Piaggio Liberty 2T - eksploatacja.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #166595 Reply
    Pierzasty
    Uczestnik
    • 4
    • Postów: 39
    • Postów: 43

    Witam. Jak gdzieś już kiedyś pisałem, zakupiłem w końcu skuterek wymieniony w tytule… Uważam, że trafił się w dobrym stanie. Pali pięknie, czy z kopki (nawet ręką), czy z rozrusznika, czy zimny, czy gorący- od strzała… Ale nie o tym…
    Skuterem jeździ głównie moja żonka. Robi traski do 10 km (tyle ma do pracy). Generalnie do tej pory się nie martwiłem, ale ostatnio mój Padre, który porusza się starym Simsonem zaczął mnie uświadamiać: że to jest dwusuw i czy poinstruowałem Żonkę odnośnie problemów ze świecą, iskrą itp. problemami z którymi On się boryka jeżdżąc Simsonkiem… Podpowiedzcie mi, czy mogę się spodziewać takich problemów, czy takie Piaggio po prostu jeździ do póki np. silnik nie zużyje się jak np. w samochodzie. Czy trzeba wkłądać tyle 'serca’ co w takiego Simsonka, bo boję się, że Ona (Żonka) tego mogła by nie udźwignąć. Na razie Śmiga, aż miło…

    #166596 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 327
    • Postów: 21 382

    jak każdemu mechanizmowi trzeba mu prewencyjnie robić co te 3-4 tyś km albo co sezon jakiś drobny przegląd – stan filtra paliwa, paska, świecy, wycieków.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #166597 Reply
    Pierzasty
    Uczestnik
    • 4
    • Postów: 39
    • Postów: 43

    Filtry,jakieś regulacje , klocki itp. Ok. Zdaję sobie sprawę, że im bardziej dbasz tym lepiej, ale czy dbając o to, powinien jeździć bezstresowo w miarę? czy może się dziać jak z Ojca Simsonem, że od czasu do czasu (z raz czy dwa w miesiącu rzuci palenie 🙂

    #166603 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 327
    • Postów: 21 382

    aż tak to raczej nie. To lepsza konstrukcja, młodsza i raczej markowa.

    #166673 Reply
    Pierzasty
    Uczestnik
    • 4
    • Postów: 39
    • Postów: 43

    🙂

    #166674 Reply
    Pierzasty
    Uczestnik
    • 4
    • Postów: 39
    • Postów: 43

    Wombat napisał:

    aż tak to raczej nie. To lepsza konstrukcja, młodsza i raczej markowa.

    Tak też zakomunikowałem Tatowi, na to on do mnie: jeszcze zobaczysz…i dla tego zacząłem się bać

    #166676 Reply
    skuterek123
    Użytkownik
    • 62
    • Postów: 230
    • Postów: 292

    Ja tam mam Kymco Vitality 2T od 2 lat i nigdy palenia nie rzucił xD Nie no 2 razy, ale to dlatego, że benzyna się skończyła ;p

    #166684 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 2
    • Postów: 168
    • Postów: 170

    A dla zwiększenia dynamiki jazdy możesz zawsze te dwie sowy zamienić na dwa jaszczomby i będzie śmigać ;P

    A że Simson się psuje… Ileż to cudo liczy sobie wiosen? Dbaj, przeglądaj okresowo, zmieniaj co trzeba, lej dobry olej – będzie grać.
    A – i uważaj na przednie zawieszenie, mi się kiedyś po wjechaniu w dziurę sprężyny wbiły przeskakując zwoje gwintu i trzeba było wykręcać.
    Co prawda w motorynce, ale ONA TEŻ BYŁA DWUSUWEM!
    Jeszcze zobaczysz… Huehuehue (tak demonicznie).

    #166688 Reply
    Pierzasty
    Uczestnik
    • 4
    • Postów: 39
    • Postów: 43

    sowy poleciały do lasa 🙂

    #166957 Reply
    Pierzasty
    Uczestnik
    • 4
    • Postów: 39
    • Postów: 43

    Czy ma ktoś orienta , jaką max prędkość można osiągnąć liberty 2t po zdjęciu wszystkich blokad? Aktualnie lata 68 na godzinę. Czy w jedną osobę, czy dwie max. prędkość taka sama. Czy myślicie, że coś go jeszcze blokuje ?

    #167318 Reply
    Pierzasty
    Uczestnik
    • 4
    • Postów: 39
    • Postów: 43

    Ponawiam pytanie, bo sam nie wiem czy jeszcze czegoś szukać
    . Może ktoś jednak wie

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Piaggio Liberty 2T - eksploatacja.
Twoje informacje:




Back to top button