Piaggio Zip

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #210739
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Witam!
    Wczoraj zostal dla mnie sprowadzony z niemiec skuter Piaggio Zip z 2000r za 200 euro. Wszystko chodzi ok. Skuter ma bardzo dobre przyspieszenie, v max nie wiem poniewaz licznik nie chodzi a gpsem nie chce mi się sprawdzac. Niestety skuter nie odpala na starter ale z za to z kopa odpala za 1 razem. Co do wyglądu ogolnie mi się podoba, ale muszę kupić wszystkie plastiki poniewaz stan widac na zdjeciach :/ A pozniej mam zamiar pomalowac. Chciałbym dodac ze jest to moj pierwszy motor wiec nie ma co się dziwic.
    Oto kilka zdjec:

    Prosze o komentowantowanie mojego skuterka ;p

    #210740
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    dionik napisał:

    ale z za to z kopa odpala za 1 razem.

    jebać rozrusznik ja jeżdżę bez

    dionik napisał:

    Co do wyglądu

    fajne sa te zipki , tylko kierownica fuj

    dionik napisał:

    muszę kupić wszystkie plastiki

    wyniesię cie to drugie 200 ojro

    to wszystko da się ładnie zrobić

    dionik napisał:

    sprowadzony z niemiec

    masz do tego papiur?? ;p

    dionik napisał:

    pierwszy motor

    nie obrażaj motocykli ;p to jest skuter ;p

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #210741
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    nie za bardzo się znam jeszcze na skuterach/motorach, ale na twoim miejscu bym nie kupywał zip’a za taką cenę, bo jak to mi RudY w szkole gada „może być zakatowany”. no ale jak ci się chce grzebać to Twoja sprawa. Pozdro i powodzenia z Zip’em

    #210742
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    zycie ;] juz kupiłem skuter ladnie smiga tylko teraz jeszcze akumulator i swiece muszę kupić

    [ Dodano: 17-10-2010, 18:44 ]
    dzisiaj skuter normalnie odpalal na pierwszego kopa i nagle w ogóle nie chce odpalic. to wina swiecy czy co ?

    #210743
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    kampeReiro napisał:

    za taką cenę, bo jak to mi RudY w szkole gada „może być zakatowany”.

    1. Sprowadzany zza granicy zawsze będzie tańszy
    2. Na pewno za tą cenę nie będzie idealny – tu np. plastiki no i silnik tez już może być na wykończeniu albo co innego. Tym bardziej jak ktoś jest zielony w tym to nie pozna czy jest OK czy coś nie tak jak ma być 😉
    3. Za małą kasę to biorą raczej osoby co chcą trochę pokopać, naprawić i ewentualnie sprzedać drożej 🙂

    dionik napisał:

    dzisiaj skuter normalnie odpalal na pierwszego kopa i nagle w ogóle nie chce odpalic. to wina swiecy czy co ?

    Hah no przyczyn może być mnóstwo … to tak jakby powiedzieć – komputer nie działa – czy to wina braku prądu ? 😛
    Trzeba posrpawdzać to co najważniejsze – możesz zacząć od świecy 🙂

    #210744
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jutro wloze nowa swiece i dam odp ;] proszę komentowac mojego zipka ;p

    [ Dodano: 18-10-2010, 18:08 ]
    pomozcie ! swieca podgrzana i wyczyszczona i nie dziala :/ iskra jest a nie chce chodzic :/

    #210745
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Może wachy nie masz ? Ew gaźnik do przeczyszczenia 🙂

    #210746
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    wacha jest gaźnik byl czyszczony :/ skuter tak jakby chce odpalic bo jest ten dzwiek ale nie odpala :/ proszę o szybka pomoc

    #210747
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Hmm po pierwsze spróbuj odpalić poprzez odkręcenie świecy, wstrzyknięcie strzykawką trochę paliwa do cylindra, zakręcenie świecy (fajkę oczywiście nałożyć :P) i spróbuj odpalić …
    Jak odpali to wina leży powyżej świecy czyli gaźnik, wężyki, bak, kranik itp. …
    Jak nie odpali to może być wina elektryki albo silnik na wykończeniu 🙂

    Z tym paliwem nie przesadzaj … niech ktoś powie ile mililitrów się wstrzykiwało bo nie pamiętam. Jak się nie uda raz to można spróbować 2 albo 3 bo w końcu będziesz robił to pierwszy raz 😉

    #210748
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ja do majaety 125 połowke strzykawki dawałem

    #210749
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jutro dam go do mechanika ;] to moj pierwszy skuter wiec nie chce nic uszkodzic. jak wroci z naprawy napisze jak smiga, jaki vmax itp ;] tuning będzie jak go zrobie ;p

    #210750
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Zipa sam miałem jako pierwszy skuter :D. Ogólnie jak na taki skuterek, to fajna sprawa:). Tzn jak utrzymasz to w należytym porządku to przyśpieszenie cudo, z resztą jak mojego kupiłem i był 'igła' to licznik 80 zamykał mi, więc nie najgorzej. LICZNIKOWE 80 żeby zaraz nie było sporów że trzeba było GPS’em sprawdźić bo o x km/h zawyżyło ! 😀

    Wrona, ta kiera w tłumieć ujdzie, ale spójrz na ten wydech ! 😀

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button