[Piaggio Zip II 50 4t 2020] Blokady itd

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #727368 Reply
    tymus75
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7

    Hej, moglby mi ktos wyjasnic lub dac link co jak i gdzie? Potrzebuje troszku przyspieszyc bez sensacji i najprostszymi metodami – jest tyle informacji ze sie gubie w tym. Bede wdzieczny.

    #727369 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 377
    • Postów: 21 432

    w roczniku 2020 to raczej masz już wtrysk sterowany elektronicznie i zarządza tym elektroniczny sterownik.
    Wiec zapewne 99% limiterów jest w elektronice. Wiec nie bedzie tanio. Trzeba albo przeprogramowac komputer (co pewnie jest u nas prawie niewykonalne) albo go zmienić.
    Tu sie jakiś gostek ogłasza że ma elektronike bez limiterów i restrykcji do 4T w piaggio.
    Skontaktuj sie z nim, popytaj.
    https://allegro.pl/oferta/piaggio-zip-4t-iget-50-modul-eku-odblokowany-18-10961923423
    Ale jak widać tanio nie bedzie. No i gostek w tytule aukcji napisał że to EKU a to jest ECU (Electronic Control Unit) wiec pytanie na ile ogarnia czym handluje.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #727376 Reply
    tymus75
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7

    tak doczytalem ze trzeba wymienic modul ecu. wazne zeby pasowal. pare stow nie robi roznicy.

    #727378 Reply
    tymus75
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7
    #727379 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 377
    • Postów: 21 432

    po zdjęciu sądząc to jest to samo zdjęcie co na allegro. teraz jest tylko kwestia doboru odp. numeru czesci do właściwego modelu. chyba że wszystko jest na tym samym module pojechane – cy by było całkiem sensowne.
    Wiec to na poczatek a reszta to klasyczne wymiany mechaniczne w napędzie (wariator, rolki), może przełożenia.
    Tu masz zestaw cały od Polini:
    https://www.rrd-preparation.com/en/boitier-bobine-cdi-regulateur-scooter-50cc-4-temps-piaggio/23409-polini-piaggio-vespa-sprint-primavera-liberty-and-zip-50-4t-euro-4-engine-reprogramming-box.html
    z rolkami, czujnikiem..itd
    Mało tego – oferują mozliwość pobrania oprogramowania do większych pojemności jak cie najdzie na wymiane cylindra na większy.

    natomiast zdaje sie że przy okazji te wszystkie zamienniki ECU wyłączają ci immobilizer na stałe.

    #727385 Reply
    tymus75
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7

    dzieki za link:)

    #727396 Reply
    tymus75
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7

    a kojarzysz moze jaka zarowka do glownego swiatla? od razu bym wymienil bo pewnie jest dziadowski halogen. H4? H1? nigdzie tego nie moge znalesc. dzieki.

    #727397 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 377
    • Postów: 21 432

    w instrukcji lub katalogu czesci nie ma tej informacji?

    #727398 Reply
    tymus75
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7

    przeszukuje net, skuter dopiero „leci”. chyba to bedzie h4 z tego co widze na yt.

    #727401 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 377
    • Postów: 21 432

    raczej nie H4. H4 ma 55W i najczęściej jest zbyt prądożerne do skuterów.
    Raczej HS1 bo wygląda prawie jak H4 a ma 35W a w katalogu jest żarówka 35W/35W w roczniku 2018 i nowszych
    przecież w instrukcji do piaggio masz pdane jakie żarówki, jaki akumulator jaki olej, świeca..itd. jak nie masz instrukcji to pobierz z neta.
    trzeba szukać u źródła w dokumentacji a nie po jutubach i innych oszołomach i „chyba to bedzie H4”. Lepiej wiedziec na pewno.

    #727429 Reply
    tymus75
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7

    racja dzieki jeszcze raz

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: [Piaggio Zip II 50 4t 2020] Blokady itd
Twoje informacje:




Back to top button