Piaggio NRG POWER 50 - wiatrak wariatora, pierwszy zakup

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #302663 Reply
    hadman
    Uczestnik
    • 3

Witam
    jako że jestem nowym nabywcą w/w skutera, jestem zielony w temacie skuterów 😀 Zakupiłem go od braciaka i mówi mi żebym kupił sobie wiatrak wariatora – rozleciał się ponoć :). Załączam zdjęcie dzięki któremu będe miał do was prośbę o dopasowanie takiego wiatrka do niego :). Druga sprawa o której mi powiedział to gaźnik a mianowicie brak iglicy, oraz mówił żeby wyregulować. Pytanie teraz takie czy lepiej zawieźć skuter do jakiegoś szpeca od skutrów czy samemu tez można sobie z tym poradzić ? mam garaż więc skuter może być i rok rozebrany 😀
    Dodam jeszcze że skuter muli pare sekund przy ruszaniu a po chwili dostał jakby kopa z turbiny jakieś czy coś..
    Coś jeszcze grzechocze tam za dekielkiem ale ponoć to rolki które tak mają chodzić 😀 nie wiem nie znam sie :/
    Nie odbijają kierunkowskazy i jak rączkę od gazu wykręce na maxa podczas jazdy to czasem jakby zwalniał i musze troche puścić rączke i znowu wraca do prędkości
    a jeździ całkiem spoko, po prostej równej ponad 70 kmh jedzie
    Posiadam jeszcze sprężynę sportową do sprzęgła ale nie wiem jak ją założyć,
    pomożecie?

skuter : Piaggio NRG POWER 50
    Zdjęcia z wczoraj :

#302672 Reply
    paci
    Moderator
    • 12

Same cuda jak jeździsz bez iglicy to nic w gaźniku nie wyregulujesz,wiatrak w linku
    http://www.scooterkingz.pl/wiatrak-przeciwtalerza-stage6-rt
    sprężyny zakładać nie musisz skoro jeździ w miarę dobrze [bez iglicy kur..]
    jak się dowiesz jaki masz gaźnik to kup zestaw naprawczy tam bedzie iglica i cała reszta,

REKLAMA

SCORPION EXO 520 AIR

Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

#302676 Reply
    hadman
    Uczestnik
    • 3

a wyczytam bez rozbierania model tego gaźnika? bez iglicy , co poradze 😀 taki dostałem to taki mam 🙂

#302682 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    #302688 Reply