Peugeot, Honda, Yamaha, Kymco.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #140502 Reply
    maxcoy
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 4
    • Postów: 5

    Witam mam dylemat który skuter wybrać proszę o podpowiedzi:
    Peugeot-vivacity
    Yamaha-neo’s
    Honda-? Nie wiem prosze o podpowiedz
    Kymco-agility
    Najlepiej 4 T
    Za pomoc z góry dziękuję.

    #140503 Reply
    Padalec
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 886
    • Postów: 887

    Wybierz ten który Ci się podoba.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #140504 Reply
    ziom_sony
    Użytkownik
    • 19
    • Postów: 231
    • Postów: 250

    Ja bym wybrał yamahe aerox, lepiej wziąść 2t, będzie zrywniejszy

    #140506 Reply
    maxcoy
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 4
    • Postów: 5

    Tylko 4T mnie interesuję

    #140507 Reply
    kuba90876
    Użytkownik
    • 30
    • Postów: 1 073
    • Postów: 1 103

    A jeszcze powiedz czy interesuje cię nowy czy używany?

    #140514 Reply
    maxcoy
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 4
    • Postów: 5

    Używany

    #140516 Reply
    benekpe
    Użytkownik
    • 11
    • Postów: 1 609
    • Postów: 1 620

    Honda Vision – nowoczesny, oszczędny wydajny silnik na wtrysku.

    #140525 Reply
    Dziadek100
    Użytkownik
    • 31
    • Postów: 771
    • Postów: 802

    benekpe napisał:

    Honda Vision – nowoczesny, oszczędny wydajny silnik na wtrysku.

    Ma jedną wadę,nie da się go odblokować i z tego powodu jest wolny jak żółw :).Czytałem że można wymienić wariator na inny i wtedy jedzie ciut szybciej,ale praktycznie nadal będzie to najwolniejszy skuter z wszystkich które podałeś.Jeśli chcesz jeżdzić zgodnie z obowiązującymi przepisami i nie interesuje Cię /”tuning”/ to Honda będzie dobrym wyborem,jeśli zależy Ci aby jeżdzić szybciej niż 45km/h to wybierz inny.

    #140536 Reply
    lemonek
    Użytkownik
    • 20
    • Postów: 246
    • Postów: 266

    Polecałbym Honde sfx(sam taka posiadam) bo (procz mojego niepotrzebnego rycia i nauki budowy skutera) mimo tego iz jest to 2t jest zrywny,bezawaryjny,pojemny (jesli dorobisz podstawe pod kufer) i chodzi bez zarzutu.

    #140537 Reply
    lemonek
    Użytkownik
    • 20
    • Postów: 246
    • Postów: 266

    No i zapomniałem dodac,ze silnik jest tu nie do zajechania… Mam swoja Honde na pelnym oryginalnym napedzie i zbiera sie milutko..
    Choc teraz nabylem Gilere Runner ,to i tak typowo do miasta mam Honde.
    No i czesci mimo ,ze oryginalne to nie drogie.

    #140538 Reply
    benekpe
    Użytkownik
    • 11
    • Postów: 1 609
    • Postów: 1 620

    Honda Vision, jak każdy skuter jest podatna do tuningu. Można założyć dedykowany cylinder 80ccm, wgrać nową mapę wtrysku itd. Praktycznie skuter jak każdy inny, jednak układ paliwowy w oparciu o wtrysk. Tuninguje się jak każde motorki na wtrysku.

    #140548 Reply
    Dziadek100
    Użytkownik
    • 31
    • Postów: 771
    • Postów: 802

    benekpe napisał:

    Honda Vision, jak każdy skuter jest podatna do tuningu. Można założyć dedykowany cylinder 80ccm, wgrać nową mapę wtrysku itd. Praktycznie skuter jak każdy inny, jednak układ paliwowy w oparciu o wtrysk. Tuninguje się jak każde motorki na wtrysku.

    Benek teoria teorią,a praktyka sobie.Nie interesowałem się tym tematem ale osobiście wątpię aby w Polsce ktoś zajmował się wgrywaniem mapy wtrysku do skutera Honda Vision.

    #140552 Reply
    benekpe
    Użytkownik
    • 11
    • Postów: 1 609
    • Postów: 1 620

    Podejrzewam, że autoryzowany serwis za kilka stówek zrobił by to.
    Z drugiej strony, nie brak prawdziwych magików, którzy siedzą w tej branży i się wyspecjalizowali w elektronice motocyklowej. Nowe motocykle tak można podrasować odpowiednimi programami, zdefiniować indywidualne preferencje mocy silnika itp. Mam kilku kolegów, którzy ścigają się na torze i coś ciągle zmieniają w programie w motorku.
    Myślę, że odpowiedni człowiek, z odpowiednim motocyklowym komputerem może zdziałać cuda. W takich nowoczesnych konstrukcjach wszystko opiera się już o elektronikę.
    Zainteresowani powinni drążyć temat, czytać fora tematyczne, albo fora maniaków tego modelu.

    #140588 Reply
    maxcoy
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 4
    • Postów: 5

    Nie zależy mi na tuningu ani na szybkości tak jak pisałem interesuję mnie 4T wiec bardziej mi zależy na trwałości skuterka i na ekonomi spalania ma mnie zawieść z punktu A do B.Wiec pytanie moje skuter chcę kupić uzywany jestem za granicą wiec mam możliwość ściągnięcia sobie 1sztuki do polski .JESZCZE RAZ INTERESUJE MNIE TRWALOSC I EKONOMIA SPALANIA.PROSZE O KONKRETY 🙂

    #140589 Reply
    Jaro
    Użytkownik
    • 10
    • Postów: 53
    • Postów: 63

    witam moze z kymco new dink 50 4t jest to duzy i wygodny skuter posiada bardzo pojemny schowek pod kanapa fajnie zestrojone zawieszenie spalanie w granicach 2l posiadam taki model 9tys km bez awari osiagi fabryczne okolo 65km/h no i serwis kazda czesc mozna kupic bez problemu.

    #140595 Reply
    benekpe
    Użytkownik
    • 11
    • Postów: 1 609
    • Postów: 1 620

    New dink 50 4t – to bardzo dobry wybór!

    #140793 Reply
    maxcoy
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 4
    • Postów: 5

    Dziękuję za podpowiedzi pozdrawiam wszystkich.
    Jak kupię skuterek to sie pochwale.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Peugeot, Honda, Yamaha, Kymco.
Twoje informacje:




Back to top button