Piaggio NRG brak kompresji ?

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Piaggio NRG brak kompresji ?

Ten temat zawiera 11 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 6 lata, 10 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 12 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #201808

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Mam do Was pytanko. Kolega kupił Piaggio NRG 50 2T AC po remoncie silnika . Przy zakupie odpalił go , przywiózł do domu – odpalał kilka razy i nagle mu zgasł. Od tamtej pory nie udało się go zapalić. Pomiar kompresji wskazał 3,5 bara na rozruszniku i 4 bary z kopa. To chyba maskara. Zdjął cylinder ale pierścienie są OK – nic nie pękło – nie widać rys itp . A kompresji nadal nie ma. Czy nowy cylinder mógł nagle tak szlak trafić ? Podobno był założony jakiś komplet – cylinder, tłok, pierścienie , głowica. Widać że to jest nowe ( po rozebraniu) .

    #201809

    Anonimowy
    • Postów: 0

    a kompreche mierzyłeś na rozgrzanym silniku ?
    jak jakiś chiński to całkiem możliwe że się mógł odkształcić

    #201810

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Na zimnym bo nie można „dziada” w ogóle odpalić. Ale jak przyłożę rękę do gaźnika to nie czuję w ogóle żadnego ssania do niego .
    I jeszcze jest odpięty zbiornik z olejem a olej był dodany do benzyny ale sporo bo 1:4 .
    Podobno tak lepiej ale czy to prawda ?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Barton daje 400 zł do wykorzystania na akcesoria

    Kup motocykl Barton Cafe Racer lub Barton Travel, zarejestruj zakup i skonfiguruj dla siebie pakiet dodatków o wartości 400 zł gratis.
    #201811

    Anonimowy
    • Postów: 0

    lepiej samemu robić mieszankę bo w razie awarii pompki kicha
    jak już po pomiarze może świeca jest za luźno przykręcona i ciśnienie ucieka
    jeszcze można próbować regulacji gaźnika i wyczyszczenia filtra powietrza może coś pomoże

    #201812

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A ile razy komuś padła pompka ? Ja jeszcze nie słyszałem – mi się nie chce robić mieszanki jak mam dozownik – po to to jest :p
    Nie wyobrażam sobie męczenia się na stacji z dolewaniem oleju do baku…

    Przy ściąganiu cylka – jak wyglądał ? Zaglądaliście czy nie ma rys na tłoku/cylku ?

    Spróbuj odpalić poprzez zalanie mu trochę paliwa pod świece – parę mililitrów z tego co pamiętam (strzykawką). Jak odpali to znaczy, że coś z dolotem paliwa, a jak nie odpali to gorzej 🙂

    #201813

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Cylek właśnie jak na złość wygląda ładnie. Palenie ze strzykawki pod świece, z autostartu i inne sposoby nic nie dały. Martwi mnie tak niska kompresja .

    #201814

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no może coś e elektryką świeca daje iskrę ?
    a z tą pompką to na własnym przykładzie mówię MIESZAÆ SAMEMU MIESZANKÊ !!!

    #201815

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Iskra jest w odpowiednim momencie. Gaźnik nowy .
    Natomiast podczas kręcenie nie ciągnie nic w ogóle przez gaźnik. Jak przyłoży się kawałek folii do wlotu do gaźnika to nic , żadnej reakcji .
    Podlanie paliwa pod świece tez nie pomaga.
    Drugi cylinder nowy założony ( firmowy) i to samo. Kompresja max 4 bary . Co jest grane ?
    Czy jakby wywaliło simering wału to spada kompresja ? 2 nowe cylki i taka sama niska kompresja…..

    #201816

    Anonimowy
    • Postów: 0

    a uszczelko wszyskie ok

    [ Dodano: 16-05-2012, 20:03 ]
    uszczelki *

    #201817

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Uszczelki OK. Na 2 kompletach ciśnienie to samo ….

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 12 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie