Peugeot Zenith pytanie

Witam posiadam skuter Peugeot Zenith 96r. i chcialbym wstawic do niego cylinder 70ccm np. Polini to czy musze do niego zmieniac wal na wzmacniany czy seria wytrzyma? Z gory dzieki za odp.

ps. Sory za bledy ale nie mam polskich znakow w laptopie

Raczej ci seria nie wytrzyma, tymbardziek, że z 96r.

on ma dopiero 8000km przejechane

Teoretycznie do klasy cylka "Sport" nie trzeba dawać wału, ale jeśli wyższej klasy, to wypadałoby.Ja bym sie nie bawił w wymiane łożysk, albo wal z łożyskami, albo nic :) A w ogóle ten przebieg jest jakiś hmm za mały na ten rok no chyba że od nowości masz :mrgreen: Pamiętaj że do 70ccm jeszcze kilka rzeczy trzeba.

popredni wlasciciel malo nim jezdzil dlatego taki przebieg a kupywalem od zaufanej osoby...... hmmm to jednak bym musial wal z lozyskami kupic ,a jezeli mozna spytac jaki w miare tani kupic cylinder klasy sport + wal jakiejs renomowanej firmy bo nie chce niewiadomo ile wydac na to i niewiem czy mi sie oplaca czy lepiej na poczatek kupic wydech

Jeśli dasz cylek większy to i tak czy siak musisz dać wydech, wario, dyszę lub gaźnik, nowy filt lub wkład i sprężyny do regulacji.Wał się powyżej Sport niby daje, ale ja bym nie ryzykował.Jak dasz sam cylek 70ccm bez niczego to będzie ledwo jechał.Kup wydech np. Yasuni lub Laser i do tego wariator Hebo, Malossi lub Polini + sprężyna centralna i rolki nowe i z ok 75 (bo zapewne tyle jedzie) będzie jechał ok.90 :mrgreen: Jeszcze byś mógł zrobić porting silnika, ale to już dość skomplikowane (tak jakoś zawsze dla porządku o tym wspominam)

Opłaca się tyle wkładać na 14-letniej budy?

nie nie oplaca sie lepiej wlozyc tyle kasy do chinczyka a zreszta niewazne........ i tak narazie nie mam tyle kasy zeby tyle czesci kupywac na poczatek kupie do niego wydech Yasuni lub Stage 6 a potem jak bedzie kasa to wario i sprzeglo bo teraz to przemyslalem i wydawanie na cylinder z walem ok 700zl to mi sie nie oplaca na poczatek pomysle o tym dopiero potem a w porting sie zawsze mozna pobawic :D Aha jeszcze jedno czy to prawda ze jesli sie zmieni cewke zaplonowa od jakiegos duzego motocyklu np. Ducati to czy to niby poprawia osiagi skutera?? Kuzyn mi to mowil ale niewiem czy to prawda pzdr :)

Odświeżam

Z cewką to raczej nikt tak nie kombinował, co najwyżej możesz dać "sportową", która podobno ułatwia odpalanie i ciut lepiej na obroty wchodzi.

e to lipa jednak nie opłaca się z cewką kombinować :P

M4Ti, zadałem Ci proste pytanie, a chyba odpowiedź sprawiła Ci trudność...
Po za tym, dlaczego dyskryminujesz Chińskie sprzęty jeśli chodzi o tuning?

NIe dyskryminuje ich tylko uważam że chyba nie ma różnicy czy to jest starszy skuter czy nowszy chyba do każdego opłaca się coś włożyć jeśli się ma na to fundusze, bo według Ciebie to chyba powinienem kupić nowy skuter bo starszy to już tylko na złom się nadaje, a chyba wcale tak nie jest zresztą ja bym chyba zbankrutował jak bym tak robił ;D

Ja Ci nie mówię co masz robić, tylko wyrażam swoje wątpliwości, nad inwestycjami, które wielokrotnie mogą przewyższyć wartość skutera.
Jak myślisz, ile sezonów pojeżdzisz tym skuterem jeszcze?
Każdy robi jak uważa, a forum jest po to aby każdy mógł powiedziec o myśli o danym pomyśle.

"NIe dyskryminuje ich tylko uważam że chyba nie ma różnicy czy to jest starszy skuter czy nowszy chyba do każdego opłaca się coś włożyć jeśli się ma na to fundusze," zacznijmy od tego, że tuning sam w sobie się nie opłaca, jeżeli chcemy to przeliczyć na kasę, no chyba że coś sam przerobisz :D Ja bym wsadził wydech i może jeszcze wario + regulacja i tyle, ścigacza z niego nie zrobisz :D

No ok rozumiem Ciebie qazwsxedc a a propo Vezyra wiem że z niego rakiety nie zrobię i nawet szkoda na to kasy tylko chcę by trochę się poprawiły jego osiągi i chyba tak zrobię że najpierw wydech potem wario i na końcu sprzęgło ( aha a propos sprzęgła to mam pytanie jeżeli dzwon jest już przebarwiony na taki tęczawy kolor to znaczy że coś już ze sprzęgłem nie tak czy to dzwon trzeba wymienić?) i to chyba na tyle mojego tuningu, na mój skuter i tak nie narzekam ponieważ pomimo wieku sprawuje się rewelacyjnie i jak narazie praktycznie jest bezawaryjny a na dzień dzisiejszy ma już przejechane 9567km xD

Jeśli przebarwione, to do wymiany albo dzwon albo sprzęgło, albo to i to :D Ale Ty piszesz, że i tak zmienisz, więc lataj na tym.A i jak chcesz nowe sprzęgło, to z dzwonem od razu najlepiej.

No to spoko dzięki za poradę :D

siemka. . mam powazne pytanie ;p mam peugeota zenitha robionego na typewego streeta. . wiec bardzo niskie przednie zawieszenie, chciałbym to zmienic poniewaz czesto wyjezdzam w jakis teren i po dziurach jezdze niestety. . jezeli chciałbym tam wrzucic wyzsze zawieszenie, to od czego by pasowało? słyszałem ze podobno od peugeota vivacity, ale chciałbym sie upewnic. .

pozatym dostałem od kumpla sportowy wydech LEO VINCE TT, ktory miał on w piaggio. . i intensywnie zastanawiam sie czy spasuje mi do peugeota. . co wy na to? jest jakas nadzieja zeby cos z tym robic?