Peugeot Speedfight – Problemy ;)

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #156841
    Komo Gorniak
    Użytkownik
    • 1
    • 13Postów:

    Witam. Jestem tutaj nowy i ogolnie chcialbym poprosic o rade w sprawie paru rzeczy. Otoz :

    1. Gwinty od srob w kopule od silnika sa zjechane. Dokrecic sie da, ale nie jest dokrecona dokladnie i czasami brzeczy. (Nie pogarsza osiagow skutera, bardziej denerwuje) Co moge z tym zrobic?

    2. Swieca jest czarna. Z tego co slyszalem to znaczy to o zlym ustawieniu gaznika? Wiecie cos o tym?

    Bardzo bym prosil o pomoc w tych sprawach i bylbym naprawde wdzieczny.

    Zbaczajac z tematu, bede tu bywal czesniej, gdyz stare forum na ktorym przebywalem umarlo, a szukam nowego miejsca gdzie moge prosic o pomoc w sprawach skuterowych, albo po prostu sie socjalizowac. Dzieufkaa 😉

    #156843
    skuterek123
    Użytkownik
    • 62
    • 292Postów:

    To 2T? 🙂 Jak tak to mieszanka jest chyba zbyt bogata, trzeba wyregulować gaźnik ;p

    Jeżeli 4T to już chyba oznacza, że pierścienie są zjechane i trzeba je wymienić bo bierze olej ;p

    #156856
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    1. Wymienić na nowe.

    2. Wyreguluj gaźnik. Iglica na srodkowy ząbek i żmudna regulacja śrubką mieszanki.

    #156862
    Komo Gorniak
    Użytkownik
    • 1
    • 13Postów:

    A ogolnie co zrobic jesli to nie gwinty od srob sa zjechane, tylko gwinty w kopule?

    A co do regulacji, moge to zrobic sam? Czy jest opcja ze moge jakos zajechac silnik jesli cos zle ustawie? Dzieki

    A tak ogolnie to jest to 2T 😉

    #156879
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • 77
    • 4 647Postów:

    Są takie kleje o nazwie „płynny metal” ale czy takie wynalazki są dobre? Nie wiem… Ja kupiłem w Leclerku jakiś Technicqlit za 13 zł i czasem go używam.

    Jeśli dasz za ubogą mieszankę możesz przegrzać i z czasem zatrzeć silnik ale takie coś nie dzieje się w pięć minut. Jeśli skuter po rozgrzaniu jest słaby to trzeba wzbogacić mieszankę. Ogólnie o regulacji gaźnika napisano setki poradników. Powiem od siebie, że jeśli masz wszystko seryjne to dyszy nie zmieniasz, iglicę dajesz na środkowy ząbek, śrubę składu mieszanki wkrecasz do końca (nie na siłę tylko lekko), wykrecasz dwa obroty i doregulowywujesz – z reguły lekko jeszcze ją wkrecając. Świecę oglądasz bezpośrednio po pracy na wysokich obrotach – nigdy po wolnych. Powinna być kawa z mlekiem.

    #156921
    Komo Gorniak
    Użytkownik
    • 1
    • 13Postów:

    Dzieki, jutro sie za to wezme i dam znac jak wszystko pojdzie 😀

    #156923
    Komo Gorniak
    Użytkownik
    • 1
    • 13Postów:

    Mam pytanko. Czy ktos mialby mi podeslac tutorial ze zdjeciami? Szczerze to niemam pojecia gdzie znajduje sie iglica.

    Troche to dziwne, bo skuter po rozgrzaniu chodzi w miare okej, ale nie poleci wiecej niz 50km/h.

    #156931
    lemonek
    Użytkownik
    • 20
    • 266Postów:

    Co do śrub, jak kolega Kisiu doradził Ci „płynny metal” to po zabiegu polegającym na zalaniu otworów pod śruby polecał bym albo prze-gwintować każdy otwór gwintownikami ( 1,2,3 ) albo na nowo rozwiercić otwory i nagwintować gwintownikami m6 lub m8 (1,2,3) ( nie wiem jakie tam masz otwory). Otwór pod gwintownik m8 to 6,8 mm pod m6 to 5mm

    #157019
    Komo Gorniak
    Użytkownik
    • 1
    • 13Postów:

    Witam znowu 😉 Dzisiaj wzielem sie z lekka za skuter, a mianowicie wymienilem rure wydechowa na standardowa, ale odblokowana i wyczyscilem filtr powietrza.

    Jedna rzecz ktora jest dla mnie dziwna to kiedy pierwszy raz odpalam skuter po jakis 2 godzinach przerwy, ma strasznego mula, jakby nie chcial sie wkrecic na obroty. Gdy juz przejade sie kawalek (10 metrow), mul mija i skuter jezdzi w miare normalnie ale i tak slabo (Max 50km/h.

    Swieca tez jest czarna, ale odziwo skuter chodzi jak normalny skuter, ale nie jak speedfight, jesli wiecie o co mi chodzi ;d

    Czy wyczyszczenie gaznika i regulacja cos pomoze? Czy moze powinienem zwiekszyc dysze? (Niemam pojecia jaka mam, ale pewnie standardowa) – Wiecie jaki moze miec rozmiar?

    Jeszcze jedna sprawa. W spidfajciku jest z tylu taki jakby lancuch nazwany „Trelock”. Czy wie ktos jak go moge wyjac? Zgubilem kluczyki i nie jest mi potrzebny, a troche wazy ;d Probowalem dzisiaj go wyjac, ale jakas zwiesza sie na koncu ;/

    Dziekuje z gory 😉

    #157120
    lemonek
    Użytkownik
    • 20
    • 266Postów:

    Jak jest czarna to wyreguluj gaźnik, musi być ” kawa z mlekiem”

    #157122
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

    Zwiesza się bo jest przymocowany do ramy ten „łańcuch”.

    #157231
    Komo Gorniak
    Użytkownik
    • 1
    • 13Postów:

    Nie pytalem sie czy sie zwiesza, tylko czy ktos wie jak go wyjac, no ale dzieki 😉

    A gaznika nie moge wyregulowac, bo srubka od mieszanki jest zaslepiona ;/

    #157237
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 058Postów:

    fajny gaźnik, też taki miałem przez chwile.Poszedł na psy szczekać..

    #157238
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

    Pomyśl choć przez chwilę to nie boli… skoro jest przymocowany do ramy to co trzeba zrobić?

    #157240
    lemonek
    Użytkownik
    • 20
    • 266Postów:

    Wombat napisał:

    fajny gaźnik, też taki miałem przez chwile.Poszedł na psy szczekać..

    Nie wiedzialem,ze sa takie gazniki… Tez bym go odrazu wyp… w pieruny. I dał taki co ma mozliwosc regulacji.

    #157245
    Komo Gorniak
    Użytkownik
    • 1
    • 13Postów:

    Mechanikiem nie jestem, wiec zbytnio niewiem co mozna a co nie ;d A co do gaznika, pobawie sie z nim dzisiaj, bo slyszalem ze mozna go przewiercic i wkrecic wkreta i wyjac ta zaslepke. Jak mam i tak kupic nowy gaznik to mozna sprobowac 😉 Wieczorem zdam relacje ;d

    #157252
    lemonek
    Użytkownik
    • 20
    • 266Postów:

    To próbuj od małego wiertła- jeśli jest tam wkręcona zaślepka to może uda Ci się rozwiercić tak,żeby nie uszkodzić gwintu oryginalnego, dobór śrubki będzie łatwiejszy 🙂

    #157254
    Komo Gorniak
    Użytkownik
    • 1
    • 13Postów:

    Lekko wkrece tylko zeby wkret sie zaczepil ;d najpierw sprobuje malymi kombinerkami wyjac 😛 Dzieki 😉

    #157553
    Komo Gorniak
    Użytkownik
    • 1
    • 13Postów:

    Dzisiaj zabralem sie za skuter. Kolega pomogl mi wyregulowac i wyczyscic gaznik. Chodzi o wiele lepiej/stabilniej, ale dalej mu brakuje mocy. Dzisiaj jak wracalem do domu przypomnialo mi sie ze kiedys wymienialem w nim rolki na 6.8g nie sprawdzajac wagi poprzednich (Wiem, debil). Doczytalem sie przed chwila ze standardowe rolki do speedfighta to 9g? Czy myslicie ze skuterowi brak mocy, poniewaz rolki ktore w nim sa sa zbyt lekkie? Dzieki ;d

    #157916
    Komo Gorniak
    Użytkownik
    • 1
    • 13Postów:

    hmm, doradzi ktos? Dzieki 😀

    #157917
    Komo Gorniak
    Użytkownik
    • 1
    • 13Postów:

    Dodaje ze na starcie ma szarpniecie jakby chcial isc na kolo, ale potem traci moc.

    #158609
    Komo Gorniak
    Użytkownik
    • 1
    • 13Postów:

    Jesli jeszcze ktos to czyta :

    zmienilem rolki i skuter odzyl, leci kolo 70-80 km/h 😉

    #158998
    Komo Gorniak
    Użytkownik
    • 1
    • 13Postów:

    Skuter leci fajnie, ale pojawil sie inny problem. „chyba” rolki strasznie brzecza. Najgorzej jest brzy wysokich obrotach i troche to denerwuje. Bede mial chwile to wrzuce filmik. Gdy wymienialem rolki zauwazylem ze rozsypaly sie takie male zaczepki a mianowicie:

    http://www.psntuning.co.uk/admin/modules/image.php/Variator.%20Sliders%20for%20%20Malossi%20Multivar%202000%2019mm*15mm%20.jpg?width=300&height=300&image=/admin/images/parts/1265473229.jpg

    Wymienilem je, ale dalej cos brzeczy. Jakies pomysly? Czy moze to byc po prostu bendix? I jesli tak to co moge z tym zrobic? Dzieki 😉

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button