PEUGEOT V-CLIC 4T nie odpala

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery PEUGEOT V-CLIC 4T nie odpala

Ten temat zawiera 3 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Szumek811 Szumek811 1 lat temu.

Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #674005 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Aleksander
    Aleksander
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Witam,

    Dostałem od znajomego skuter pod warunkiem, że go odpalę. Właściwie bardziej traktuję to jako wyzwanie, gdyż w dniu dzisiejszym próbowałem skuter odpalić i nic… Skuter ma przejechane około 3000km i po ściągnięciu osłon widać, że jest praktycznie nowy. Akumulator był do wymiany po wymianie widać, że skuter kręci idealnie ale nic to nie pomogło, Paliwo dochodzi, gdyż w czasie kręcenia widać po filtrze, że zasysa. Jednak mam wrażenie jakby paliwo nie do końca spływało do komory wlewowej, czy macie jakieś sugestię jak dokonać diagnozy? Odkręciłem gaźnik z obudowy silnika i zakręciłem silnikiem po czym wydaję mi się, że paliwo powinno lecieć (albo że się mylę?)

    Na co powinienem zwrócić uwagę? Jakie etapy poczynić aby skuter odpalił? Będę wdzięczny za pomoc 😉

    #674006 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Szumek811
    Szumek811
    Użytkownik
    • Postów: 777

    Po odkręceniu gaźnika paliwo nie będzie leciało bo to nie wtrysk, nie ma podcisnienia nie ma paliwa. Po drugie sprawdź świecę czy po kręceniu jest mokra od paliwa, po trzecie sprawdź czy na świecy jest iskra. Jeżeli będzie iskra i świeca będzie mokra to wykręć świecę i wkręć w jej miejsce manometr i sprawdź jaka jest kompresja. Jak to sprawdzisz to się odezwij będziemy myśleć dalej

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 lat temu przez Zdjęcie profilowe Szumek811 Szumek811.
    Nie pomagam na priv 😉
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 lat temu przez Zdjęcie profilowe Szumek811 Szumek811.
     
    Czytaj
    REKLAMA

    NOWY MOTOCYKL BMW R 18.

    Nowy R 18 sięga do naszej historii oraz ikonicznych cech, które konsekwentnie rozwijaliśmy przez lata. Rezultat: pełen charakteru z cruiser z największym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowaliśmy i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. biała podwójna linia w R 18 First Edition.
    #674008 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Aleksander
    Aleksander
    Użytkownik
    • Postów: 2

    Więc, świecę sprawdziłem co więcej dla pewności kupiłem nową dedykowaną pod tą markę. Świeca po kręceniu silnikiem i wykręceniu jest mokra ale nie jestem pewny czy jest mokra wystarczająco, iskra również jest. Może zrobił bym zdjęcie i dołączył na forum. Manometra nie posiadam, ale postaram się coś zorganizować, nie mieszkam w Polsce więc niektóre przedmioty potrzebują czasu na zorganizowanie.

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 lat temu przez Zdjęcie profilowe Aleksander Aleksander.
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 lat temu przez Zdjęcie profilowe Aleksander Aleksander.
    #674014 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Szumek811
    Szumek811
    Użytkownik
    • Postów: 777

    Na początku trzeba zadbać aby było paliwo iskra i kompresja. Zmierz kompresję i pomyślimy. Na tym etapie zdjęć nie potrzebujemy 🙂 O ile świeca jest mokra to gdyby było ok to by chociaż zakaszlał. Jeżeli świeca jest mokra to oznacza, że jakąś ilość paliwa dostaje. Podstawa teraz to pomiar kompresji, zmierz i podaj wyniki tu na forum 🙂 A jak nie masz manometra to podejdź ze skuterkiem do mechanika i Ci zmierzy za drobną opłatą 🙂

    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 lat temu przez Zdjęcie profilowe Szumek811 Szumek811.
    Nie pomagam na priv 😉
    • Odpowiedź ta została zmodyfikowana 1 lat temu przez Zdjęcie profilowe Szumek811 Szumek811.
Oglądasz 4 posty - 1 przez 4 (z 4 łącznie)
Odpowiedz do: PEUGEOT V-CLIC 4T nie odpala
Informacje o Tobie: