Piaggio zip 4t

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #85872 Reply
    Szymek121
    Użytkownik
    • 12
    • Postów: 37
    • Postów: 49

    Hej.

    Po kilku nieudanych próbach sprzedaży mojego piaggio doszedłem do wniosku że może lepiej było by go trochę przerobić, i tu pojawiają się moje pytania.
    -Opłaca się zamontować w nim silnik piaggio skipper chłodzony powietrzem ? Jest w ogóle taka możliwość ?
    -Czy może lepiej kupić cylinder 70, razem z całą resztą ?
    -I czy da się przerobić skuter z chłodzenia AC na LC ?

    #85879 Reply
    enter1978
    Użytkownik
    • 19
    • Postów: 560
    • Postów: 579

    Wszystko się da zrobić, tylko zależy ile masz pojęcia o tym co będziesz robił i jakie sa twoje fundusze.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #85881 Reply
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • Postów: 982
    • Postów: 990

    Masz dolne czy górne mocowanie? Stawiam na dolne więc powinno się udać dokupić mocowanie do 2T Piaggio i podrzucić silnik 2T AC lub jeśli poradzisz sobie z umiejscowieniem chłodnicy takie 2T LC też będzie w Twoim zasięgu. Najpierw sobie wszystko zaplanuj, zbierz info o silniku który zamierzasz wstawić, kup go, odremontuj (po co znów go wyjmować i unieruchomić sobie skuter gdy 2T się popsuje?) i przygotuj sobie wszystko zanim zabierzesz się za przekładkę. Tak wyjdzie Ci najlepiej.

    A tak z ciekawości zapytam, jak sprawuje się silnik 4T produkcji Piaggio?

    #85894 Reply
    Szymek121
    Użytkownik
    • 12
    • Postów: 37
    • Postów: 49

    enter1978 Fundusze, no cóż jeszcze nie jestem do końca pewien jakie one będą.. Na ok może coś ok 2000zł. Pojęcie o tym mam nie wielkie, widziałem filmik na yt, oraz kilka postów z zagranicznych forów o tym że można przerobić takie piaggio.

    degename Jakie mocowania ? Możesz mi to wytłumaczyć ? Właśnie interesuje mnie bardziej 4T ale 125 ccm najlepiej chłodzony cieczą.
    A jeżeli chodzi o silniki 4T to sprawują się świetnie, brak awaryjności, przebieg mam dopiero 4700 ale mój kumpel ma zipa z 2004 4T i przebieg ma ok 40 tyś..

    #85911 Reply
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • Postów: 982
    • Postów: 990

    Zawias, łączenie silnika z ramą. Wiem teraz po krótkiej lekturze w internecie że wszystkie mają podobne, dolne mocowania.

    Podobne, nie znaczy takie same. Ale one są wymienną częścią ramy, więc chcąc wsadzić silnik 125 4T z Vespy do Piaggio Zip 50 4T potrzebujesz mocowanie silnika wykręcone z Piaggio Zipp 125 4T. Mocowanie to nie różni się rozstawem otworów, są takie same. Różni się długość mocowania, silnik 125 ma większą głowicę od 50. Jeśli masz silnik 125 cm3, odpowiednie mocowanie, pasujące do silnika koło, elektrykę i gaźnik przełożenie tych silników zajmie do dwóch godzin.

    #85916 Reply
    enter1978
    Użytkownik
    • 19
    • Postów: 560
    • Postów: 579

    Z takim budżetem wpakujesz każdy silnik(oczywiście uzywany) 125ccm, jak mało to i 250ccm przeszczepisz. Tak jak degename napisał mocowanie jest częścią wymienną i kosztuje około 60-90zł dwie godziny roboty i silnik siedzi w ramie, zostaje elektryka, ale w jeden dzień jeśli masz pojęcie to ogarniesz temat , a z tych 2tyś zł to ci jeszcze kasy powinno zostać

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Piaggio zip 4t
Twoje informacje:




Back to top button