Piaggio ZIP 50 4T – kierunkowskazy

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Piaggio ZIP 50 4T – kierunkowskazy

Ten temat zawiera 29 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe burza burza 1 lat, 4 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 30 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #208084

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam
    Mam problem, dotyczy on Piaggio ZIP 50 4T. Nie migają mi kierunkowskazy. Przyczyną miałby być chyba przyrywacz. Tylko gdzie on jestą Bo nie umiem go znaleźć. Jeśli go nie ma przyczyną będzie regulator napięcia. Prawdaż

    #208085

    Anonimowy
    • Postów: 0

    przerywacz musi być i najczęsciej w chnolach , jest w obudowie kierownicy , duża czarna kość , czasem okrągłe , jak nie to pod czacha

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #208086

    Anonimowy
    • Postów: 0

    „chnolach”to znaczy chinolach? Ja mam włoski skuter. Kabel którym doprowadzane jest napięcie do przełącznika kierunkowskazów(prawy czy lewy) biegnie od regulatora napięć i o nic nie zaczepia po drodze.

    #208087

    Anonimowy
    • Postów: 0

    sorry źle doczytałem , przeczytałem tylko zip 4t to mi się posrałoz zippem .. 🙄

    przerywacz jest za przełącznikiem nie przed

    #208088

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Za przełącznikiem kable idą prosto do lamp i deski rozdzielczej (kontrolki kierunkowskazów).
    Cytuje:
    „przerywacz jest za przełącznikiem nie przed” czyli są dwa przerywacze? Bo od przełącznika wychodzą 2 kable(kierunkowskaz lewy i prawy) i wchodzi jeden ten który idzie od regulatora napięć.

    A jeśli kupiłbym przerywacz elektroniczny i podłączył go między regulator napięcia, a przełącznikiem? To by działało?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #208089

    Anonimowy
    • Postów: 0

    … zonk , normanie idzie gruby kabel od przełączników , który rozdziela się na liczniki itp i jeden troszkę grubszy zakończony kostką idzia to przerywacza i dopiero od przerywacza ( też z tej kostki) wychodza na lewo i prawo , tak mi się wydaje , bo nigdy specialnie na to nei zwracałem uwagi , wiem gdzie mam przerywacz które kable są od kierunków , ale tak naprawde w którym miejscu w instalcji znajduje się przerywacz to nigdy się temu nei przyglądałem , poszukaj schematu elektryki , w innych p/g powinna być podobna

    #208090

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Rozrysowałem to:

    Mógłbyś na tym zaznaczyć gdzie on jestą
    A jeśli chodzi o to co się pytałem w poprzednim poście(przerywacz elektroniczny), to zadziałaż

    #208091

    Anonimowy
    • Postów: 0

    mateuszj14 napisał:

    A jeśli chodzi o to co się pytałem w poprzednim poście(przerywacz elektroniczny), to zadziałaż

    nie wiem

    ale w ogóle dziwnie w chuj to masz zrobione nie wiem nie pomogę ci , ktoś inny niech się wypowie

    #208092

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A jeśli kupiłbym przerywacz elektroniczny i podłączył go między regulator napięcia, a przełącznikiem? To by działało?

    #208093

    Anonimowy
    • Postów: 0

    nie wiem czy jak będzie przed przelacznikiem to czy caly czas nie będzie dostawal napiecia ( a to mu na pewno nie sluzy ) ale obwod do momentu wlaczenia kierunku jest chyba otwarty , wiec nie powinien

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 30 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie