Peugeot trekker 50 2t

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #664283 Reply
    camel
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7

    Witam mam problem ze skuterem, mianowicie chodzi o to, że podczas jazdy jezdzi dosyć wolno. Nie wiem co może być przyczyną, kiedyś potrafił zamknąć licznik 80-85 nim jechałem jak sie dobrze bujnął na prostej drodze, a teraz 60-65 to jest maximum. Dodatkowo bardzo zwalnia jak jedzie pod górkę, dosłownie byle jaka górka a on ledwo jedzie a na prostej tak jakby wolno na obroty wchodził(tutaj moge kręcić manetką do końca a on na to nie reaguje – przyśpiesza tak jak on sam chce czyli bardzo powoli), dobrze jedzie tylko z górki wtedy tez i na obroty dobrze wchodzi a pod górke traci moc. Ostatnio czyszczony był gaznik, potem na nowo wyregulowany ale nic to nie dało, kolor świecy można powiedzieć, że idealny. Wymieniony był kabel zapłonowy. Nie znam sie za bardzo na skuterach ale irytuje mnie to więc chciałbym zasięgnąć porady, ma ktoś może jakieś sugestie z bardziej doświadczonych użytkowników? pozdrawiam 🙂

    #664286 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 377
    • Postów: 21 432

    może cylinder sie zużył i moc spadła.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #664287 Reply
    camel
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7

    czy tutaj dobrym rozwiązaniem byłaby wymiana cylindra np. na 70cc ?

    #664289 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 377
    • Postów: 21 432

    dobrym rozwiązaniem by było sprawdzenie obecnego cylindra bo to może wcale nie to. dużo rzeczy ma wpływ na moc i nalezy to posprawdzać

    #665649 Reply
    camel
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7

    wykręciłem cylinder, w środku cylindra są ryski, małe ale są jak dotykam palcem to nie czuć nierówności natomiast na tłoku czuć w niektórych miejscach nierówność odczuwalną gdy przejade palcami, nie jest szorstkie ale czuć, że nie równe, pierścienie są luzne i tak jakby wychodziły poza obwód tłoka, chociaz moge sie mylić bo wcześniej siedziały pewnie równo przed wyciągnięciem. Czy to jest wina nierównego tłoka że on stracił na mocy?

    #665650 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 377
    • Postów: 21 432

    zmierz kompresje a nie gmeraj palcem

    #665661 Reply
    camel
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7

    jest zatarty nie bede mierzył kompresji bo bym musial to skręcać spowrotem, a skoro zatarty to do wymiany

    #666298 Reply
    camel
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7

    a więc tak, wymieniłem cylinder wraz z tłokiem i pierścieniami, kupiłem cały zestaw 50ccm jest to cylinder żeliwny. Skuter odzyskał moc, czuć że aż rwie go do przodu, pod górke nie zwalnia a wręcz przeciwnie – przyśpiesza. Wygląda na to, że teraz wszystko jest ok. Zrobiłem już 110km jeżdżąc 50-55km/h czy mam czasami mu depnąć na dotarciu czy lepiej przejechać te 400-500km jezdżąc powoli? manetke kręce na 1/3 możliwości i raz tylko rozpędziłem sie do 60km/h jezdzic tak do konca dotarcia czy coś zmieniać w tym zakresie?

    #666303 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 377
    • Postów: 21 432

    jak ty na świeżym cylindrze już ciśniesz po 50km/h to ja sie mocno obawiam o stan tego cylindra. na żeliwie powinienneś zrobić 700-800km zanim zaczniesz go pałować. Przyjete jest że żeliwo ddociera sie około 1000km.

    #666307 Reply
    camel
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 6
    • Postów: 7

    jak ja prawie w ogóle manetką nie przekręcam a on tyle jedzie, wątpie żebym kręcił nawet na 1/3 raczej to jest cos jak 0,5/3 inaczej to stałbym w miejscu albo jechał 20km/h

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Peugeot trekker 50 2t
Twoje informacje:




Back to top button