[Piaggio Zip II 50 4t 2020] Blokady itd

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #727368
    tymus75
    Uczestnik
    • 1
    • 7Postów:

    Hej, moglby mi ktos wyjasnic lub dac link co jak i gdzie? Potrzebuje troszku przyspieszyc bez sensacji i najprostszymi metodami – jest tyle informacji ze sie gubie w tym. Bede wdzieczny.

    #727369
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    w roczniku 2020 to raczej masz już wtrysk sterowany elektronicznie i zarządza tym elektroniczny sterownik.
    Wiec zapewne 99% limiterów jest w elektronice. Wiec nie bedzie tanio. Trzeba albo przeprogramowac komputer (co pewnie jest u nas prawie niewykonalne) albo go zmienić.
    Tu sie jakiś gostek ogłasza że ma elektronike bez limiterów i restrykcji do 4T w piaggio.
    Skontaktuj sie z nim, popytaj.
    https://allegro.pl/oferta/piaggio-zip-4t-iget-50-modul-eku-odblokowany-18-10961923423
    Ale jak widać tanio nie bedzie. No i gostek w tytule aukcji napisał że to EKU a to jest ECU (Electronic Control Unit) wiec pytanie na ile ogarnia czym handluje.

    #727376
    tymus75
    Uczestnik
    • 1
    • 7Postów:

    tak doczytalem ze trzeba wymienic modul ecu. wazne zeby pasowal. pare stow nie robi roznicy.

    #727378
    tymus75
    Uczestnik
    • 1
    • 7Postów:
    #727379
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    po zdjęciu sądząc to jest to samo zdjęcie co na allegro. teraz jest tylko kwestia doboru odp. numeru czesci do właściwego modelu. chyba że wszystko jest na tym samym module pojechane – cy by było całkiem sensowne.
    Wiec to na poczatek a reszta to klasyczne wymiany mechaniczne w napędzie (wariator, rolki), może przełożenia.
    Tu masz zestaw cały od Polini:
    https://www.rrd-preparation.com/en/boitier-bobine-cdi-regulateur-scooter-50cc-4-temps-piaggio/23409-polini-piaggio-vespa-sprint-primavera-liberty-and-zip-50-4t-euro-4-engine-reprogramming-box.html
    z rolkami, czujnikiem..itd
    Mało tego – oferują mozliwość pobrania oprogramowania do większych pojemności jak cie najdzie na wymiane cylindra na większy.

    natomiast zdaje sie że przy okazji te wszystkie zamienniki ECU wyłączają ci immobilizer na stałe.

    #727385
    tymus75
    Uczestnik
    • 1
    • 7Postów:

    dzieki za link:)

    #727396
    tymus75
    Uczestnik
    • 1
    • 7Postów:

    a kojarzysz moze jaka zarowka do glownego swiatla? od razu bym wymienil bo pewnie jest dziadowski halogen. H4? H1? nigdzie tego nie moge znalesc. dzieki.

    #727397
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    w instrukcji lub katalogu czesci nie ma tej informacji?

    #727398
    tymus75
    Uczestnik
    • 1
    • 7Postów:

    przeszukuje net, skuter dopiero “leci”. chyba to bedzie h4 z tego co widze na yt.

    #727401
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 505Postów:

    raczej nie H4. H4 ma 55W i najczęściej jest zbyt prądożerne do skuterów.
    Raczej HS1 bo wygląda prawie jak H4 a ma 35W a w katalogu jest żarówka 35W/35W w roczniku 2018 i nowszych
    przecież w instrukcji do piaggio masz pdane jakie żarówki, jaki akumulator jaki olej, świeca..itd. jak nie masz instrukcji to pobierz z neta.
    trzeba szukać u źródła w dokumentacji a nie po jutubach i innych oszołomach i “chyba to bedzie H4”. Lepiej wiedziec na pewno.

    #727429
    tymus75
    Uczestnik
    • 1
    • 7Postów:

    racja dzieki jeszcze raz

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button