Piaggio FLY 2T muł i bezradność

Ogólnie to już mam tego dość i dlatego pisze, jestem szczęśliwym (nie No żartowałem) posiadaczem Piaggio Fly 2T z roku 2014, który przeszedł szereg modyfikacji aczkolwiek dalej muli, był pewien okres gdy jeździł i w porywach osiągał 75 na prostej, ale krótko.
Mój padziak otrzymał:
-Cylinder Malossi Sport 70cc

  • wydech Stage 6 Pro Replica
    -odblokowany moduł
  • większa dysza
    Ale jest jedna rzecz, która się bardzo przejąłem, nie No a tak serio po zważeniu rolek zauważyłem ze niektóre maja 6,5g a niektóre 7 ,a seryjnie na 59% były 8 gramowe rolki.
    Teraz prośba do was co robić, gaźnik jest seria i wyczyszczony także już nie mam pomysłu błagam help :smirk:

do tego cylindra powinienneś mieć 19mm gaźnik i 22mm króciec (jeżeli masz taki miedzy gaźnikiem a blokiem). no i rolki stanowczo o równej masie a nie rozbieżne o 0,5g - to bardzo dużo.

Co do rolek to nie moja wina tylko fachowców z pobliskiego serwisu :wink:

Pomógłbyś dobrać dobry gaźnik ? :slight_smile:

EDIT: DELLORTO PHVA 17,5 to jest gaźnik który siedzi u mnie :wink: