Peugeot Vivacity 2T gaśnie

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #158789
    ziom_sony
    Użytkownik
    • 19
    • 250Postów:

    Witajcie. Kolega przyprowadził mi peugeota vivacity, aby pomóc mu w naprawie. problem polega na tym że tak jak na filmiku który załączam, skuter chodzi przez minutę , po czym jakby dławi się i gaśnie. W czym może być problem ? Patrzyłem świece, była lekko mokra, wyczyściliśmy i po paru próbach odpalania dalej to samo. Próbowałem regulować gaźnik, ale za bardzo na 2t się nie znam więc proszę o pomoc. Wyczyściłem także filtr powietrza. Dodam że wcześniej miał problemy z gaźnikiem i znów mu się to przydażyło. Prosze o pomoc.

    FILM http://www.youtube.com/watch?v=jz9rnTKoN9g&feature=youtu.be

    #158792
    ziom_sony
    Użytkownik
    • 19
    • 250Postów:

    PROSZĘ O POMOC

    #158806
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    A jaki jest symbol założonej świecy?

    #158832
    ziom_sony
    Użytkownik
    • 19
    • 250Postów:

    Swieca wygląda tak (model też widać ) :

    http://pokazywarka.pl/g9tyhw/

    #158840
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Od razu widac, że jest za dużo paliwa w mieszance. Świeca powinna mieć kolor brazowy, a nie czarny.

    Moje rady:

    -wyczysć dokładnie i porządnie filtr powietrza lub go wymień,
    -iglicę ustaw na środkowym zabku,
    -sprawdź jaka dysza jest włożona (optymalna do serii to około 70 – 75),
    -jesli świeca nadal będzie tak wyglądać to zuboż lekko (1/4 obrotu) śrubę mieszanki w gaźniku.

    Daj znać jak Ci poszło.

    Acha – i jeszcze jedno – do prawidłowego zabarwienia elektrod trzeba przejechać 10 – 15 km jednym ciągiem, mozliwie bez pracy na wolnych obrotach. I najważniejszy jest kolor elektrod właśnie, a kolor trzpienia mówi ewentualnie o prawidłowej (lub nie) ciepłocie świecy.

    #158896
    ziom_sony
    Użytkownik
    • 19
    • 250Postów:

    Dobra, powiedz mi jeszce jak ustawić gaźnik 2T taki jak w tym skuterze, bo nie miałem skutera 2T . Próbowałem regulować ale dalej to samo.
    Co do tego skutera to straszna ciasnota żeby się do czegoś dostać :/

    Swoją drogą gdzie w nim mogą być blokady ? Bo kolega chciał go też odblokować, a w tych peugeotach to nie wiem gdzie blokady…

    #158905
    bartek86
    Użytkownik
    • 3
    • 77Postów:

    ziom_sony napisał:

    Dobra, powiedz mi jeszce jak ustawić gaźnik 2T taki jak w tym skuterze, bo nie miałem skutera 2T . Próbowałem regulować ale dalej to samo.
    Co do tego skutera to straszna ciasnota żeby się do czegoś dostać :/
    Swoją drogą gdzie w nim mogą być blokady ? Bo kolega chciał go też odblokować, a w tych peugeotach to nie wiem gdzie blokady…

    sa dwie blokady jedna na wydechu na kolanku zawirowacz spalin obciac go trzeba i zaspawac daje plus 10 na h i do wariatora jest przykrecona taka jakby obrecz na 3 sruby od strony wkladania rolek trzeba to wywalic i tyle i powinien leciec ponad 80 jak ma dobry cylek

    #158919
    ziom_sony
    Użytkownik
    • 19
    • 250Postów:

    zawirowywacz zaspawany już był 🙂 a co do reszty moich pytań ?

    #158934
    bartek86
    Użytkownik
    • 3
    • 77Postów:

    to sprawdz ten wariator a jaka predkosc osiaga obecnie

    #158954
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Może moduł być blokowany.

    Ja u siebie reguluję tak, że wkrecam do oporu śrubę mieszanki i wykrecam mniej więcej 1 i 1/4 obrotu i potem ewentualnie doregulowywuję. Nie wiem jak jest w Peugeocie. Myślę, że podobnie. Wykręcaj aż przestanie gasnąć.

    #158959
    ziom_sony
    Użytkownik
    • 19
    • 250Postów:

    Kisiu daj fotkę jeśli możesz. W tym jest jakaś śrubka wyżej a na niej sprężynka (domyślam się że to wolne obroyty ? ) i druga niżej ( to chyba mieszanka ? ) . Prosze o fotkę

    #158960
    bartek86
    Użytkownik
    • 3
    • 77Postów:

    tak jak piszesz ta od mieszanki taka nacieta jest

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button