Peżotowskie vs P/G

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #238802 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Witam.

    Jakie wg. Was silniki są lepsze i wgl ? P/G czy Peżotowskie ?

    Wg. mnie P/G

    #238803 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    To zrob ankiete się dowiesz

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #238804 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Jezdzilem tym i tym. To tak:
    P/G bdb osiagi duzo części male spalanie
    Pugi To moj po tunie ma takie same osiagi co byly tph seria spalanie wieksze i części mniej.

    #238805 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    P/G …
    Peżotowskie są bardziej awaryjne

    #238806 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    RudY napisał:

    Peżotowskie są bardziej awaryjne

    Nie powiedzialbym 😉 Moze muj byl jakis ewenement ale przy przebiegu 20tys km cylinder tłumik wario i sprzeglo pierwszy raz bylo otwierane 😉

    #238807 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    moc mają podobną choć p/g może trochę większą.
    oba sprzęty są mało awaryjne (zależy jak się użytkuje i dba ,bo jak ktoś dba to i chinolem pojeździ ,a jak nie dba to zajedzie wszystko )
    z częściami lepiej stoi p/g

    #238808 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Ale zaraz które ty silniki porównujesz bo ja nie wiem?? Minarelli horizontal czy vertival i do Peugeota horyzontalnego czy verticalnego??? bo to są jednak różnice…
    Aha i co do wadliwości silników Peugeota nie zgodzę się kompletnie … mam już swojego 4 lata i nic się z nim jeszcze nie stało nic nie wymieniałem (pomijając części tuningowe) i nic się z nim nie dzieje chodzi jak przecinak.. seryjne pugi mają b.d.b osiągi i podejrzewam że odblokowany p/g (seria) nie miał by polotu z odblokowanym peugeot (seria) 😉 Lecz p/g są dużo bardziej podatne na tuning…. aha i żeby jeszcze potwierdzić to że pugi nie są awaryjne no mój znajomy ma też SF2 4lata i również nic a ciągle jeździ na full… moja siostra również ma SF2 i również 4 lata… i również nic a nic się nie dzieje 😛 Znowu kolega ma Vivacity ma nakręcone na nim 20tys. km i nic ❗ nic przy nim nie robił ❗
    I nie piszę tego dla tego że ja mam puga to on jest The Best… po prostu osądzam po skuterach znajomych i moim :->
    Pozdro ❗

    #238809 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    ja przy 19.800km dokladnie wymienialem tlok bo poprostu padl trupem pierscien pekl i caly tlok skasowal a cylinder ? wyglądał jak nowy ;d i nadal wygląda dostal tylko tloczek vertexa i dalej smiga 😀 Ale na pewno nie da się na tuningowych pugach wyprzedzic tak samo zrobione P/G. Adverion, masz racje sa bezawaryjne jeśli o nie dbasz, ale maja jedna wade, sa bardzo delikatne. A porownywal pewnie pug stojacy…

    Adverion napisał:

    Ale zaraz które ty silniki porównujesz bo ja nie wiem?? Minarelli horizontal czy vertival i do Peugeota horyzontalnego czy verticalnego??? bo to są jednak różnice…

    Ale to jest Pezot VS. P/G a nie minarelli wiec nie rozyymiećm tego pytania ;D

    #238810 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    aaa sorki mój błąd 😕
    A więc którego peugeota porównujesz horyzontalnego czy verticalnego??? do silników p/g?? ale mówię wam seria pug vs. seria p/g p/g zostaje się w tyle na 90% 🙄

    #238811 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    A tak w ogóle Adverion, w jakich skuterach jest montowany pezot lezacy ? 😀 bo nie spotkalem się jeszcze… i jaka jest ich roznica w osiagach…. I podobno speedy I maja lepsze osiagi niz speed II ;P Ale szczerze to p/g sprawdzony silnik i jakbym mial swapa to i tak bym go wybral mimo ze juz wszystkie chyba dostepne mialem ;d

    #238812 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Danielson napisał:

    A tak w ogóle Adverion, w jakich skuterach jest montowany pezot lezacy ? 😀 bo nie spotkalem się jeszcze…

    ja tez nie wiec o co ci chodzić??xD a ja miałem piaggio zip i chodziło elegancko bez zadnych napraw przez jakieś 5-6 lat pozniej sprzedałem a peugeot by zapewne juz padł po tym co widzę jak kolesię koło mnie jezdza

    #238813 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Tez mialem piaggio i przy moim jezdzeniu kazdy pada ;P

    gmax napisał:

    a tez nie wiec o co ci chodzić??xD

    mi czy adverionowi ?? Mu chodzi o to czy w porownaniu jest silnik pezotowski lezacy czy stojacy (cylinder) a mi ze w jakich montowali lezace 😉

    #238814 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    ja wam powiem tak , peugeoty są bardzo mocne w serii ale za to mniej podatne na tuning niż p/g , a przez to że są tak wyżyłowane to seryjne cylki trzymają ok 20 tys km , ja jakimś cudem miałem wyjeżdżone 22 tys i myślę ze jeszcze z 2 tyś by potrzymał ale wymieniłem na malossi sporta 😀 a jeżeli chodzi o awaryjność , to widać że nikt nigdy nie zaglądał pod kapę , nawet seryjny pasek peugeota był i zablokowany wydech 😀

    #238815 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Leżące mają nowe Peugeoty np. Speedfight3 są to niby nowsze lepsze silniki mocniejsze od tych co mają SF2 czyli pionowych o 0,5KM albo i więcej… i jest to niby nowy silnik Peugeota… blablabla… ten silnik był od zawsze w JetForce C-tech… bo TSDI ma już trochę inny ale też leżący… więc JetForce ma go od zawsze ten silnik a jak wyszedł SF3 i w nich zaczęto montować te silniki to nagle rozeszły się plotki że jest to nowy silnik Peugeota.. a przecież siedzi on już w JetForce od 2003 r 😛
    wniosek jest taki że te leżące silnik peugeot są lepsze i mocniejsze…

    #238816 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Dobra dzieki za info bo nie wiedzialem o tym 😉 Ale nie wiadomo jak naprawde czy lepsze czy nie… Wiecej norm spalania i halasu muszę spelniac niz te np z 96-> 😉

    #238817 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    lepsze bo na seri i SF2 seria to brałem aż brzęczało.. a awaryjności przez 4lata mam zero.. dodam do tego że ja nie umiem jeździć wolno 😛 praktycznie non stop full :mrgreen: i nic się nie stało w nim jeszcze …

    #238818 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    to czy leżący czy stojący nie ma wpływu na moc bo co ta różnica jakiej pozycji pracuje wał , jakość wykonania jest zapewne taka sama, jedyne (może wydac się wam śmieszne) to to że leżący jest lepszy na deszcz , bo jak dostanie się woda to filtra przy stojącym to zacznie się dławić

    #238819 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Hehe ale te leżące puga są lepsze bo są mocniejsze o 0,5 KM od tych stojących 😛 😉 0,5KM lub troszkę więcej 🙂

    #238820 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    no może peugeot się bardziej postarał, i są one mocnijesze ale z tego co wiem jest mały wybór wydechów , chyba nawet z tobą Adverion gadałem na ten temat kiedyś 😀

    #238821 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    no kurcze właśnie nie ma za dużo wydechów :-/ Ale może jak wyszedł już ten SF3 to coś zrobią więcej wydechów do tych silników ❓ kto wie …
    Heh no ale laser na całe szczęście jest, jest też Polini Evolution 😛

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Peżotowskie vs P/G
Twoje informacje:




Back to top button