Piaggio Xevo 125

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #192866 Reply
    10piotr74
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 3
    • Postów: 5

    czy duża jest różnica na plus zmieniając wariator org. na DRIVE-PULLEY-ASSY

    #192868 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 377
    • Postów: 21 432

    nikt tego nie wie bo drive drive-pulley-assy to nie jest firma lub produkt tylko nazwa po angielsku jednej z części/funkcji wariatora wariatora. dowolnego wariatora w galaktyce.
    Poza tym nie zakładaj optymistycznie że różnica będzie na plus

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #192869 Reply
    10piotr74
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 3
    • Postów: 5

    oglądałem filmy na youtube plus teraz czytam zachodnie fora i ludziska są zachwyceni
    Hi all!

    I\’ve tested the Dr.Pulley Hit Clutch and Dr.Pulley Variator on 3 bikes. And the result as below:

    1. Honda PCX 125cc:

    – Only Dr.Pulley Variator with 2115_18g Sliding Rollers. The result is very good. Strong take off, smooth and powerful acceleration event from low to high rpm. Increase top speed with 10 – 20 km/h. With OEM it only got 108km/h max but now it can touch 132km/h. No shudder at all. Link for test speed: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=W-M0chor44Q

    2. Honda Air Blade 110cc:

    – Only Dr.Pulley Variator with 1814_13g Sliding Rollers. The result is also good too. i\’ve got same as with PCX above.

    3. Piaggio Liberty 125cc:

    – Dr.Pulley Variator with 2015_12g Sliding Rollers and Dr.Pulley Hit clutch with 12g Clutch Springs and 12.5 Pillow Springs. The result is impressive. When twist throttle, the bike make me feel like flying. I think, when you use both Dr.Pulley Variator and Hit clutch, you\’ll get all you waiting for.

    #192870 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 377
    • Postów: 21 432

    czytanie nie polega na oglądaniu liter tylko na zrozumieniu treści.
    Odróżniasz Dr. Pulley Variator od Drive-Pulley-Assy?
    Pierwsze to wariator od firmy Dr. Pulley drugie to po angielsku po prostu „koło pasowe”.
    NA OGÓŁ zakładanie przyzwoitych części tuningowych zamiast fabrycznych poprawia osiągi (na ogół kosztem trwałości czegoś lub spalania) o ile się je POPRAWNIE WYREGULUJE.
    Wiec samo założenie to jeszcze nic. Trzeba to jeszcze potem wyregulować rolkami – jak każdy wariator

    #192872 Reply
    10piotr74
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 3
    • Postów: 5

    sorry ale takich głupot to już dawno nie czytałem
    Odróżniasz Dr. Pulley Variator od Drive-Pulley-Assy – TO JEST TO SAMO ZNAWCO
    jeżeli nie masz wiadomości o tej firmie to daj sobie na wstrzymanie a ja poczekam na inne posty

    znalazłem znawco dla ciebie ogłoszenie
    http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-VARIATOR-DRIVE-PULLEY-ASSY-PIAGGIO-LEADER-SKIPPER-X7-X8-X9-XEVO-VESPA-ZIP-/161732052523?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item25a7fb462b

    #192875 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 377
    • Postów: 21 432

    Piotrze 10 z 74 – NIE BRNIJ W TO DALEJ.
    Każdy wariator bedzie Drive pulley Assy ale nie każdy drive pulley assy bedzie wariatorem od DR.PULLEY.
    Panimajesz zią?
    Inaczej:
    Każdy Polonez FSO 1600 jest samochodem ale nie każdy samochód jest polonezem FSO1600.
    Każde koło pasowe od Dr. Pulley bedzie kołem pasowym ale nie każde koło pasowe będzie kołem pasowym od DR.PULLEY
    A teraz przeproś i bądź wdzięczny za wiedzę. Wiem że to zawiłe ale jak bedziesz napierać z intelektu to dasz rade.

    Chyba że dalej bedziesz sie upierał że to z twojego linka
    http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-VARIATOR-DRIVE-PULLEY-ASSY-PIAGGIO-LEADER-SKIPPER-X7-X8-X9-XEVO-VESPA-ZIP-/161732052523?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item25a7fb462b

    jest tym samym co to

    ślepy debil by odróżnił po dotyku nawet

    widzisz różnice? Wyjasniam Dr.Pulley jest MARKĄ która robi pulley do skuterów. Wtedy takie wario jest sygnowane ich logo. Ty pokazałeś pulley firmy „jestem z dupy” (czyli tam skąd czerpiesz wiedze) i upierasz sie że to to samo.

    pulley – to SKŁADNIK wariatora. A dokładnie KOŁO PASOWE.

    Dr. Pulley ma to do siebie że jeżeli pozwala na to pasek to ze względu na specyficzny kształt ciężarków (rolek – chociaż u dr.pulley rolki to są tylko z nazwy) talerz wario wysuwa sie dalej.
    Rolki to bedzie pulley weights (i nie każde pulley weights są Dr. Pulley wariator weights).
    Chcesz pokoniować jeszcze bardziej poczytaj o wariatorach J.Costa. To dopiero wypas. Piaggio xevo 125 z wariatorem JCosta starowało by pionowo…

    edit
    tak mi się skojarzyło to twoje „oglądałem filmy na jutube..” z konferencją prasową z polskiego filmu „Superprodukcja”.
    Padło pytanie:
    – gdzie się pani szkoliła w sztuce aktorstwa?
    -yyyy….eee….oglądałem filmy z Janiną Fondą (chodzi o to gdzie Jane Fonda prezentuje ćwiczenia gimnastyczne) i na niej się wzorowałam..
    – Pani Donata ma naturalny talent aktorski!
    Twoja wiedza w tym temacie jest podobnej klasy co talent aktorski Donaty. Polecam film.

    #192959 Reply
    Rysio_Misio
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 492
    • Postów: 492

    Tym wpisem zabiłeś… kolejnego gada. Na ament. ;-D

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Piaggio Xevo 125
Twoje informacje:




Back to top button