Piaggio nrg mc3, problem z wolnymi obrotami

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Piaggio nrg mc3, problem z wolnymi obrotami

Ten temat zawiera 6 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Drapoll Drapoll 3 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #300106
    Zdjęcie profilowe Drapoll
    Drapoll
    Użytkownik
    • Postów: 103

    Sprawa wyglada tak.. W lecie wyregulowalem gaznik (swieca, kawa z mlekiem), wszystko ladnie smigalo i wgl. zaczalem jezdzic na początku tego sezonu i wszystko bylo ok. Ale gdy zrobilo sie troche chlodniej, skuterek nie chce chodzić na wolnych obrotach..

    Srubke.od regulacji obrotow, ustawilem na maxa, w takim ustawieniu chodzi na niskich obrotach, ale tylko cieply. Zimny odrazu gasnie, do tego bez gazu nie zapali. Z kopa pali normalnie, na zimnym od 4-5, a na cieplym od 1. Tylko na rozrusznik na zimny musi krecic tak z 10 sec, na ciepłym tez nie najlepiej pali z rozruchu

    Troche mnie to szczerze dziwi bo problemow nigdy takich nie bylo

    #300109
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 205

    Niestety gaźnikowce w małych pojemnościach są bardzo czułe na temperaturę (a w zasadzie na zmianę gęstości powietrza).
    jak jest chłodniej to tlenu w zassanej objętości powietrza jest więcej a do tego w chłodnym silniku, chłodniejsza (wiec ciut gęstsza) mieszanka paruje gorzej. Opory rozruchu większe wiec i rozrusznik kręci wolniej. Wszystkiego po trochu.
    Miedzy 0 a 20 stopniami jest około 10% różnicy w ilości tlenu w każdej dawce zasysanej przez silnik.
    czasem wystarczy pokręcić śrubką od mieszanki (nie od obrotów) robiąc sobie letnią i zimową regulacje – a czasem nie. Przypadki są indywidualne

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #300110
    Zdjęcie profilowe Drapoll
    Drapoll
    Użytkownik
    • Postów: 103

    Nie zabardzo chcialbym sie ingerowac w mieszanke, bo wgl mnie jest dobra. Skuter równo przyspiesza, nie dlawi sie i ma dobre osiagi jak na 50cc. Mnie to dziwi ze roznica jest taka ogromna, w lecie jakbym ustawil tak srubke od obrotow to byly bardzo wysokie, na podnozce kolo sie szybko krecilo.

    #300114
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 205

    Tak, twoja mieszanka jest dobra – na lato i na rozgrzany silnik.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #300323
    Zdjęcie profilowe Drapoll
    Drapoll
    Użytkownik
    • Postów: 103

    Jednak postanowiłem poprawić mieszanke, ale nic z tego..

    Wyczyściłem gaźnik i dysze-nic nie pomogło.. więc zacząłem próbować kręcić tą śrubką: http://wrzuc.se/images/56f4136b816da.png

    Nic nie pomogło to zmieniłem pozycje iglicy na jedno niżej (była na samej górze), również nic.. pozniej o jeszcze jedno msc iglice i dalej bez efektów..
    Po wstępnym wyregulowaniu skuter normalnie jezdzi itd. ale nie chodzi na wolnych obrotach na żadnym ustawieniu… ja już nie mam pojęcia co jest nie tak

     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #300355
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 205

    pozycja iglicy w zasadzie nie ma znaczenia dla wolnych obrotów tylko dla średnich zakresów. Na wolnych obrotach iglica jest praktycznie zawsze zamknięta.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #300458
    Zdjęcie profilowe Drapoll
    Drapoll
    Użytkownik
    • Postów: 103

    a co może być tego przyczyną?

Oglądasz 7 postów - 1 przez 7 (z 7 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie