Piaggio Free50 Stunt

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #153007
    Neutralny16
    Użytkownik
    • 20
    • 31Postów:

    Witam.
    Posiadam Piaggio free z 98 r 🙂 … Mocny 2 t 🙂 .Aktualnie posiada on tłumik sportowy odblokowany tłumik Giennelli.
    Moje pytanie wygląda następująco. Ponieważ postanowiłem się przesiąść na coś mocniejszego Piaggio chciałem przerobić do Stuntu 🙂 .Więc co mogę wymienić i dokupić aby był przerobiony pod stunt 🙂 . Cześci nie chce z jakiejś górnej półki Typu Stage6 czy coś 🙂 . Tylko dobre nie drogie części 🙂 . Oraz proszę o mniej więcej koszt tych części 🙂 najlepiej linki proszę podać 🙂 >
    !!!!!!Z GÓRY DZIĘKUJE !!!!! POZDRAWIAM !!!!!!!!!!!!

    #153009
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 977Postów:

    Dobrze i niedrogo to w biedronce. Taka prawda
    Stage6 to nie jest górna półka. To właśnie przyzwoite graty. Wypas jest 2-3 razy droższy

    #153010
    Neutralny16
    Użytkownik
    • 20
    • 31Postów:

    Tak szkoda że inni dobrze śmigają na sprzęcie typu Malossi 🙂 . A jest o wiele tańszy od Stage 6 🙂 .

    #153012
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 21 977Postów:

    ja to widzę tak. jeżeli jest pozycjonowany w podobnej klasie chińczyk za 80zł, Airsal za 500, Stage6 za 600 i Malossi za 1500 to nie uważam że Stage6 to górna półka.
    pomijając klase HighEnd i TopSport gdzie wszystko jest w zasadzie górnopółkowe. Ale Malossi bije rekordy. Wał za 2,5tyś..itd

    ja juz sie nauczyłem że tuningować do sporadycznego odkręcania gazu to można na cześciach średniej jakości od przyzwoitej firmy. Dadzą rade.
    Ale jak chcesz naprawdę upalać to robisz na minimum bardzo dobrych albo spędzasz czas głównie wymieniając kolejne zużyte. Co w efekcie wychodzi drożej nawet jeżeli używasz tańszych.

    Wiec jeżeli Stage6 w klasie popularniej to już górna półka to poruszamy sie w obszarze cenowym 150-350zł za komponent. Czyli wymieniając cylinder, napęd, T&G, pasek, gaźnik, wydech zapewne całość zamknie sie w 2 tysiakach i dato rade w miare bezawaryjnie pojechać ostrzej. I nie mam na myśli wymiany cylindra z wałem tylko przygotowanie całego skutera do takiej eksploatacji (zawieszenie, hamulce).
    Chyba że to taki całkiem podwórkowy stunt to wiekszy cylinderek i używany wydech i 500zł sie zamknie.

    to wszystko kwestia potrzeb i nazywaniu rzeczy po imieniu. Ja wiem że teraz każdy młody to ma skuter do stuntu, każdy kto ma fajne słuchawki Reloopa jest DJem a każdy kto ma 25 letinią sierre to drifter. tylko z boku można to oceniać ciut inaczej.

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button