Piaggio Liberty 2T - eksploatacja.
Tagi: 2t, eksploatacja, Piaggio, Piaggio Liberty
- This topic has 10 odpowiedzi, 4 głosy, and was last updated 6 years, 8 months temu by
Pierzasty.
- AutorWpisy
-
- 21 maja 2014 dnia 11:19 #166595
Witam. Jak gdzieś już kiedyś pisałem, zakupiłem w końcu skuterek wymieniony w tytule… Uważam, że trafił się w dobrym stanie. Pali pięknie, czy z kopki (nawet ręką), czy z rozrusznika, czy zimny, czy gorący- od strzała… Ale nie o tym…
Skuterem jeździ głównie moja żonka. Robi traski do 10 km (tyle ma do pracy). Generalnie do tej pory się nie martwiłem, ale ostatnio mój Padre, który porusza się starym Simsonem zaczął mnie uświadamiać: że to jest dwusuw i czy poinstruowałem Żonkę odnośnie problemów ze świecą, iskrą itp. problemami z którymi On się boryka jeżdżąc Simsonkiem… Podpowiedzcie mi, czy mogę się spodziewać takich problemów, czy takie Piaggio po prostu jeździ do póki np. silnik nie zużyje się jak np. w samochodzie. Czy trzeba wkłądać tyle ‚serca’ co w takiego Simsonka, bo boję się, że Ona (Żonka) tego mogła by nie udźwignąć. Na razie Śmiga, aż miło… - 21 maja 2014 dnia 11:26 #166596
jak każdemu mechanizmowi trzeba mu prewencyjnie robić co te 3-4 tyś km albo co sezon jakiś drobny przegląd – stan filtra paliwa, paska, świecy, wycieków.
- 21 maja 2014 dnia 11:52 #166597
Filtry,jakieś regulacje , klocki itp. Ok. Zdaję sobie sprawę, że im bardziej dbasz tym lepiej, ale czy dbając o to, powinien jeździć bezstresowo w miarę? czy może się dziać jak z Ojca Simsonem, że od czasu do czasu (z raz czy dwa w miesiącu rzuci palenie 🙂
- 21 maja 2014 dnia 12:46 #166603
aż tak to raczej nie. To lepsza konstrukcja, młodsza i raczej markowa.
- 21 maja 2014 dnia 19:35 #166673
🙂
- 21 maja 2014 dnia 19:41 #166674
Wombat napisał:
aż tak to raczej nie. To lepsza konstrukcja, młodsza i raczej markowa.
Tak też zakomunikowałem Tatowi, na to on do mnie: jeszcze zobaczysz…i dla tego zacząłem się bać
- 21 maja 2014 dnia 19:49 #166676
Ja tam mam Kymco Vitality 2T od 2 lat i nigdy palenia nie rzucił xD Nie no 2 razy, ale to dlatego, że benzyna się skończyła ;p
- 21 maja 2014 dnia 20:21 #166684
A dla zwiększenia dynamiki jazdy możesz zawsze te dwie sowy zamienić na dwa jaszczomby i będzie śmigać ;P
A że Simson się psuje… Ileż to cudo liczy sobie wiosen? Dbaj, przeglądaj okresowo, zmieniaj co trzeba, lej dobry olej – będzie grać.
A – i uważaj na przednie zawieszenie, mi się kiedyś po wjechaniu w dziurę sprężyny wbiły przeskakując zwoje gwintu i trzeba było wykręcać.
Co prawda w motorynce, ale ONA TEŻ BYŁA DWUSUWEM!
Jeszcze zobaczysz… Huehuehue (tak demonicznie). - 21 maja 2014 dnia 21:06 #166688
sowy poleciały do lasa 🙂
- 24 maja 2014 dnia 14:29 #166957
Czy ma ktoś orienta , jaką max prędkość można osiągnąć liberty 2t po zdjęciu wszystkich blokad? Aktualnie lata 68 na godzinę. Czy w jedną osobę, czy dwie max. prędkość taka sama. Czy myślicie, że coś go jeszcze blokuje ?
- 27 maja 2014 dnia 12:22 #167318
Ponawiam pytanie, bo sam nie wiem czy jeszcze czegoś szukać
. Może ktoś jednak wie
-
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.