Piaggio Liberty 2T - eksploatacja.

Wyświetlanie 10 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #166595
      Pierzasty
      Uczestnik
      • Postów: 43

      Witam. Jak gdzieś już kiedyś pisałem, zakupiłem w końcu skuterek wymieniony w tytule… Uważam, że trafił się w dobrym stanie. Pali pięknie, czy z kopki (nawet ręką), czy z rozrusznika, czy zimny, czy gorący- od strzała… Ale nie o tym…
      Skuterem jeździ głównie moja żonka. Robi traski do 10 km (tyle ma do pracy). Generalnie do tej pory się nie martwiłem, ale ostatnio mój Padre, który porusza się starym Simsonem zaczął mnie uświadamiać: że to jest dwusuw i czy poinstruowałem Żonkę odnośnie problemów ze świecą, iskrą itp. problemami z którymi On się boryka jeżdżąc Simsonkiem… Podpowiedzcie mi, czy mogę się spodziewać takich problemów, czy takie Piaggio po prostu jeździ do póki np. silnik nie zużyje się jak np. w samochodzie. Czy trzeba wkłądać tyle ‚serca’ co w takiego Simsonka, bo boję się, że Ona (Żonka) tego mogła by nie udźwignąć. Na razie Śmiga, aż miło…

    • #166596
      Wombat
      Moderator
      • Postów: 20 741

      jak każdemu mechanizmowi trzeba mu prewencyjnie robić co te 3-4 tyś km albo co sezon jakiś drobny przegląd – stan filtra paliwa, paska, świecy, wycieków.

    • #166597
      Pierzasty
      Uczestnik
      • Postów: 43

      Filtry,jakieś regulacje , klocki itp. Ok. Zdaję sobie sprawę, że im bardziej dbasz tym lepiej, ale czy dbając o to, powinien jeździć bezstresowo w miarę? czy może się dziać jak z Ojca Simsonem, że od czasu do czasu (z raz czy dwa w miesiącu rzuci palenie 🙂

    • #166603
      Wombat
      Moderator
      • Postów: 20 741

      aż tak to raczej nie. To lepsza konstrukcja, młodsza i raczej markowa.

    • #166673
      Pierzasty
      Uczestnik
      • Postów: 43

      🙂

    • #166674
      Pierzasty
      Uczestnik
      • Postów: 43

      Wombat napisał:

      aż tak to raczej nie. To lepsza konstrukcja, młodsza i raczej markowa.

      Tak też zakomunikowałem Tatowi, na to on do mnie: jeszcze zobaczysz…i dla tego zacząłem się bać

    • #166676
      skuterek123
      Użytkownik
      • Postów: 292

      Ja tam mam Kymco Vitality 2T od 2 lat i nigdy palenia nie rzucił xD Nie no 2 razy, ale to dlatego, że benzyna się skończyła ;p

    • #166684
      Damork
      Użytkownik
      • Postów: 170

      A dla zwiększenia dynamiki jazdy możesz zawsze te dwie sowy zamienić na dwa jaszczomby i będzie śmigać ;P

      A że Simson się psuje… Ileż to cudo liczy sobie wiosen? Dbaj, przeglądaj okresowo, zmieniaj co trzeba, lej dobry olej – będzie grać.
      A – i uważaj na przednie zawieszenie, mi się kiedyś po wjechaniu w dziurę sprężyny wbiły przeskakując zwoje gwintu i trzeba było wykręcać.
      Co prawda w motorynce, ale ONA TEŻ BYŁA DWUSUWEM!
      Jeszcze zobaczysz… Huehuehue (tak demonicznie).

    • #166688
      Pierzasty
      Uczestnik
      • Postów: 43

      sowy poleciały do lasa 🙂

    • #166957
      Pierzasty
      Uczestnik
      • Postów: 43

      Czy ma ktoś orienta , jaką max prędkość można osiągnąć liberty 2t po zdjęciu wszystkich blokad? Aktualnie lata 68 na godzinę. Czy w jedną osobę, czy dwie max. prędkość taka sama. Czy myślicie, że coś go jeszcze blokuje ?

    • #167318
      Pierzasty
      Uczestnik
      • Postów: 43

      Ponawiam pytanie, bo sam nie wiem czy jeszcze czegoś szukać
      . Może ktoś jednak wie

Wyświetlanie 10 odpowiedzi wątku
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button