Piaggio Liberty 4t 50 zalana świeca

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #297027 Reply
    macio525
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 25
    • Postów: 28

    Witam, mam problem z piaggio liberty 4t 50. Mianowicie nie chce odpalać, zawsze gdy wyciągnę świece jest czarna i mokra, zmniejszyłem śrubokrętem podawanego paliwa do minimum a problem nadal występuje. Drugi problem to gdy skuter mi zapali np. następnego dnia i dam więcej niż połowę gazu to wtedy go muli i tak jakby gaśnie. Gaźnik czyściłem, czytałem, że opuszczenie iglicy coś da ale ja nie mogę tego zrobić ponieważ nie mam na iglicy żadnych ząbków. Nie wiem co dalej robić ;/

    #297034 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    Filtr powietrza masz czysty?

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #297065 Reply
    macio525
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 25
    • Postów: 28

    Tak jest czysty. Jak zapali to pochodzi z 5 minut, później daje go na wolne obroty z pół minuty chodzi i tak jakby zaczynał gasnąć wiec daje troszke gazu, zamula go i gaśnie. Gdy próbuje ponownie go zapalić to już nie odpala a świeca jest zalana.

    #297066 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    A spróbuj bez filtra powietrza jak będzie chodzil to albo stożek gabka lub mniejsza dysza główna

    #297067 Reply
    macio525
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 25
    • Postów: 28

    bez filtra to po krótkiej chwili gaśnie.

    #297068 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    a masz tam taki gaznik
    http://www.jednoslad.pl/resize3/880×560/r/wp-content/woo_uploads/56-nk200.jpg
    i jak mu to paliwo zmniejszyłeś wykrecając śrobke czy wkręcając

    #297071 Reply
    macio525
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 25
    • Postów: 28

    wkręcając

    #297074 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    nie mam pewności jak w tym gaźniku ale u mnie jak wkręcasz to wzbogacasz a jak wykręcasz to zubarzasz miesznake,możesz spróbować wykręcić wpierw standard 1,5 obrotu a porem więcej jak zacznie sie poprawiać.

    #297075 Reply
    macio525
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 25
    • Postów: 28

    masz podobny gaźnik?

    #297077 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    12 w skrzynce i kazdy do d..y 😀
    i kilkanaście do innych typówm skuterów i motocykli,ale nie o tym probowałeś jak pisałem?

    #297089 Reply
    macio525
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 25
    • Postów: 28

    Odkręciłem o 2 obroty na jałowym nie gasł, raz strzelił czarnym gazem jak dodawałen gazu ale jak sam go zgasilem to nie moge go teraz zapalic bo znowu swieca zalana.
    Tak wyglada ta srubka od gaznika https://drive.google.com/file/d/0BwKoVqLnK9xqZXFVdjRlTFQ5SWM/view?usp=docslist_api

    #297090 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    Próboj dalej regulować lib daj do mechanika bo nie ogarniesz,czarny dym to olej tylko pytanie skąd,z pierścieni??Ile ma ten pigus nalatane?

    #297096 Reply
    macio525
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 25
    • Postów: 28

    37 tys, a ten czarny dym mogl byc z tlumnika

    #297124 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    no to jak on tyle od nowości wylatał i niic nie robione,bądź robione ale ch wie na jakich częściach to jedna idź do mechanika.

    #297157 Reply
    macio525
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 25
    • Postów: 28

    co się mogło stać jak nie było tej gąbki od filtru powietrza prawdopodobnie od wakacji?

    #297158 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    mógł pociągnąć piasku i góra do wymiany.

    #297700 Reply
    macio525
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 25
    • Postów: 28

    a za zalewanie świecy może być winny nieszczelny zawór ssący?

    #297707 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    Wątpię ze jest nie szczelny, ssanie sprawdzales moze nie zamyka

    #297812 Reply
    macio525
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 25
    • Postów: 28

    zawór ssący jest nieszczelny „poci się”, także do wymiany i nie wiem jak z pierścieniami czy je też wymieniać, na cylindrze są rysy.

    #297825 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    Zawór do dotarcia a nie wymiany,jak cylek porysowany to do szlifu, lub nowy.

    #298979 Reply
    macio525
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 25
    • Postów: 28

    zawor ssacy dotarłem ale wydechowy ma takie czarne plamki i go nie moge dotrzeć, lepiej kupić nowy czy sie nadal bawic w to docieranie?

    #298981 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    Trzyj co ręce bolą:D bez pracy nie ma kołaczy a bez docierania nie ma śmigania:d

    #299044 Reply
    macio525
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 25
    • Postów: 28

    spróbuje, a co do cylindra to słyszałem, że można go wyszlifować papierem wodnym 3000 + woda + płyn do mycia naczyń, działa to?

    #299047 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 387
    • Postów: 21 442

    ta, tak samo jak szlifowanie szczotką do zębów i pastą polerską

    #299160 Reply
    macio525
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 25
    • Postów: 28

    Jeszcze jedno pytanie, z czego zrobić uszczelkę pod cylinder? czy może już lepiej kupić? tylko nigdzie w okolicy nie ma uszczelki na ten model.
    zdjęcie cylindra i tej starej uszczelki: https://drive.google.com/file/d/0BwKoVqLnK9xqSW9Ld2hYQ09fS3M/view?usp=sharing

    #299161 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • Postów: 4 665
    • Postów: 4 666
    #299163 Reply
    macio525
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 25
    • Postów: 28

    a uszczelka z bloku tech. w jakimś smarze, syntetyku itp. zda zadanie czy raczej nie? niezbyt mi sie widzi zamawiać 2 uszczelki z czego jedna mam dobrą ;/

    #299164 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    Uszczelki obie zawsze ale to zawsze nowe

    #299505 Reply
    macio525
    Użytkownik
    • 3
    • Postów: 25
    • Postów: 28

    jeszcze jedno pytanie.
    dlaczego jak dam pełny gaz to go muli, jak dam 3/4 manetki to działa normalnie ale jak dam pełna to słychać tak jakby go muliło i nie wejdzie na wyższe obroty, nic nie gaśnie ładnie pali tylko nie chce wejść na najwyższe obroty…

    #299522 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    Bo gaźnik nie jest wyregolowany i albo go zalewa albo nie dostaje paliwa

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Piaggio Liberty 4t 50 zalana świeca
Twoje informacje:




Back to top button