Peżotowskie vs P/G
- This topic has 19 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 13 years, 11 months temu by
Anonim.
-
AutorWpisy
-
26 czerwca 2009 dnia 12:47 #238802
Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Witam.
Jakie wg. Was silniki są lepsze i wgl ? P/G czy Peżotowskie ?
Wg. mnie P/G
26 czerwca 2009 dnia 12:51 #238803Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
To zrob ankiete się dowiesz
26 czerwca 2009 dnia 12:55 #238804Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Jezdzilem tym i tym. To tak:
P/G bdb osiagi duzo części male spalanie
Pugi To moj po tunie ma takie same osiagi co byly tph seria spalanie wieksze i części mniej.26 czerwca 2009 dnia 12:57 #238805Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
P/G …
Peżotowskie są bardziej awaryjne26 czerwca 2009 dnia 13:03 #238806Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
RudY napisał:
Peżotowskie są bardziej awaryjne
Nie powiedzialbym 😉 Moze muj byl jakis ewenement ale przy przebiegu 20tys km cylinder tłumik wario i sprzeglo pierwszy raz bylo otwierane 😉
26 czerwca 2009 dnia 13:08 #238807Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
moc mają podobną choć p/g może trochę większą.
oba sprzęty są mało awaryjne (zależy jak się użytkuje i dba ,bo jak ktoś dba to i chinolem pojeździ ,a jak nie dba to zajedzie wszystko )
z częściami lepiej stoi p/g29 czerwca 2009 dnia 19:05 #238808Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Ale zaraz które ty silniki porównujesz bo ja nie wiem?? Minarelli horizontal czy vertival i do Peugeota horyzontalnego czy verticalnego??? bo to są jednak różnice…
Aha i co do wadliwości silników Peugeota nie zgodzę się kompletnie … mam już swojego 4 lata i nic się z nim jeszcze nie stało nic nie wymieniałem (pomijając części tuningowe) i nic się z nim nie dzieje chodzi jak przecinak.. seryjne pugi mają b.d.b osiągi i podejrzewam że odblokowany p/g (seria) nie miał by polotu z odblokowanym peugeot (seria) 😉 Lecz p/g są dużo bardziej podatne na tuning…. aha i żeby jeszcze potwierdzić to że pugi nie są awaryjne no mój znajomy ma też SF2 4lata i również nic a ciągle jeździ na full… moja siostra również ma SF2 i również 4 lata… i również nic a nic się nie dzieje 😛 Znowu kolega ma Vivacity ma nakręcone na nim 20tys. km i nic ❗ nic przy nim nie robił ❗
I nie piszę tego dla tego że ja mam puga to on jest The Best… po prostu osądzam po skuterach znajomych i moim :->
Pozdro ❗29 czerwca 2009 dnia 19:34 #238809Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
ja przy 19.800km dokladnie wymienialem tlok bo poprostu padl trupem pierscien pekl i caly tlok skasowal a cylinder ? wyglądał jak nowy ;d i nadal wygląda dostal tylko tloczek vertexa i dalej smiga 😀 Ale na pewno nie da się na tuningowych pugach wyprzedzic tak samo zrobione P/G. Adverion, masz racje sa bezawaryjne jeśli o nie dbasz, ale maja jedna wade, sa bardzo delikatne. A porownywal pewnie pug stojacy…
Adverion napisał:
Ale zaraz które ty silniki porównujesz bo ja nie wiem?? Minarelli horizontal czy vertival i do Peugeota horyzontalnego czy verticalnego??? bo to są jednak różnice…
Ale to jest Pezot VS. P/G a nie minarelli wiec nie rozyymiećm tego pytania ;D
29 czerwca 2009 dnia 20:48 #238810Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
aaa sorki mój błąd 😕
A więc którego peugeota porównujesz horyzontalnego czy verticalnego??? do silników p/g?? ale mówię wam seria pug vs. seria p/g p/g zostaje się w tyle na 90% 🙄29 czerwca 2009 dnia 20:53 #238811Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
A tak w ogóle Adverion, w jakich skuterach jest montowany pezot lezacy ? 😀 bo nie spotkalem się jeszcze… i jaka jest ich roznica w osiagach…. I podobno speedy I maja lepsze osiagi niz speed II ;P Ale szczerze to p/g sprawdzony silnik i jakbym mial swapa to i tak bym go wybral mimo ze juz wszystkie chyba dostepne mialem ;d
