześniej przy -15 stopniach palił.Iskrę ma,ssanie kupiłem w jesieni nowe,gaźnik wyregulowany,nowa świeca.Myślę że to brak kompresji ale nie jestem pewien.
    Nie wiem co mu się stało.Proszę o pomoc!

    #203272
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    To sprawdź czy te nowe ssanie działa 🙂 I czy swieca mokra

    REKLAMA

    Poznaj Suzuki Hayabusa. Maszyna doskonała powraca

    Odkryj legendę na nowo. Suzuki Hayabusa powraca. Nowe wcielenie mechanicznej doskonałości. Doznania zarezerwowane dla najbardziej śmiałych. Odważysz się?

    Advertisement

    #203273
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Przy takiej temperaturze ssanie?? Ja w chinolu co ponoć są to złomy jakich mało , jeżdżę bez ssania i przy minus 10 pali na dotyk . Więc raczej to nie jest ssanie. Może poprostu już cylinder zrechany? Już ma ładny przebieg.

    #203274
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    może być ssanie, moje piaggio postoi 3-4 dni w lato i muszę ssanie wyciągnąć.

    #203275
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    A dt ktoś tak ustawił że teraz to bez ssania nie ma mowy żeby odpaliła. W lato to jeszcze, ale na następny dzien też trzeba ssanie, wtedy od razu pali, no ale chyba po to to jest.

    #203276
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No właśnie przecież po to jest ssanie, żeby mu pomóc przy odpaleniu o_O
    Jak odpala bez ssania na zimnie przy zimnym silniku to jest źle gaźnik wyregulowany (za dużo paliwa dostaje).

    #203277
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    RudY napisał:

    Jak odpala bez ssania na zimnie przy zimnym silniku to jest źle gaźnik wyregulowany (za dużo paliwa dostaje).

    nie prawda. nie wszystkie silniki potrzebują po postoju (6-12h) ssanie a szczególnie w lato. Moje piaggio,virago i kiedyś co miałem kawa el252 po postoju np. doba odpalało bez problemu bez ssania, mowa oczywiście o ciepłym pomieszczeniu.

    #203278
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No w lato to na lajcie, tylko po nocy, rano ssanie i jazda, dalej w ciągu dnia bez ssania

    #203279
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Pisałem przecie, że na zimnie na zimnym silniku 🙂

    Ja zawsze mu ssanko włączam

    #203280
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    To ty Kowal nie masz automatycznego ssaniaż 😯

    #203281
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Nie, normalne jest. Koło gaźnika taka dźwigienka.

    #203282
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ja w swoim nie muszę ssania rano .. jak np. wracałem 1-2 w nocy do domu, o 10 wyjazd na miasto to bez problemu, odpałem, chwileczke pochodził bo się dusi i rura.. najgorzej jak chłodna wilgotna noc, wracałem czasami np. o 22 czy coś, i np. 15 km dzida, silnik rozgrzany, i u kolegi postój 3-4h i juz trzeba ssanie, nie wiem dlaczego 😀

    #203283
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ja tam też od początku dzida, bo mam właśnie automat i termostat steruje ssaniem.

    #203284
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Automatyczne ssania to uj 🙂

    #203285
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    RudY napisał:

    Automatyczne ssania to uj 🙂

    true 🙂

    #203286
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Automatyczne ssanie to postęp bobku 🙂

    Jak lubisz jeździć na ręcznym, to ja się nie wtrącam 😛

    😆

    #203287
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Dywersant napisał:

    Jak lubisz jeździć na ręcznym, to ja się nie wtrącam 😛

    ja tam osobiście wole ręczne.. co z tego że postęp jak każdy chce wrócić do ręcznego 😀

    #203288
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ręczne lepsze chociaz wież ze je włączysz i wyłączysz 😛 i daje lepszy efekt.
    Ja tam zawsze rano TZR na statnie co prawda pochodzi 1min i już trzeba wyłączać bo tyle starcza 😉

    #203289
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No mi też tak koło minuty max 2 i wyłączać trzeba bo przygasa

    #203290
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    A mój jak odpali na ssaniu to kilka sekund (ok 5 sek.) i muszę wyłączyć ssanie i lekko trzymac na obrotach zeby nie gasł. Dlaczego tak jestą Chyba powinien pochodzic ok minuty jak u was i juz nie gasnąć ;/ Zła regulacja gaźnikaż Bo tak go ustawiłem ze jak się rozgrzeje to chodzi idealnie i przyspieszenie i wgl jest ok

    #203291
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Adrianek, regulacja gaźnika się kłania :mrgreen:

    #203292
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Wyregulowałem gaźnik ale to nic nie pomaga ;/ moze się zabrudził?
    Ale gdy się rozgrzeje to chodzi idealnie nie gaśnie ładnie się wkręca w obroty ..

    #203293
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    po pierwsze jescze nie czysciłes gaźnika ??

    po drógie to normalne że silnik świruje jak jest zimny… ważne że chodzi dobrze po rozgrzaniu

    na czym polegała twoja regulacja , kręciłeś śrubą ?? i skąd wiesz ze jest wyregulowany ?

    #203294
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No mam go od sięrpnia i gaźnika nie czysciłem ;/

    tak krećiłem sróbką jest ustawiony ładnie wkreca się w obroty wszystko ok. ale wydaje mi się ze jak jest zimny to powinien odpalic na ssaniu i nie powinien gasnąć powinien ładnie chodzic po tam minucie powiedzmy powinienem wyłączyc ssanie i powinien chodzic a on gaśnie cały czas muszę trzymac na gazie dopóki się nie rozgrzeje ;/

    Te hińczyki tak mają i nic nie poradze? czy moze po wyczyszczeniu powinno byc lepieją

    #203295
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    wyczysc jak nic nie pomoże daj dysze maxymalnie 5 większa i to powinna pomóc

    #203296
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    a jak dam dysze maxymalnie to rozumiem ze będzie więcej palił? a moc ta samaż

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button