Piaggio Mp3 125 blokada

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery 125 Piaggio Mp3 125 blokada

Ten temat zawiera 24 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Kingsize Kingsize 2 godzin, 47 minut temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 25 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #666887
    Zdjęcie profilowe Kingsize
    Kingsize
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Witam.Mam pytanie dotyczące blokady w piaggio mp3 125. Ile to kosztuje i czy w ogóle opłaca się zdejmować blokadę i majstrowac przy tym.Dodam że teraz Max jechałem 110km/H.Jesli ktoś może mi coś doradzić proszę o wpisy.pzd

    Wiktor
    #666890
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 17 866

    i niby dlaczego uważasz że masz blokade?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    SŁONECZNA OFERTA SUZUKI

    AdvertisementStreet czy Adventure? Teraz w tej samej cenie!
    #667086
    Zdjęcie profilowe Kingsize
    Kingsize
    Użytkownik
    • Postów: 9

    Myślę że bez blokady licznik przekroczył by 140km a tak nie jest

    Wiktor
    #667105
    Zdjęcie profilowe Franek Moto
    Franek Moto
    Użytkownik
    • Postów: 96

    Z dobrze dotartym silnikiem i przy niskiej masie 125ccm osiągnie najwyżej 120km/h.

    We włosach wiatr, w oczach łzy na liczniku 43
    #667114
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 17 866

    chyba licznikowe. realnie około 100-107km/h. zwłaszcza MP3 które z racji trzech kół ma większe opory toczenia i opór aero

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
     
    Czytaj
    REKLAMA

    UNIWERSALNE KUFRY BOCZNE. KOMPLET ZA 529,00 zł. Darmowa wysyłka

    Uniwersalne motocyklowe kufry boczne ADV wraz ze stelażami w zestawie. Wykonane z lekkiego, wytrzymałego i odpornego na uderzenia polipropylenu. Posiadają elementy odblaskowe. Zamykane na zamek. Dwa kluczyki w komplecie. Wysyłka w 24h.
    #667117
    Zdjęcie profilowe Franek Moto
    Franek Moto
    Użytkownik
    • Postów: 96

    Trzykołowce to faktycznie ale myślę że cebeerka by te 120 realne wycisnęła

    We włosach wiatr, w oczach łzy na liczniku 43
    #667120
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 17 866

    biegówki może i tak bo tam jest łańcuch i mało strat w napędzie. ale sprzety z CVT na pasek tracą 15-30% mocy na tarcie i nie dociera ona do tylnego koła

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #667122
    Zdjęcie profilowe Franek Moto
    Franek Moto
    Użytkownik
    • Postów: 96

    To fakt, chociaz są i większe skutery, które zrobią licznikowe 130, czyli realnie pewnie 115-120km/h. Choćby Suzuki Burgman 125.

    We włosach wiatr, w oczach łzy na liczniku 43
    #667124
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 17 866

    Bergman to taki reżyser (i ew. aktorka). Suzuki nazywa sie Burgman.
    A do rzeczy – nie robią – mimo wskazań licznika. Miedzy 105 a 115km/h przy oporach powietrza powyżej 100km/h to jest przepaść jeżeli chodzi o potrzebną moc. Żeby z tych 105 przyśpieszyć do 115 to by trzeba z 5KM więcej.
    Moja 125 napędzi się do 120 ale tylko jeżeli przed nią jedzie „królik” co rozcina powietrze i jak sie już napędzi i nie dmuchnie wiatr to jest w stanie tak jechać. Natomiast sama z siebie rozpędzi sie do 107-108km/h choć tam juz licznik to cuda pokazuje.

    Zresztą zobacz jakie są przyrosty mocy potrzebne.
    Chińczyki 125 o mocy 8,5-9KM (i stosunkowo lekkie) mają Vmaxa w okolicy 80-85km/h. Żeby producent zadeklarował max w okolicy 100-105km/h to już musi być 12-14KM (czyli nawet 50% więcej mocy). Żeby pojechać te kolejne 10km/h potrzeba tej mocy jeszcze więcej – to już raczej pojemności 200-220cm.
    Żeby dobić do 130km/h potrzeba już 30KM – czyli ponad 2x więcej niż ma 125 – tylko po to żeby pojechać 22km szybciej.

    Dla uproszenie obliczeń przyjmuje sie że jeżeli siła oporu aerodynamicznego rośnie do kwadratu to równocześnie moc silnika potrzebna do jej pokonania powinna rosnąc do sześcianu

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #667131
    Zdjęcie profilowe Franek Moto
    Franek Moto
    Użytkownik
    • Postów: 96

    Autokorekta w telefonie, widocznie kinomaniak ze mnie 😂. To może zależeć od wielu czynników, obciążenie itp. Mój brat miał kiedyś Kawasaki (nie pamiętam jaki model) to mówił że w granicach 110-120 spokojnie. Ale tak jak mówisz to jest biegówka. Z kolei mój kolega tym słynnym reżyserem osiągnął ponoć 130 na prostej drodze mierzone GPS. Choć w sumie w opowieściach wszystko jest możliwe…

    We włosach wiatr, w oczach łzy na liczniku 43
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 25 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie