Piaggio Zip 50 2T - czy warto?

Czesc

Jak w temacie, mam okazje kupna Zipa za 900euro, nowego. I tu pytania bo jestem całkowicie zielony w temacie.
- Czy sa topcase do tego modelu?
- jesli tak to po jego zamatowaniu wejdzie mi pasażer
- ile pali, bo slyszalem ze pala niemilosiernie duzo
- i najwazniejsze co o nim myslicie z praktyki plusy i minusy

Bedzie używany 5km x 10 razy max dziennie miasto, asfalt.

Dzieki za wasze opinie, porady

ps prawie zapomnialem, co z tym olejem w 2t trzeba lac 1l na setke czy mniej czy wiecej? i jaki?

1 litr oleju starczy ci na ok. 1000km

Są kufry do tego modelu, trzeba zakupić lub zrobić stelaż, w Polsce kosztuje od 70 do 200 zł w zależności od stanu.
Pasażer zmieści się bez problemu, będzie musiał uważać tylko na kufer przy wsiadaniu.
Palą około 3 - 3,5 litra benzyny na 100 km. Bak powinien starczać w takim razie na około 200 km, to dobry wynik jak na skuter 2T.
Marka mówi sama za siebie, jakościowo bardzo dobry sprzęt. Sam skuter jest z tych mniejszych, dwie duże osoby mają trochę mało miejsca ale w końcu to Zip - on ma taki być. Praktyczny (schowek z przodu, pod siedzeniem mieści kask), wygodny i przemyślany.
Gdyby sytuacja finansowa mi pozwoliła sam bym kupił coś takiego.

Czesc degename

Dzieki za odpowiedz, w sumie odpowiedziales mi na wszystkie moje pytania/watpliwosci.
Skuter ma byc w sumie dla mojej pieknej, a kufer tylko (prawie) po to aby wozac dziecko do przedszkola mialo by sie o co oprzec (bezpieczenstwo).

Caly czas zastanawiam sie co z tym olejem :
- po pierwsze, skuter jest calkowicie nowy i 50km od mojego domu wiec czeka mnie powrot z jednoczesnym docieraniem jednostki. Czy do dobry pomysl na poczatek? Chyba bede 3h wracal.
- po drugie, jak to wyglada w praktyce, wlewam olej przy kazdym tankowaniu benzyny (95-ki domyslam sie)? Jesli tak to ile, na oko? Bezpozrednio do baku czy najpierw wymieszac w karnistrze?
- no i jaki ten olej?

Sorry za takie banalne pytania ale nie chcialbym go od razu popsuc.