PGO t-rex 50 sportowy cylinder

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning PGO t-rex 50 sportowy cylinder

Ten temat zawiera 1 odpowiedź, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Dziadek100 Dziadek100 6 lata, 5 miesiące temu.

Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #80276
    Zdjęcie profilowe Rebilas
    Rebilas
    Użytkownik
    • Postów: 4

    Witam! Pisze ponownie o moim PGO t-rex 50… ostatnio pisałem o blokadach i stożku. Teraz mam pytanie do prawdziwych znawców. Zepsuł mi się tłok, wyrobił się po prostu, tyle że to tylko pierścienie ale kupiłem całego tłoka bo samych nie mogłem znaleść. Przy rozbiórce okazało się że mój skuter ma stuningowany cylinder ;D Nawet o tym nie wiedziałem. Jest to cylinder 70ccm i teraz moje pytanie brzmi:
    gdzie jest blokada tego cylindra, bądź co może go blokować, gdyż z tym cylindrem skuter naprawdę powinien dobrze chodzić a na prostej jedzie może wiecęj niż 40km/h… Nie wiem jaki jest tego problem ale proszę o odpowiedzi. Dzięki, pozdrawiam.

    #80280
    Zdjęcie profilowe Dziadek100
    Dziadek100
    Użytkownik
    • Postów: 802

    Jeśli jest to cylinder 70cm3 to nie ma żadnych blokad.Pierwsze słyszę aby były jakieś blokady na cylindrze,chyba że niektóre mają kanał wylotowy o bardzo małej średnicy to powiedzmy że jest to w pewnym sensie blokada.To że skuter jedzie tylko 40km/h nie swiadczy to o tym że wina leży po stronie cylinder-tłok-pierścienie.Rzeczą istotną jest napęd skutera – wariator-sprzęgło.Rzeczą ważną jest również regulacja gażnika – dysza odpowiedniej wielkości itd.Poszukaj na tutejszym forum odpowiednie posty,jest tutaj tego od zatrzęśnienia,na pewno znajdzież odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.

Oglądasz 2 posty - 1 przez 2 (z 2 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie