Piaggio Fly 50 4T problem z elektryką

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Piaggio Fly 50 4T problem z elektryką

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe nanook nanook 6 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #136727
    Zdjęcie profilowe nanook
    nanook
    Użytkownik
    • Postów: 30

    Witam,

    Przy próbie odpalenia rozrusznik wcale nie reaguje, nawet nie pstryka. Kopniakiem odpala bez problemu, światła świecą, niby wszystko OK ale po włączeniu kierunków światła przygasają, spada napięcie.
    Silnik działa dobrze i równo.
    Napięcie pomierzone na aku:
    – stacyjka OFF – około 10V
    – stacyjka ON, silnik wYłączony, napięcie – 8-9V; po włączeniu światła stopu napięcie spada do 5-6V
    – silnik włączony – 11,3V. Po włączeniu kierunkowskazów napięcie spada o około 3V i waha się o 1V. Czyli za niskie jest napięcie.

    Sprawdziłem połączenia kabli, szczególnie przy prądnicy i masę przy regulatorze napięcia. Podejrzewam że padł regulator ale może to aku?
    Generalnie chodzi o to, że jutro ruszam w daleką trasę i chciałbym usłyszeć Wasze sugestie czy tego typu awaria (jeśli to regulator napięcia) pozwala jechać czy raczej rokuje że stanę w polu?

    W obecnym stanie przejechałem 50km bez problemu. Ale nie wiem czy spadki napięcia nie spowodują uszkodzenia regulatora i problemów z zapłonem. Jak sądzicie?

    #136742

    Michał
    Użytkownik
    • Postów: 280

    Ja myślę, że to akumulator ;p

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

    Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!
    #137610
    Zdjęcie profilowe nanook
    nanook
    Użytkownik
    • Postów: 30

    Wymieniłem regulator napięcia i to nic nie pomogło.
    Na wysokich obrotach też jest niskie napięcie na kierunkowskazach (lekko pulsują i napięcie się zmienia, raz jest lepiej, raz gorzej, podczas gdy działają przygasa przednia lampa)
    Lampa przednia świeci dobrze na każdych obrotach i silnik działa dobrze.
    Rozrusznika nie mogę sprawdzić, bo akumulator jest rozładowany.

    Proszę o pomysł co i jak dalej sprawdzać, zanim wpadnę w jakieś koszty.
    Dzięki

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie