Piaggio FLY 2T muł i bezradność

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #617289 Reply
    Czarek Kozłowski
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 2
    • Postów: 3

    Ogólnie to już mam tego dość i dlatego pisze, jestem szczęśliwym (nie No żartowałem) posiadaczem Piaggio Fly 2T z roku 2014, który przeszedł szereg modyfikacji aczkolwiek dalej muli, był pewien okres gdy jeździł i w porywach osiągał 75 na prostej, ale krótko.
    Mój padziak otrzymał:
    -Cylinder Malossi Sport 70cc
    – wydech Stage 6 Pro Replica
    -odblokowany moduł
    – większa dysza
    Ale jest jedna rzecz, która się bardzo przejąłem, nie No a tak serio po zważeniu rolek zauważyłem ze niektóre maja 6,5g a niektóre 7 ,a seryjnie na 59% były 8 gramowe rolki.
    Teraz prośba do was co robić, gaźnik jest seria i wyczyszczony także już nie mam pomysłu błagam help 😏

    #617293 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 316
    • Postów: 21 371

    do tego cylindra powinienneś mieć 19mm gaźnik i 22mm króciec (jeżeli masz taki miedzy gaźnikiem a blokiem). no i rolki stanowczo o równej masie a nie rozbieżne o 0,5g – to bardzo dużo.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #617295 Reply
    Czarek Kozłowski
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 2
    • Postów: 3

    Co do rolek to nie moja wina tylko fachowców z pobliskiego serwisu 😉

    #617296 Reply
    Czarek Kozłowski
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 2
    • Postów: 3

    Pomógłbyś dobrać dobry gaźnik ? 🙂

    EDIT: DELLORTO PHVA 17,5 to jest gaźnik który siedzi u mnie 😉

Wyświetla 1 wpisy z $
Odpowiedz na: Piaggio FLY 2T muł i bezradność
Twoje informacje:




Back to top button