29 czerwca 2009 dnia 22:03 #238812Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Danielson napisał:
A tak w ogóle Adverion, w jakich skuterach jest montowany pezot lezacy ? 😀 bo nie spotkalem się jeszcze…
ja tez nie wiec o co ci chodzić??xD a ja miałem piaggio zip i chodziło elegancko bez zadnych napraw przez jakieś 5-6 lat pozniej sprzedałem a peugeot by zapewne juz padł po tym co widzę jak kolesię koło mnie jezdza
29 czerwca 2009 dnia 22:13 #238813Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Tez mialem piaggio i przy moim jezdzeniu kazdy pada ;P
gmax napisał:
a tez nie wiec o co ci chodzić??xD
mi czy adverionowi ?? Mu chodzi o to czy w porownaniu jest silnik pezotowski lezacy czy stojacy (cylinder) a mi ze w jakich montowali lezace 😉
29 czerwca 2009 dnia 22:44 #238814Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
ja wam powiem tak , peugeoty są bardzo mocne w serii ale za to mniej podatne na tuning niż p/g , a przez to że są tak wyżyłowane to seryjne cylki trzymają ok 20 tys km , ja jakimś cudem miałem wyjeżdżone 22 tys i myślę ze jeszcze z 2 tyś by potrzymał ale wymieniłem na malossi sporta 😀 a jeżeli chodzi o awaryjność , to widać że nikt nigdy nie zaglądał pod kapę , nawet seryjny pasek peugeota był i zablokowany wydech 😀
29 czerwca 2009 dnia 22:50 #238815Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Leżące mają nowe Peugeoty np. Speedfight3 są to niby nowsze lepsze silniki mocniejsze od tych co mają SF2 czyli pionowych o 0,5KM albo i więcej… i jest to niby nowy silnik Peugeota… blablabla… ten silnik był od zawsze w JetForce C-tech… bo TSDI ma już trochę inny ale też leżący… więc JetForce ma go od zawsze ten silnik a jak wyszedł SF3 i w nich zaczęto montować te silniki to nagle rozeszły się plotki że jest to nowy silnik Peugeota.. a przecież siedzi on już w JetForce od 2003 r 😛
wniosek jest taki że te leżące silnik peugeot są lepsze i mocniejsze…29 czerwca 2009 dnia 22:53 #238816Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Dobra dzieki za info bo nie wiedzialem o tym 😉 Ale nie wiadomo jak naprawde czy lepsze czy nie… Wiecej norm spalania i halasu muszę spelniac niz te np z 96-> 😉
29 czerwca 2009 dnia 22:56 #238817Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
lepsze bo na seri i SF2 seria to brałem aż brzęczało.. a awaryjności przez 4lata mam zero.. dodam do tego że ja nie umiem jeździć wolno 😛 praktycznie non stop full
i nic się nie stało w nim jeszcze …
1 lipca 2009 dnia 15:36 #238818Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
to czy leżący czy stojący nie ma wpływu na moc bo co ta różnica jakiej pozycji pracuje wał , jakość wykonania jest zapewne taka sama, jedyne (może wydac się wam śmieszne) to to że leżący jest lepszy na deszcz , bo jak dostanie się woda to filtra przy stojącym to zacznie się dławić
1 lipca 2009 dnia 17:32 #238819Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Hehe ale te leżące puga są lepsze bo są mocniejsze o 0,5 KM od tych stojących 😛 😉 0,5KM lub troszkę więcej 🙂
4 lipca 2009 dnia 11:33 #238820Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
no może peugeot się bardziej postarał, i są one mocnijesze ale z tego co wiem jest mały wybór wydechów , chyba nawet z tobą Adverion gadałem na ten temat kiedyś 😀
4 lipca 2009 dnia 12:49 #238821Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
no kurcze właśnie nie ma za dużo wydechów :-/ Ale może jak wyszedł już ten SF3 to coś zrobią więcej wydechów do tych silników ❓ kto wie …
Heh no ale laser na całe szczęście jest, jest też Polini Evolution 😛 -
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.