Piaggio Zip 2t Elektronika- ciężki temat

Witam. W skrócie:mam ince sprint wyrzuciłem z niej silnik i elektronike kompletnie i wsadziłem silnik od P/g Zip 2t z 1996r. Mam cewkomodół, akumulator, na kierownicy: przełącznik kierunków, guzik od klaksonu i przełącznik swiatel długie/krótkie. Z silnika wychodzą jak by 3 wiązki: jedna do cewkomodułu którą tam podłączyłem, druga z okrągłą kostką (4 kable) i trzecia z dwoma kablami czarny i czerwony. Skuter przerabiam pod stunt, mam wszystko zrobione ale żeby jeździc po ulicy brakuje mi tylko elektroniki a z tym nie umiem sie uporac. Możecie mi powiedzie jak podłączyc kable, żeby ładowało aku i działały światła, kierunki i klakson? co muszę kupic regulator napięcia, przerywacz kierunków, jeszcze coś małego i na patencie podłączyc czy muszę kupowac całą wiązkę od tego silnika? zalezy mi żeby było tego jak namniej ale żebym mógł wyjechac tym na drogę publiczną. Mogę dorzucic zdjęcia (jak mam zoorganizowane przełączniki lub jakie kable wychodzą z silnika?) Proszę o pomoc

Podaj konkretny model silnika. Nie wiadomo z ilu cewek jest ładowanie i czy nie ma tam od razu prostownika.

Nie potrzebnie usuwałeś poprzednią instalację.

Słabo troche bo nie znam modelu ;/ wiem, że to silnik od Piaggio Zip ssl 25 2t do niemiec produkowali te modele ograniczajace v-max do 25km/h. w tych modelach wystarczy wymienic cylek zeby normalnie smigał (i mam to zrobione). Jak mogę sprawdzi model silnika albo z ilu cewek jest ładowanie i czy jest prostownik?