Peugeot Vivacity - problem z gaźnikiem czy nie ?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #69122
    bladex3
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Witam!
    Mam problem ze swoim w/w skuterem.
    Otóż chodzi mi o to że skuter jednego dnia odpali a drugiego już trzeba się męczyć z 10 min żeby odpalil. Od czego to się ma? Wiem że gaźnik jest rozkręcony czy to wina gaźnika?

    I jeszcze jedno pytanie czy w skuterach 2t podawanie oleju pompką mechaniczną reguluje się w gaźniku? Bo na pompce nic niema.

    #69125
    rkos
    Użytkownik
    • Postów: 677

    sprawdź SSANIE oraz pompke paliwa/filter.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #69126
    bladex3
    Użytkownik
    • Postów: 24

    czy jeśli na filtrze nie mam obudowy tej gąbki to może być przyczyna ?

    #69145
    rkos
    Użytkownik
    • Postów: 677

    może być, gąbka powinna tam byc tak mi się wydaje 😛

    #69163
    bladex3
    Użytkownik
    • Postów: 24

    gąbka jest bo to jest ten filtr, ale nie mam zewnętrznej obudowy 😀
    Czyli jest odkryta

    #69169
    rkos
    Użytkownik
    • Postów: 677

    Mój po zdjęciu pokrywy filtra w ogóle nie ruszy bo się dławi zbyt dużą ilością powieetrza ,tak mi sie wydaje

    #69194
    bladex3
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Okey jeden problem rozwiązany. Dalsze pytania:
    Grafika mojego gaźnika:http://www.picshot.pl/public/view/159756
    Kolor niebieski – sterowanie obrotów
    Kolor Czerowny – (nie wiem) spuszcza sie paliwo
    Kolor Fioletowy – ostatnio tym się bawiłem, śruba ma wcięcie jedno a tak to jest okrągła ze spłaszczonym jednym bokiem
    Pomarańczowa strzałka – przewód oleju

    Proszę o wyjaśnienie mi tego czego niewiem.
    Z gory dziekuje i Pozdrawiam

    #69291
    rkos
    Użytkownik
    • Postów: 677

    Kolor fioletowy – regulacja mieszanki

    #69330
    bladex3
    Użytkownik
    • Postów: 24

    jak to można teraz wyregulować ?

    #69351
    rkos
    Użytkownik
    • Postów: 677
    #77561
    bladex3
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Trochę odświeże wątek.
    Otóż gaźnik wyczyszczony, iglica, niskie obroty i mieszanka wyregulowane. Filterek okey. A skuter dalej odpala tylko z „wiertarki” ;[

    Sprawdzałem ssanie – wizualnie okey. a technicznie nie wiem zabardzo jak sprawdzić.

    #77562
    bladex3
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Jeszcze dodam że po podłączeniu bezpośrednio ssania pod aku nie reaguje.

    #77571
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    bladex3 napisał:

    Jeszcze dodam że po podłączeniu bezpośrednio ssania pod aku nie reaguje.

    Mierzyłeś dokładnie czy igła nie wysunęła się ? Jeśli nie to podłącz to jeszcze raz bezpośrednio pod akumulator ( biegunowość obojętna ) i zmierz długość wystającej igły i zostaw na 5 minut po czym znów zmierz czy igła nie wysunęła się o kilka mm. Jeśli się wysunęła to ssanie jest sprawne.

    #77774
    bladex3
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Witajcie ponownie.
    Kapuchon mam ssanie podłączone bezpośrednio do aku i nic się z nim nie dzieje, da się ję tylko wepchać do środka tzn tak jakby ono było cały czas wysunięte. – Przynajmniej tak mi się wydaje. Uszkodzone ?

    #77775
    rkos
    Użytkownik
    • Postów: 677

    Ssanie działa tak:

    Jak wyłączasz skuter załącza się żeby skuter na zimnym właśnie go używał i zasysał mieszankę. A gdy skuter chodzi to się wyłacza.

    Czyli po podłączeniu do aku powinna wysunac sie igliczka o 4-5 mm w ciagu okolo 5 min ( zazwyczaj wczesniej)
    najlepiej poloz kolo linijki i obserwuj:)

    #77780
    bladex3
    Użytkownik
    • Postów: 24

    Zrobiłem tak samo. Podłączyłem pod zasilacz do ładowania aku i ssanie ani drgnie. Jest jakiś inny sposób aby sprawdzić to ssanie ? Czy skuter nie odpala mi z tego powodu ?

    #78542
    bladex3
    Użytkownik
    • Postów: 24

    A więc tak:
    *Gaźnik wymieniony na – Gaźnik Arreche 17,5 (iglica środek)
    mieszanka 1.5 obrotu i wyciekal mi olej z cylindra bo mialem nie uszczelniony wydech
    niskie obroty na maksa wkręcone inaczej chodził jak czołg i sąsiadów z domu wywalał.
    *Ssanie wymienione.
    Skuter dalej pali po dłuższym czasie kręcenia tylko wiertarką

    PS: Uszczelniłem wydech bo miałem lekką szczeline, lecz skończyło mi się paliwo jutro pojade kupie i zobacze czy przyniosło jakiś efekt uszczelnienie. Jak myślicie to może być tego wina ?

    PS 2: Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz. Kiedy odpalilem i zgasilem skuter i wyjęłem filter to leciał z gaźnika dym od strony filtra. Normalne ? Jesli nie to co jest nie tak.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button