Peugot jet force

Wyświetla 31 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #639611
    Rider
    Uczestnik
    • Postów: 391

    No chyba że głowica pękła …😉

    #639612
    Kiler
    Uczestnik
    • Postów: 252

    Niee głowica raczej nie pękła tylko jest problem bo nigdy nie rozbierałem żadnego silnika i w jet’cie jest dosyć trudne dojście do silnika i nie wiem czy sobie poradzę.A i nie mam tego klucza.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #639618
    Czaki
    Uczestnik
    • Postów: 367

    No to kup klucz. Ja specjalnie pneumat kupowałem żeby sobie zrobić napęd. Bo nie będę oddawał paprokom na serwis bo aż strach co odbierzesz. Jak osłony pościągasz to będziesz miał dobry dostęp.

    #639623
    Rider
    Uczestnik
    • Postów: 391

    To prawda . Owszem są ludzie co robią naprawdę porządnie i tacy co nie koniecznie . Spróbuj sam , zobaczysz jaka frajda składać silnik 😉

    #639624
    Kiler
    Uczestnik
    • Postów: 252

    Kurde.. drogie te klucze są popytam znajomych czy nie mają przypadkiem.Te będą ok ? https://motor-x.pl/uszczelki-cylindra-oryginalnego-tec-peugeot-lezacy-lc,p.html Zastanawiałem się też nad cylindrem i wydechem,ale to dopiero jak rozbiore silnik w jakim będzie stanie i wgl.Zapomniał bym jeszcze modelu wam nie podałem jest to Jet chyba z 2006r. na ramie VGA A1AAAA na kołach 13

    #639664
    Kiler
    Uczestnik
    • Postów: 252

    Prosiłbym o szybką odpowiedź,bo nie wiem czy te uszczelki będą pasować do oryginalnego cylindra a jutro mam zamiar rozbierać silnik.

    #639671
    Rider
    Uczestnik
    • Postów: 391

    Kolego w linku pisze że to uczczelki cylindra . Tobie potrzebna uszczelka głowicy 😉

    #639680
    Kiler
    Uczestnik
    • Postów: 252

    Ale tam jest też uszczelka pod głowicę bo to jest zestaw… tylko,że to jest firma pod cylinder ich marki i pytam czy będzie pasował pod serie.

    #639706
    Kiler
    Uczestnik
    • Postów: 252

    A jednak winowajcą okazała się uszczelka pod cylindrem a pod głowicą uszczelka w stanie nienaruszonym praktycznie.Ojciec kazał dać sylikonem lekko pod uszczelkę pod głowicę lecz nie wiem czy to dobre rozwiązanie.I zauważyłem że pierścienie na tłoku są tak jakby „luźne” czy to tak ma być czy te pierścienie się ścisną w cylindrze czy jak.Ale ja myślę,że pierścienie są w bardzo dobrym stanie bo nie kopcił na biało tylko lekko bo wiadomo to jest 2t.Napiszcie co o tym sądzicie.

    #639708
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 911

    uszczelki pod głowice sa jednorazowe

    #639709
    Kiler
    Uczestnik
    • Postów: 252

    Aha… dużo uzyskałem z tej odpowiedzi..

    #639713
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 911

    coś tam uzyskałes.
    ja proponuje pogooglac i poczytać o luzie na zamkach pierścieni w 2T, co to jest, po co jest i jaki ma być.

    #639717
    Kiler
    Uczestnik
    • Postów: 252

    No dobra a co sądzisz o sylikonie ? chodzi o cienkiej warstwie na uszczelce i pod uszczelką

    #639725
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 911

    świetny jest to uszczelnienia zlewu lub brzegu wanny przy kafelkach.

    #639771
    Kiler
    Uczestnik
    • Postów: 252
    #639772
    Rider
    Uczestnik
    • Postów: 391

    Tłok jest przytarty 😕

    #639773
    Kiler
    Uczestnik
    • Postów: 252

    Niemożliwe cylinder gładki, a na którym zdj i czy dużo straci na mocy przez to ?

    #639780
    Rider
    Uczestnik
    • Postów: 391

    Kolego popatrza na tłok i zobacz . Jest przytarty jak nic. Czy dużo mocy na tym tracisz ? Dość sporo 😕

    #639782
    Kiler
    Uczestnik
    • Postów: 252

    mhm szkoda ale jeszcze na nim będę jeździć aż się rozpadnie 😛 A jaki polecicie do niego wydech? otrzymałem propozycję od znajomego że leovince zx najlepszy bd do niego

Wyświetla 31 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button