piaggio, problem ze startem!

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) piaggio, problem ze startem!

Ten temat zawiera 7 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 10 lata, 9 miesiące temu.

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #236653

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam wszystkich!
    Mam pewien problem dotyczący mojego piaggio nrg.

    Oto jego setup:
    tłumik: tecnigas next r
    wariator: Hebo next generation
    stożek: polini airbox

    W skuterze są założone rolki 3.4g+koperty(i tutaj właśnie nie wiem czy to jest waga samych rolek czy już waga rolek razem z kopertamiż), sprężynki sprzęgła polini +50%, sprężyna centralna:seryjna, dysza:75.
    Mój problem polega na tym, że aby skuter ruszył muszę dać mu prawie cały gas. Rusza on dopiero przy około 6.5tys obrotów. Kiedy już wystartuje przyśpiesza równomiernie do v-maxa który wynosi 80-85 licznikowe!!!(a to w rzeczywistości jedynie około 70-75kmh)- i tutaj ukazuję się mój drugi problem jakim jest niski v-max. Dodam jeszcze, że kiedy założyłem cięższe rolki to v-max wcale się nie poprawił jedynie skuter wolniej przyśpieszał.
    Niedawno zaprowadziłem skuter do mechanika, ponieważ już kilka miesięcy temu zgubiłem śrubkę od składu mieszanki. Próbowałem ją wcześniej dokupić jednak żadna nie pasowała, więc ten mechanik przerobił gwint tak aby pasowała inna śrubka(bez niej jeździłem przez 2 miesiące jednak w otwór po niej była wsadzona inna zwykła, tak aby do gaźnika nie dostawało się lewe powietrze). Kilka tygodni temu zapchała mi się pompka od oleju, jednak z początku o tym nie wiedziałem i tak jeździłem. Skuter stopniowo tracił moc aż w końcu tylko odpalał i po odkręceniu manetki nie chciał nawet ruszyć z miejsca. Wtedy właśnie pomyślałem że przyczyną tego może być popsuta pompka oleju, więc rozrobiłem benzynę z olejem i kiedy po raz kolejny go odpaliłem to już ten problem znikł, jednak czy właśnie wtedy mogłem go trochę przytrzeć? i dlatego teraz ma niższy v-max(wcześniej było to 95 licznikowe). Przed tym jak oddałem go do mechanika jego spalanie wynosiło ponad 5l100km, jednak jak się potem okazało zepsute było podciśnienie w kraniku paliwa a także odstawały te taki płytki w membranie(teraz spalanie wynosi niecałe 4l100)… A jeśli chodzi o ten problem ze startem to może jeszcze dzisiaj wrzucę filmik 😛 Z góry dziękuję za odpowiedzi na moje pytania. 🙂
    Pozdrawiam

    ok filmik juz mamkliknij tutaj

    #236654

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Tak mogłeś go przytrzeć,
    Masz za twarde sprężynki sprzęgła i sprzęgło chwyta za dzwon dopiero przy wysokich obrotach.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #236655

    Anonimowy
    • Postów: 0

    wyreguluj przekładnie i bd po problemie. Bo do tego tuningu masz wszystko za twarde!!

    #236656

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ok dzięki za odpowiedzi, jutro założę może te sprężynki +30% i zobaczę co z tego będzie 😀 A nie wiecie czy ta waga rolek to jest razem z kopertami czy nie? Nie mam już lżejszych rolek aby sprawdźić czy po ich założeniu osiągi by się poprawiły więc czy mogę np. wsadzić 3 rolki po 3.4g(+koperty) i 3 same koperty tak na przemian? lub po prostu wsadzić tylko 3 rolki, bo słyszałem że chyba można tak pokombinować?

    siwy_fact napisał:

    Bo do tego tuningu masz wszystko za twarde!!

    wszystko? czyli co oprócz tych sprężynek sprzęgłaż 😛

    #236657

    Anonimowy
    • Postów: 0

    chodziło mi tylko o te sprężyny i sprężynki, a rolki samemu trzeba dobrać :/

     
    Czytaj
    REKLAMA

    SUZUKI TRAVEL PACK EDYCJA SPECJALNA

    Wybierz wymarzony motocykl Suzuki. Teraz ze specjalnym pakietem wyposażenia Travel Pack.Advertisement
    #236658

    Anonimowy
    • Postów: 0

    odświeżam temat!
    Dzisiaj zmieńiłem sprężynki sprzęgła na miększe(zielone polini +15%) jednak nic się nie zmieńiło, start wyglądał tak samo jak na niebieskich+50%. Następnie wsadziłem te najmiększe sprężynki i teraz skuter trochę wcześniej rusza z miejsca jednak nadal trzeba trochę poczekać zanim ruszy i wydaje mi się że później słabiej przyśpiesza. Okazało się że okładziny sprzęgła mają szerokość około 1,5mm ale to chyba trochę przymało prawda 😆 ? I teraz pytanie czy muszę kupować całe sprzęgło czy tylko te szczękiż sprawdzałem na miielochu jednak tam nie ma jakiegoś seryjnego sprzęgła. Czy wiecie może gdzie mógłbym dostać jakieś tanie sprzęgło i czy w ogóle to jest powód słabego startu skuteraż Obecnie mam założoną sprężynę centralną seryjną(mam też czarna Hebo+50%) i rolki 3.4g +koperty(i czy w końcu ktoś mi powie czy to jest waga samych rolek czy z kopertami, a jeśli tak to ile ważą te kopertył) Z góry dzięki za odpowiedzi, pozdro.

    #236659

    Anonimowy
    • Postów: 0

    co do sprzęgła to http://www.allegro.pl

    A rolki testowe maja wagę podaną razem z kopertami

    #236660

    Anonimowy
    • Postów: 0

    dzisiaj zmierzyłem wew. średnicę dzwonu i okazało się że ma tylko 105mm, a słyszałem że od 1998r. stosowano już dzwony o średnicy 107mm(mój skuter 2004r). Czy to możliweź Bo jeśli tak to ja za bardzo nie mogę znaleźć odpowiedniego sprzęgła do mojego nrg w granicach 150zł. Najlepiej jeśli było by to sprzęgło firmy rms. Z góry dzięki za pomoc

Oglądasz 8 postów - 1 przez 8 (z 8 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie