Piaggio Liberty 4t 50 zalana świeca

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #297027
    macio525
    Użytkownik
    • 3
    • 28Postów:

    Witam, mam problem z piaggio liberty 4t 50. Mianowicie nie chce odpalać, zawsze gdy wyciągnę świece jest czarna i mokra, zmniejszyłem śrubokrętem podawanego paliwa do minimum a problem nadal występuje. Drugi problem to gdy skuter mi zapali np. następnego dnia i dam więcej niż połowę gazu to wtedy go muli i tak jakby gaśnie. Gaźnik czyściłem, czytałem, że opuszczenie iglicy coś da ale ja nie mogę tego zrobić ponieważ nie mam na iglicy żadnych ząbków. Nie wiem co dalej robić ;/

    #297034
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    Filtr powietrza masz czysty?

    #297065
    macio525
    Użytkownik
    • 3
    • 28Postów:

    Tak jest czysty. Jak zapali to pochodzi z 5 minut, później daje go na wolne obroty z pół minuty chodzi i tak jakby zaczynał gasnąć wiec daje troszke gazu, zamula go i gaśnie. Gdy próbuje ponownie go zapalić to już nie odpala a świeca jest zalana.

    #297066
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    A spróbuj bez filtra powietrza jak będzie chodzil to albo stożek gabka lub mniejsza dysza główna

    #297067
    macio525
    Użytkownik
    • 3
    • 28Postów:

    bez filtra to po krótkiej chwili gaśnie.

    #297068
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    a masz tam taki gaznik
    http://www.jednoslad.pl/resize3/880×560/r/wp-content/woo_uploads/56-nk200.jpg
    i jak mu to paliwo zmniejszyłeś wykrecając śrobke czy wkręcając

    #297071
    macio525
    Użytkownik
    • 3
    • 28Postów:

    wkręcając

    #297074
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    nie mam pewności jak w tym gaźniku ale u mnie jak wkręcasz to wzbogacasz a jak wykręcasz to zubarzasz miesznake,możesz spróbować wykręcić wpierw standard 1,5 obrotu a porem więcej jak zacznie sie poprawiać.

    #297075
    macio525
    Użytkownik
    • 3
    • 28Postów:

    masz podobny gaźnik?

    #297077
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    12 w skrzynce i kazdy do d..y 😀
    i kilkanaście do innych typówm skuterów i motocykli,ale nie o tym probowałeś jak pisałem?

    #297089
    macio525
    Użytkownik
    • 3
    • 28Postów:

    Odkręciłem o 2 obroty na jałowym nie gasł, raz strzelił czarnym gazem jak dodawałen gazu ale jak sam go zgasilem to nie moge go teraz zapalic bo znowu swieca zalana.
    Tak wyglada ta srubka od gaznika https://drive.google.com/file/d/0BwKoVqLnK9xqZXFVdjRlTFQ5SWM/view?usp=docslist_api

    #297090
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    Próboj dalej regulować lib daj do mechanika bo nie ogarniesz,czarny dym to olej tylko pytanie skąd,z pierścieni??Ile ma ten pigus nalatane?

    #297096
    macio525
    Użytkownik
    • 3
    • 28Postów:

    37 tys, a ten czarny dym mogl byc z tlumnika

    #297124
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    no to jak on tyle od nowości wylatał i niic nie robione,bądź robione ale ch wie na jakich częściach to jedna idź do mechanika.

    #297157
    macio525
    Użytkownik
    • 3
    • 28Postów:

    co się mogło stać jak nie było tej gąbki od filtru powietrza prawdopodobnie od wakacji?

    #297158
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    mógł pociągnąć piasku i góra do wymiany.

    #297700
    macio525
    Użytkownik
    • 3
    • 28Postów:

    a za zalewanie świecy może być winny nieszczelny zawór ssący?

    #297707
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    Wątpię ze jest nie szczelny, ssanie sprawdzales moze nie zamyka

    #297812
    macio525
    Użytkownik
    • 3
    • 28Postów:

    zawór ssący jest nieszczelny “poci się”, także do wymiany i nie wiem jak z pierścieniami czy je też wymieniać, na cylindrze są rysy.

    #297825
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    Zawór do dotarcia a nie wymiany,jak cylek porysowany to do szlifu, lub nowy.

    #298979
    macio525
    Użytkownik
    • 3
    • 28Postów:

    zawor ssacy dotarłem ale wydechowy ma takie czarne plamki i go nie moge dotrzeć, lepiej kupić nowy czy sie nadal bawic w to docieranie?

    #298981
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    Trzyj co ręce bolą:D bez pracy nie ma kołaczy a bez docierania nie ma śmigania:d

    #299044
    macio525
    Użytkownik
    • 3
    • 28Postów:

    spróbuje, a co do cylindra to słyszałem, że można go wyszlifować papierem wodnym 3000 + woda + płyn do mycia naczyń, działa to?

    #299047
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 499Postów:

    ta, tak samo jak szlifowanie szczotką do zębów i pastą polerską

    #299160
    macio525
    Użytkownik
    • 3
    • 28Postów:

    Jeszcze jedno pytanie, z czego zrobić uszczelkę pod cylinder? czy może już lepiej kupić? tylko nigdzie w okolicy nie ma uszczelki na ten model.
    zdjęcie cylindra i tej starej uszczelki: https://drive.google.com/file/d/0BwKoVqLnK9xqSW9Ld2hYQ09fS3M/view?usp=sharing

    #299161
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • 4 665Postów:
    #299163
    macio525
    Użytkownik
    • 3
    • 28Postów:

    a uszczelka z bloku tech. w jakimś smarze, syntetyku itp. zda zadanie czy raczej nie? niezbyt mi sie widzi zamawiać 2 uszczelki z czego jedna mam dobrą ;/

    #299164
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    Uszczelki obie zawsze ale to zawsze nowe

    #299505
    macio525
    Użytkownik
    • 3
    • 28Postów:

    jeszcze jedno pytanie.
    dlaczego jak dam pełny gaz to go muli, jak dam 3/4 manetki to działa normalnie ale jak dam pełna to słychać tak jakby go muliło i nie wejdzie na wyższe obroty, nic nie gaśnie ładnie pali tylko nie chce wejść na najwyższe obroty…

    #299522
    paci
    Moderator
    • 12
    • 5 821Postów:

    Bo gaźnik nie jest wyregolowany i albo go zalewa albo nie dostaje paliwa

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button